WvanKooij
|
12 m Switchblade, maar was dus zo weer aan de kant
|
|
|
El Banditos
|
o ja, mmm niet op gelet haha. Ik was met een grote duitse vlag op het water, C4. Balen man, ff goed rusten en ijzen
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Allemachtig wat een lekkere sessie vandaag op Sluf, zeker 6 uur gevaren vandaag, helemaal verrot.....
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Zo, wat een lekker dagje. Eerst De Student opgehaald en toen naar Playa, vanaf ong. half 1 op het water tot 6. Was inderdaad retedruk met klassen maar achterin was het prima te doen. En heel de dag vlak met laag Daarna in wetsuit naar de testdag op o-meer gereden en de North X-ride 2013 getest. Das wel ff andere koek dan m'n North Dragon uit 2006, wat een fijn board. Nu nog de Trax testen en dan 1 van de 2 aanschaffen. Bier en BBQ waren ook aanwezig, leuk gedaan. Was niet druk, denk 10 kiters op het water. Nu helemaal gaar...
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Leuke dag gehad zeg!
Testdag van Eurofun, erg veel getest.
Best: TS (12), Kahoona (10,5) Gaastra Jekyll (10,5), Hatch (10,5) F-One Bandit (10,11,12) Ozone Edge (9).
Winnaar: Bandit (10) en verrassend: Ozone Edge (kleine kite, veel power).
Dus 8 kites gevaren! En dan nog helaas een Park, Rebel en iets van Cabrinha niet kunnen testen!
Eurofun! Bedankt! Ook voor de BBQ!!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo dat was weer ff inkomen op de Sluf zeg.........2,5 wk niks doen gaat je niet in de koude kleren zitten!
Maar wat zaten er weer een koekenbakkers tussen zeg......... maar een lekkere warming up voor de zaterdag
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Oostvoornse meer was ook leuk. Leuke spulletjes gezien en getest was goed geregeld door Eurofun. niet te druk en geen klungels,behalve ik, zodat je lekker je gang kon gaan.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ik houd mijn hart vast voor zaterdag......als het maar ergens weer niet fout gaat. 2,5 week geen wind en hoppa, in 1 keer weer naar 35-40 knoop.......op zaterdag. dus iedere beginner die dit leest: ga zaterdag iets anders doen dan kiten. Kijken mag wel natuurlijk.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Winnaar: Bandit (10) en verrassend: Ozone Edge (kleine kite, veel power).
Mooi he als je de keuze hebt? En een verrassende winnaar inderdaad! Wat is die Bandit toch een slechte kite!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik houd mijn hart vast voor zaterdag......als het maar ergens weer niet fout gaat. 2,5 week geen wind en hoppa, in 1 keer weer naar 35-40 knoop.......op zaterdag. dus iedere beginner die dit leest: ga zaterdag iets anders doen dan kiten. Kijken mag wel natuurlijk. jeej... we mogen weer naar de speeltuin!!! De draaimolen, de schommel en de wipwap zijn voor mij!!!
|
|
|
Iw@n
|
Mag je nu overal varen bij de slufter? Dus ook wat trappen naar achter? Want gisteren was het hardstikke druk, wil graag beetje de ruimte opzoeken. Er was zelfs iemand een soort van les aan het geven..
|
|
|
rocket man
|
Ik houd mijn hart vast voor zaterdag......als het maar ergens weer niet fout gaat. 2,5 week geen wind en hoppa, in 1 keer weer naar 35-40 knoop.......op zaterdag. dus iedere beginner die dit leest: ga zaterdag iets anders doen dan kiten. Kijken mag wel natuurlijk. Idd fingers crossed. Heb andere verplichtingen, hoop dus niets ergs te moeten lezen op de fora...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
ik hoop in elk geval dat er zaterdag(avond) minder regen valt als wat windguru nu aangeeft edit: is inmiddels wat afgenomen.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ik houd mijn hart vast voor zaterdag......als het maar ergens weer niet fout gaat. 2,5 week geen wind en hoppa, in 1 keer weer naar 35-40 knoop.......op zaterdag. dus iedere beginner die dit leest: ga zaterdag iets anders doen dan kiten. Kijken mag wel natuurlijk. jeej... we mogen weer naar de speeltuin!!! De draaimolen, de schommel en de wipwap zijn voor mij!!! je moet wel goed lezen.
|
|
|
El Banditos
|
beetje jammer, hij is weer flink afgenomen
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Piek is wat verschoven naar middernacht, maar kan nog veranderen. Daarnaast waait het vaak wel stukje meer dan wordt opgegeven door windfinder-windguru.
|
|
|
|
rich@rd
|
Piek is wat verschoven naar middernacht, maar kan nog veranderen. Daarnaast waait het vaak wel stukje meer dan wordt opgegeven door windfinder-windguru.
alsof het niet genoeg zal zijn!!!
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik zie maar 1 echte optie Whaha Rob ik had niet anders verwacht. Misschien moet ik het weekend opsplitsen.
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Zo, wat een lekker dagje. Eerst De Student opgehaald en toen naar Playa, vanaf ong. half 1 op het water tot 6. Was inderdaad retedruk met klassen maar achterin was het prima te doen. En heel de dag vlak met laag Daarna in wetsuit naar de testdag op o-meer gereden en de North X-ride 2013 getest. Das wel ff andere koek dan m'n North Dragon uit 2006, wat een fijn board. Nu nog de Trax testen en dan 1 van de 2 aanschaffen. Bier en BBQ waren ook aanwezig, leuk gedaan. Was niet druk, denk 10 kiters op het water. Nu helemaal gaar... Topdag inderdaad Volgende ochtend helemaal gesloopt en beetje verbrand. Lekker gevaren, veel geleerd. Timing van m'n Bandit V onder controle, transition jump lukt, downloop en ook flink hoger gesprongen dan ooit. Op naar de one-footer Bedankt voor de rit en de mooie dag!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
precies ron!
iedereen gaat zeker naar de slufter? :-)
|
|
|