Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik sla vanavond over, en focus me op morgenochtend! Wind lijkt minder hard als voorspeld. "Slechts" 25-36kn... Hopelijk is het nog wat in Zandvoort vandaag
|
|
|
|
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Oostvoorne was rustig vandaag, maar 10-15 man. De Slufter zag er drukker uit. Wel vlagerig, ook nog 39 knopen gemeten. Morgen weer
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
niet waar was ben nog steeds aan het werk. Maar geeft niet jij heb ten minste een mooie dag gehad bikkel
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Zo het werk en de verplichtingen zitten er weer op. Nog 1 nachtje slapen en dan het water weer op.
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Slufter was wel weer erg ok vandaag. Ben nu helemaal gesloopt en verrot. Hoop dat ik het morgen nog op kan brengen nog een sessie te pakken
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Morgen super vroege sessie de zon is op 05:20 dus als ik vroeg wakker ben 6:00 te water even snel 2 a 3 uurtjes kiten. spot ga ik niet vertellen want dan komen jullie ook
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
logies hoor dat doe ik ook nooit als ik op zoon druk moment ga
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgen super vroege sessie de zon is op 05:20 dus als ik vroeg wakker ben 6:00 te water even snel 2 a 3 uurtjes kiten. spot ga ik niet vertellen want dan komen jullie ook en terecht! wat doe je morreguh? We bellen, faxen, telexen, telegrammen en postduiven wel
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, er is nog wind deze morgen, maar wel een pondje minder. Op scheef stond slecht 7,3 m/s vanochtend. Maarja, is ook niet de spot met de meeste wind hier.
Ga ook vroeg het water op!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Jammer dat de windmeters eruit liggen...dan maar vertrouwen dat er nog wind staat... Ik ben rond half 10 op Slufter....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jochen, er zijn meer windmeters! Check actuele waarnemingen van het KNMI, nota bene gelinkt hier op kitehigh onder weer. Geeft gemiddelde van 10 minuten weer met isobaren!
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
De zon schijnt en er staat woei dus ik ga mijn bed maar uit en op naar het water
|
|
|
|
Spoon
|
Zijn er nog aardige mensen op het autostrand
|
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik sla vandaag ff over na de ramsessie van gisteren au au au spierpijn van mn kleine teen tot aan mn oren.
|
|
|