El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Heb de aftermath fotos gezien, dat is echt bizar zeg. Al iets gehoord van OR? Vind het ook bizar dat ik jou niet heb gezien zaterdag mij auto is nou niet echt te missen .. OR?
|
|
|
Spoon
|
SORRY!! bedoelde Ozone :S Heb het aangepast
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Lol ;-) OR ppfff Ozone natuurlijk Nee nog niks gehoord van Ozone/Siem, ligt op het moment bij Siem. Heb het idee dat de swiffel vol met zand en zout zit daardoor hij niet meer draait en je het koort gewoon aanstukken draait. Ik maak hem toch na iedere sessie wel schoon, maar om nou heel de swiffel steeds open te schoeven vind ik iets te gek. Maargoed we wacht de reactie gewoon netjes af. komt wel goed.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nog even een foto van Slufter van afgelopen vrijdag, wat een dag was dat zeg! 33-35 knopen constante wind met strakke lucht... wat een schitterende spot is het toch als je het zo ziet..... Voorin een spiegelgladde ballenbak en achterin een enorm wavepark, wat wil je nog meer. Hopen dat we van de winter daar verder mogen spelen! Martje, succes met je kite, hopen dat alles netjes geregeld wordt. gelukkig heb je zelf niets na het blessurejaar 2011.
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Mooie foto!! Was zeker een topdag vrijdag. Hopelijk snel weer zulke omstandigheden!!
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Was effe lekker op de b'dam. Toch wat meer knoopjes als de voorspelling had ik het idee. Wind wel ingekakt om half 4.
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Slufter was ook ff lekker met zn 7enen of zo. Zonnetje erbij. Toppie
sinds wanneer vaar jij als een arrogant baasje rond op de playa zo op zaterdag?
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Het was onwaarschijnlijk rustig gisterenmiddag of de slufter. Rond 15.00 uur was ik ook een tijdje de enige op het water....... waaide wel lekker door, heb na een uur varen toch maar de 6 gepakt i.p.v. de 8.
Tja ik liet me toch even misleiden. De auto stond gewoon heen en weer te schudden boven aan de dijk waarvan ik dacht. Mischien iets te veel zeker gezien de verichtingen van de enige kiter in wel overpowerde toestand. Toch na enige tijd kijken de Torch6 gepakt en dat ging verassend gemakkelijk. Dat springen met een zesje is wel opletten geblazen. Wat is zo'n Torch zes toch snel. haha wij zaten nog in de auto toen, we zagen je gaan, net niet over je board. verder viel het idd op dat die heel snel was jah. die torch hing trouwens ook veel netter in de lucht als de park.
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Bezem, Pallo, ik en 2 andere staan @de parking van de Slufter nu. 1 kiter op het water nu.
RPM? Nee ik kwam een uurtje later, had wat opstart problemen vandaag Had je een kater van al die dieseldampen? he waar bleven jou loopies zaterdag? zelf op camera geen loops vastgelegd @Dutchy112, aangenaam mate! Was leuk weer een gezicht bij het naampje te zien! Helaas was zaterdag na een top sessie met een dikke domper afgelopen.... Heerlijk loopje getrokken om vervolgens te landen en 3 meter daarna mijn chickenloop af te breken!! Had serieus mis kunnen gaan! Door deze actie ook 2 dikke scheuren in mijn C4tje Bezem, Pallo, ik en 2 andere staan @de parking van de Slufter nu. 1 kiter op het water nu.
RPM? Nee ik kwam een uurtje later, had wat opstart problemen vandaag Had je een kater van al die dieseldampen? he waar bleven jou loopies zaterdag? zelf op camera geen loops vastgelegd Zeker leuk om te weten wel gezicht bij welke naam hoort... Volgende keer eens afspreken om ergens. Te gaan kite... Bezem, Pallo, ik en 2 andere staan @de parking van de Slufter nu. 1 kiter op het water nu.
RPM? Nee ik kwam een uurtje later, had wat opstart problemen vandaag Had je een kater van al die dieseldampen? he waar bleven jou loopies zaterdag? zelf op camera geen loops vastgelegd Heb je je chickenloop al gerepareerd? Hou me op de hoogte... Ik en loope, ik durf alleen met weinig wind te loopen gaan...maar je hebt wel gelijk de hijo de viento.. Volgens mij heb je me nu weer opgenaaid, word weer eens tijd...
|
|
|
Dutchy112
|
Lol ;-) OR ppfff Ozone natuurlijk Nee nog niks gehoord van Ozone/Siem, ligt op het moment bij Siem. Heb het idee dat de swiffel vol met zand en zout zit daardoor hij niet meer draait en je het koort gewoon aanstukken draait. Ik maak hem toch na iedere sessie wel schoon, maar om nou heel de swiffel steeds open te schoeven vind ik iets te gek. Maargoed we wacht de reactie gewoon netjes af. komt wel goed. Maak eens wat foto's als je die chickenloop en swiffel opmaak.. Ben benieuwd hoe hét eruit ziet van binnen..
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ooh, heeft daarom iedereen het over een swiffel in plaats van swivel.....
|
|
|
Dutchy112
|
Schrijven is ook hét moeilijkste wat er is.... Maar gelukkig praten we nog steeds over hét zelfde... Swiffel, swivel, draaiding.. Welke is nu correct?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Swiffel, swivel. geen idee. Maar het had pas echt mijn aandacht toen jullie over swaffelen begonnen .
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Swiffel, swivel. geen idee. Maar het had pas echt mijn aandacht toen jullie over swaffelen begonnen . Lol, je bent fan he Rob
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Nou, nu ik er weer eens over nadenk. Had jij ooit ook niet een heel andere nickname op dit forum??
|
|
|
|
|
|