robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Je zal maar vrij zijn morgen, in de loop van de ochtend @ Slufter voor een 3-daagse ontspannings programma met vliegers enzo.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Je zal maar vrij zijn morgen, in de loop van de ochtend @ Slufter voor een 3-daagse ontspannings programma met vliegers enzo.
Naar is dat toch he....
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Tja, niemand zit er op te wachten, maar iemand moet het doen dus offer ik me maar op.
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Morgenochtend eerst even een tentamen maken. En daarna gelijk door naar de Slufter!!
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik heb medelijden met je Robbepop. Ben blij dat ik morgen overdag moet werken en 's avonds nog een verplichte bijeenkomst heb.
|
|
|
pallo
|
ik denk dat het playa gaat worden voor mij!
dan maar eens mn 7tje uitlaten voor de eerste keer! ben er rond 7 uur waarschijnlijk
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ziet erg lekker kleurrijk uit vanaf morgen. Waar gaan de oldies knallen morgen? Sluf 11:00...pfff ik ook 3 dagen werken op Slufter vanaf morgen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heh bah, eerst werken op Zandvoort morgen. Daarna weer Slufah!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Whaha, klote voor je Rob ;-) Geniet er van! Tot zaterdag
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Zo jongens, vanavond om 18.30 nog een kwartiertje lekker kunnen cruisen op de vlakte van raan.
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Nee dat was Jis, strapless oefenen met z'n minidirectional. Ik was gewoon met m'n Gaastra.
|
|
|
|
|
Spoon
|
Ik ga ook voor zaterdagochtend, gewoon de 11 uitlaten.... Zal denk ik rond 9 uur op Sluf zijn....
Een 11? Ik zie een hoop tegenstrijdige dingen. van 20 - 30 knopen tot 40 - VEEL knopen morgen.. Ik wil wel weer heeeeeeeel graag.. Maar 40 knopen is ietsjes teveel voor mij..
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ik ga ook voor zaterdagochtend, gewoon de 11 uitlaten.... Zal denk ik rond 9 uur op Sluf zijn....
Een 11? Ik zie een hoop tegenstrijdige dingen. van 20 - 30 knopen tot 40 - VEEL knopen morgen.. Ik wil wel weer heeeeeeeel graag.. Maar 40 knopen is ietsjes teveel voor mij.. Lepeltje, gaan we nou pussy doen Morgen gewoon lekker komen buitenspelen met je vriendjes aan je kleine boterhammenzakje Morgen heel de dag present, alleen waar?¿?¿?
|
|
|
Spoon
|
Nouw jah pussy .. ik wil niet 3 meter onder de grond eindigen als je snapt wat ik bedoel;) En heb nog steeds alleen maar een 9.. ik kan morgen wel tot een uur of 2 dus als het gaat ben ik erbij
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Wat is de status van ZM ondertussen? Ik lees wat over zoneringskaart van de APV maar die kan ik zo snel niet vinden.
Concreet; is de poel toegestaan gebied of niet? en zo niet hoe moeilijk wordt daarover gedaan?
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Wat is de status van ZM ondertussen? Ik lees wat over zoneringskaart van de APV maar die kan ik zo snel niet vinden.
Concreet; is de poel toegestaan gebied of niet? en zo niet hoe moeilijk wordt daarover gedaan?
officieel mag je er niet varen maar zover ik weet word er niet moeilijk over gedaan. met andere woorden ik heb van niemand gehoord dat er boetes uitgedeeld worden en ik vaar er regelmatig.
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
officieel mag je er niet varen maar zover ik weet word er niet moeilijk over gedaan. met andere woorden ik heb van niemand gehoord dat er boetes uitgedeeld worden en ik vaar er regelmatig. Is alleen met laagwater wel 'gezellig' druk in de poel (lees: erg druk)
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Druk snap ik ja maar dan kan ik altijd nog de zee opduiken. Thanks, dan morgen maar even bij de ZM kijken. Tis niet alsof het goed strandweer is morgen met half/zwaar bewolkt en een graadje of 15/16 Super windje morgen iig!
|
|
|