|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ mvb: zijn er al mensen die een boete hebben gehad? Nee toch? Was gisterochtend in mijn eentje aan het kiten. Tot 3x toe reed de politie voorbij!? Wat is de aanleiding van dat TVWEST item? Zijn er klachten geweest, of kunnen ze nu in zomertijd geen andere items verzinnen? Wind laat de bomen hier voor de deur al flink heen en weer zwiepen!!! Straks naar de "omstreden" zandmotor
|
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Nee, niet nog meer drukte!
Ha ha, toen ik om 09.00 uur het water af kwam lag bijna heel kitend Nederland nog in zijn bed. Van mij zal dus niemand last gehad hebben! En, ruimte genoeg als je niet alleen in de poel wilt varen. Heb overigens super gevaren, stabiele wind en met de 8 mtr goed te doen. Poel was super vlak, tot aan de 2e zandbank flink choppy en achterin (voorbij de 2e poel) heeele dike golfen.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Het was weer gezellig en ik heb heerlijk gekite met de 11m op sluf.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Lekkere sessie @t b'dam met de 6 m. Gemiddeld 23 knoopjes tot 27. Later nog windstoot van 35 knopen. @mvb als je boven op het duin kijkt op de borden dan zie je dat je alleen mag kiten op aangegeven locatie's van 1 juni t/m 1 september daarna is het weer vrij dus blijft nog steeds wazig of die borden moeten nu ook aangepast zijn.
al met al nog steeds een wazig verhaal.
@ mvb: zijn er al mensen die een boete hebben gehad? Nee toch? Was gisterochtend in mijn eentje aan het kiten. Tot 3x toe reed de politie voorbij!? Wat is de aanleiding van dat TVWEST item? Zijn er klachten geweest, of kunnen ze nu in zomertijd geen andere items verzinnen? Wind laat de bomen hier voor de deur al flink heen en weer zwiepen!!! Straks naar de "omstreden" zandmotor Niet dat ik weet. Ik zag toevallig het artikel en dacht plaats het hier even voor degenen die daar regelmatig surfen. Ben er zelf (nog) nooit geweest.
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
wat de fuk, is zag er vandaag 2 met een cap op.. ... Ik kwam er een tegen toen ik er net vanaf ging lol........Het lijkt wel of Andere Kuipers hier is geland en in zijn outfit gelijk ff gaat knallen.......... helm vizier gopro op zijn hoofd........te grappig......
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Nja als iemand wil filmen met een go pro op zn hoofd snap ik wel dat die persoon een helm op doet. En een cap kan ook zijn dat iemand last heeft van zijn oren en een cap over zn oordopjes doet. Anders niet echt nodig. Zou bezwijken van de hitte
|
|
|
Spoon
|
wat de fuk, is zag er vandaag 2 met een cap op.. ... En je weet zeker dat het geen zeehond was
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Ben even op Playa geweest, net te weinig wind. Eerst de 11 geprobeerd en daarna nog de 16 maar kon er geen hoogte mee lopen. Misschien morgen als ik tijd heb.
Geen hoogte lopen met de 16? Ik was er met de 11, maar kon net varen en ook gene hoogte lopen. Na een paar pogingen maar opgegeven. Morgen naar Neeltje, want Playa is iets te lang rijden. Toch maar eens kijken voor een lichtweer kiteje.... Nee, downwind varen ging wel maar zodra ik meer upwind stuurde viel ik weer stil. M'n lightwindskills zijn daarentegen ook nog niet echt denderend. Ben even op Playa geweest, net te weinig wind. Eerst de 11 geprobeerd en daarna nog de 16 maar kon er geen hoogte mee lopen. Misschien morgen als ik tijd heb.
wat voor merk/model heb je van de 16m? Een North Rhino uit 2006. Jammer dat ik vandaag niet kon Had graag m'n nieuwe Ion Apex getest.
|
|
|
|
chico
|
Zo ff een downwindertje gemaakt van de ZM naar Katwijk. Ben wel aardig stuk in de benen maar was perfect. Soms ietsje underpowered met de 8 maar ook stukken met flink aan de bak. Wel n wereld van verschil. Kom je het havenhoofd omzetten en dan ga je van absolute rust naar de Kalverstraat aan zee. Hoop wind en golf smurfers. Moet je ineens kijken waar je vaart. Wat ziet de pier er ugly uit vanuit seaside.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Die Rhino6 16m heeft een goede low-end! Niks mis mee Die 10-13 knopen waren toch te weinig voor mij om upwind te komen. Had iemand met goeie lightwindskills er misschien wel mee upwind gekomen of wordt een lightwindboardje dan toch noodzakelijk?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
De Slufter was ook weer fantastisch vanavond zeg! Nog een man of 10 rond 19.00...en meer dan genoeg wind voor mn 9. Had hem zowaar eens meegenomen. Had er niet echt op gerekend als ik de voorspellingen zag, maar goed. De 11 was wel erg pittig geweest in de vlagen...
Goed, met die 9 kan ik ook aardig hoog, maar niet skyhigh als de 11 natuurlijk, en heel zachtjes landen is net wat lastiger... Maar al met al heerlijk avondje weer!
Verbaas me er echt over dat zovelen nog de ZM bezoeken....Slufter is zo ontzettend vette spot geworden......Moeten maar eens een KH-meeting op Slufter organiseren ofzo!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Ga jij eens iemand anders op zitten vrolijken, Slufter is zo al druk genoeg. Hebben we die gasten van de Zandmotor niet bij nodig
|
|
|
Spoon
|
Ben kaput, verbrand en gaar. Maar echt ontzettend naar mijn zin gehad vandaag.
|
|
|
thijs77
|
wat een mooie afsluiter van de dag: zonsondergang @ kitesurf paradijs de slufter 19:30 - 22:00 stukke beter dan klotsbak brouwersdam
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Politie was nog aan het controleren op de b'dam. Ik zag een rubberboot van de politie. Op twitter kwam ik onderstaande tweet tegen.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Wat een top dag was dat, serieus met mn vier homies en verder niemand op het water van 3 tot 6 !
En allemaal met zesjes en zeventjes, wow!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
wat een mooie afsluiter van de dag: zonsondergang @ kitesurf paradijs de slufter 19:30 - 22:00 stukke beter dan klotsbak brouwersdam
Welke kite vaarde je (kan het op je Avatar niet goed zien...).. Ik vaarde de rode Waroo 9m2. Waar velen Gaastra kites trouwens...opvallend....
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zo dan dat was niet zo makkelijk om op te staan vanmorgen na zo'n geweldig dagje gistere, ben echt lekker verrot. Was gezellig, Spoon, Lauw en Michiel! Foto's volgen binnenkort, m'n vrouwtje had er echt veel gemaakt gemaakt en daar moet ik eerst doorheen filteren.
|
|
|