|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dat ziet er goed uit. Ik zie wat after work sessies op de zm aankomen
Dan moet je vroeg beginnen, want de zon gaat alweer snel onder helaas Maandag a.s. weer woei. Mijn eerste werkdag...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
do/vr lijkt erg goed te worden! (andere dagen ook wel op zich) fingers crossed
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
do/vr lijkt erg goed te worden! (andere dagen ook wel op zich) fingers crossed
Ma en Di wordt nog steeds woei opgegeven ook... Einde van komende week is nog erg ver weg, maar ik hoop ook op vrijdag woei
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Morgenochtend iemand voor een vroege sessie? Ben zelf rond 7:30 op Slufter.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Hard2handle de foto's zien er goed uit.
Michiel ik werk momenteel in Kijkduin dus om 17 uur kan ik al op het strand staan. Moet even kijken of het morgen boven de 15 knopen blijft zodat ik lekker met de 12 kan varen. Ben mog geenexpert in low end varen dus ik hou de 15 knopen grens aan
|
|
|
Yoram
|
Morgen is het nog niks, op de WGpro geeft die pas om 12hr en 13hr 16kn de rest ziet er met 13/14kn wel slecht uit. Ik zou lekker de energie van de lowend sessie besparen voor de ram sessies van de andere dagen!
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zo, ff de langste sessie geboekt tot nu toe. Wind was er nog om 11u, daarna even een dipje. Praktisch hele zm leeg...en daarna ging hij voor mijn kite/board combinatie net hard genoeg aan om hoogte te lopen!!! Topsessie (bij zo weinig wind ) Je bent al snel tevreden als je weinig ziet Maar het was wel een lekkere sessie afgelopen vrijdag. Lekker met de 10 gevaren Deze week ook nog maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Thanx Robin73! Ik gok op een after work sessie op dinsdag of woensdag en hopelijk zit vrijdag er dan ook nog in.
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Was misschien een dipje, want ik zie bijna de hele ochtend, en nu ook weer, gewoon zo'n 20-22 knopen staan? Hopelijk blijft dit nog ffies dan ga ik mis wel ff kijken rond half 4, want morgen, woensdag en donderdag lijken op dit moment ook niet meer...... Of hebben jullie betere bronnen die anders melden?
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Nou lekker in me shorty gevaren vandaag op sluf. maar lessers bijna midden in de poel!!!! word steeds gekker daar.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik moet het hebben van het nagenieten van mijn skim sessie afgelopen donderdag
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Ik heb alle hoop op vrijdag gezet... Helaas weinig tijd voor een avondsessie deze week. Alleen misschien woensdagavond.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik hoop op morgenavond.. Voorspellingen zijn wispelturig, maarja hopen kan geen kwaad
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb alle hoop op vrijdag gezet... Helaas weinig tijd voor een avondsessie deze week. Alleen misschien woensdagavond.
Voor mij precies het zelfde! Waar ga je heen? Was misschien een dipje, want ik zie bijna de hele ochtend, en nu ook weer, gewoon zo'n 20-22 knopen staan? Hopelijk blijft dit nog ffies dan ga ik mis wel ff kijken rond half 4, want morgen, woensdag en donderdag lijken op dit moment ook niet meer...... Of hebben jullie betere bronnen die anders melden? Ik bedoelde voor de rest van de week tot vrijdag.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wind is weer lekker aan het inkakken pffff......misschien toch nog ff am ZM spieken om een uurtje of 16u
@ Michiel heb jij die langere SKim??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zo das genieten Michiel! Het is voor mij alweer te lang geleden zeg (dikke 2 weken). Deze week een avondsessie proberen te halen
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Voorspelde wind voor vanavond is opeens foetsie... Leuke foto's Michiel, heerlijk kiten in je shorty zie ik.
|
|
|
|