Elevation
|
hoe is / was zandmotor met deze richtingen.. vrees voor vlagerige wind..
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
ik kom ook die kant op zal wel tegen 11e zijn hoe en wat is nog even de vraag. komen waarschijnlijk met ze tweeen
En dan eerste of tweede slag? Rond 11e is mooi net naa de file en ik kom alleen.
|
|
|
CCaptain
|
Hi, denk dat ik morgenochtend ook naar Rock 2e slag ga. Wil er bij voldoende wind tegen tienen zijn ivm laag water en afnemende wind... Tot morgen ? @ Elevation Ben een keer met die windrichting op de zm geweest. De wind komt dan over land en vond het erg vlagerig.
|
|
|
Elevation
|
zuid is sowieso vlagerig, over zuid oost al helemaal maar te zwijgen...
kijken morgen wel weer eens verder...
|
|
|
|
Elevation
|
t viel niet tegen op rock, volle power met 9, wel vlagerig maar dan hele lange vlagen, wind wapperde wel wat heen en weer van zuid naar zuid oost en weer terug, tot 14.30 lekker gevaren...
voortaan wel ff eerder de koppen bijmekaar voor bezoekje aan de zeehonden, nu kwam dat te laat ter sprake...
|
|
|
BdB
|
wij waren vanmorgen ook om 1100 op Rock tot een uurtje of 14.00, inderdaad een beetje aan uit wind. voor de 8 was het net te weining. Waren er nog nooit geweest lekker spot heerlijk rustig. Wat me opviel was dat je eigelijk snel in de vaargeul zit...?
oja voor 1100 daar gratis parkeren :-)
|
|
|
CCaptain
|
Rock was deze keer niet Ruk. Heerlijk gepowered met de 10 gevaren op redelijk vlak water. @Elevation, volgende keer vaar ik gelijk mee @Kite87 aangenaam
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
t viel niet tegen op rock, volle power met 9, wel vlagerig maar dan hele lange vlagen, wind wapperde wel wat heen en weer van zuid naar zuid oost en weer terug, tot 14.30 lekker gevaren...
voortaan wel ff eerder de koppen bijmekaar voor bezoekje aan de zeehonden, nu kwam dat te laat ter sprake...
levert tegenwoordig een prent op, bij die zandbank als er zeehonden zijn. dus wees gewaarschuwd. plaatselijke verordening is van kracht. helaas maar waar.
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
yoo wie weet er een goed kite veldje in Dordt, moet even wat uitproberen.
is een weiland bij de 4 sprong iets. of aan het einde van de n3 in de polder bij oud-alblas
|
|
|
CCaptain
|
@Rudo Flyboard gekocht Heb een keer een kite opgelaten aan de Lindtsedijk te Zwijndrecht. Ruimte zat en niet erg vlagerig zo langs de Oude maas.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
@Rudo Flyboard gekocht Heb een keer een kite opgelaten aan de Lindtsedijk te Zwijndrecht. Ruimte zat en niet erg vlagerig zo langs de Oude maas. Je bedoelt dat veld voor hotel Ara? Vroeger landboarde ik daar wel is.
|
|
|
thijs77
|
fix is weer binnen @ Rock tussen 9 en 11 vanochtend Droogpak was helaas meer een wetsuit door de smalle polsjes... maar eens wat op verzinnen..
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Zo, net terug van Rock, wind viel af en toe weg maar toch lekker gevaren. Rond een uurtje of 3 een fikse bui, ff wezen ouwehoeren met een medekiter. Rond 5 ging de wind nog ff aan tot half 7, toen maar ingepakt voordat de volgende bui kwam. Wel nog ff lekker in het zonnetje gevaren
|
|
|
thijs77
|
zal eens informeren, seals zijn alleen niet van latex maar van een ander soort materiaal (neopreen?)
|
|
|
|
Sierrra November
|
Morgen zandmotor met de 12m2 proberen Ben benieuwt!
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Rock was deze keer niet Ruk. Heerlijk gepowered met de 10 gevaren op redelijk vlak water. @Elevation, volgende keer vaar ik gelijk mee @Kite87 aangenaam Heey was gezellig!! was goed te doen met mijn 9, af en toe het gevoel dat ik wat overpowerd was. Op naar de volgende sessie en verder met het proberen van een backroll!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@Rudo Flyboard gekocht Heb een keer een kite opgelaten aan de Lindtsedijk te Zwijndrecht. Ruimte zat en niet erg vlagerig zo langs de Oude maas. Je bedoelt dat veld voor hotel Ara? Vroeger landboarde ik daar wel is. veldje ziet er goed uit op maps. geen landboard, moet wat testen.
|
|
|
Spoon
|
Volgens het kaartje op kitehigh zou het moeten kunnen morgen. Maar windguru op mijn telefoon spreekt me tegen. Iemand meer info??
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Volgens het kaartje op kitehigh zou het moeten kunnen morgen. Maar windguru op mijn telefoon spreekt me tegen. Iemand meer info?? Ja Moet kunnen met de zondagmiddag een lekkere 20 knopen.......en ik zit toevallig in de buurt bij de dam
|
|
|
|