Godver zeg net de fototjes bekeken. Zien er top uit. Wordt knutselen om goede sequencefoto's in elkaar te shoppen. Daarnaast geen flauw idee welke foto's ik moet plaatsen de ene is nog beter als de andere. Gekke bekken, crashes, handlepasses, one footers, off hook. Damn ik ben iig heel erg tevreden.
Mooi om te horen man! Die van Jesse ziet er in ieder geval al top uit!
Jij en Evan waren trouwens erg camerageil. Jullie staan op de helft van de foto's
Hoe gaat het hier? Ben al weer een tijdje niet op het water geweest maar dat had een reden Ik ben afgelopen maand begonnen bij een nieuwe baan.. een echte baan Daarvoor moest ik even hard blokken en ga ik komende week ook drie weken weg voor training en cursussen. Maar goed hoort erbij he
En dan nog iets anders.. Hier ben ik niet zo goed eigenlijk. Ik heb jullie hulp nodig.. Ik heb namelijk een bandje zoals sommige van jullie wel weten. En nu heb ik meegedaan met een ontwerpwedstrijd van een in ear monitor. Mijn ontwerp is bij de laatste 4 geëindigd. Met de meeste likes kan ik deze in ear winnen! Dit is voor mij heeel belangrijk aangezien ik al 2 keer een gescheurd trommelvlies heb gehad. Met deze in ear kan ik het volume zelf bepalen en er een begrenzer tussen zetten. Hierdoor kan ik dus langer genieten van muziek maken maar ook kiten (custom ears zijn hier voor in de maak..)
Haha! Toch wel een beetje apart. Want ik heb af en toe wel ruimte gemaakt dat de rest er meer op kon zoals Jesse en Martijn?
Noem je dat ruimte
Strakke plaat hoor Snacky, ik ben benieuwd wat het gaat worden!! Waarom ben je zelf het water niet opgeweest?
Ik schiet of alleen foto's of ik ga alleen maar kitesurfen. Zit je met zoute natte handen aan je spullen of je moet ze in de auto laten liggen. Dat zie ik niet zitten
Flinke zonnige perioden, soms enkele wolkenvelden. In het zuidoosten zijn er eerst nog enkele mistbanken, deze verdwijnen in de loop van de ochtend. Het blijft vrijwel overal droog. In de middag wordt het een graad of 14. De noordwestelijke wind neemt boven land weer toe naar matig, 3 tot 4 Bft, aan de kust is de wind matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 Bft, in het noordelijk kustgebied af en toe krachtig, 6 Bft.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen maar heb er een hard hoofd in. Ach ja. Kan nig van alles gebeuren. Bij mij in de straat is het erg rustig. Bij a geen wind. Maar ja dat zegt niets. Ik moet toch blokken vandaag Over een maand of twee kan ik flexwerken. Moethet toch een stuk makkelijker worden om na of voor mn werk te kiten, toch?
Hier ook geen wind maar op 10 minuten weer zie ik toch 14 knopen staan. Denk niet dat ik de gok neem. Ga maar wat klusjes in huis doen. Even wat credits verdienen zodat ik makkelijk weg kan als er wel woei is
Zo ben nu even op wat plekken de eerste set foto's aan het uploaden. Zijn de normale foto's. Sequencefoto's komen nog maar daar gaat wat meer tijd inzitten
Om niet het forum te vervuilen met 1 grote pagina met foto's. Heb mijn foto's geplaatst op Flickr.
Heerlijke foto's Sebas, is wel een eigen topic waard hoor!
En dat jij van mij de meeste foto's schiet kan ik toch niks aan doen?
Cameraslet houdt in dat je vanuit camera oogpunt de meeste aandacht trok en dat is altijd goed Laat ik het zo zeggen ik heb genoten om je sprongen, airtime en trics te fotograferen.
Ik zit alleen met het dilemma hoe ik die sequencefoto's mooi weer gegeven krijg.
Heerlijke foto's Sebas, is wel een eigen topic waard hoor!
En dat jij van mij de meeste foto's schiet kan ik toch niks aan doen?
Cameraslet houdt in dat je vanuit camera oogpunt de meeste aandacht trok en dat is altijd goed Laat ik het zo zeggen ik heb genoten om je sprongen, airtime en trics te fotograferen.
Ik zit alleen met het dilemma hoe ik die sequencefoto's mooi weer gegeven krijg.