|
Spoon
|
hmm.. ga denk ik het onderspit delven. Loop nu al 50 likes ofzo achter.. Ach.. Ik was iig bij de laatste 4
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ik lik net mijn spoon af. Bij deze lepeltje!
HAHAHAHA! Hoe kan het toch dat jij er weer iets ranzigs van weet te maken Maar thanks! We gaan het meemaken! You know me.... Succes baas!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jammer, spoon, ik kan helaas maar 1 like geven, maar je hebt hem wel gekregen van mij :-)
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Vrijdagmiddag ziet er goed uit (mits de regen enigszins wegblijft ;p)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vrijdag lijkt mij een goede middag om wat rakjes te doen en kijken of dat hoogte lopen al lukt...
|
|
|
|
ronny
|
En morgen met de 13
|
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik heb te doen met de actuele meting van brouwershavense gat. Je ziet dat ie zich terug probeert te vechten, maar dat t hem nog niet helemaal lukt. Hoe kunnen we m ondersteunen in zijn strijd terug?
|
|
|
rdeheld
|
Ik heb te doen met de actuele meting van brouwershavense gat. Je ziet dat ie zich terug probeert te vechten, maar dat t hem nog niet helemaal lukt. Hoe kunnen we m ondersteunen in zijn strijd terug?
we kunnen er ff heen varen met wat gereedschap mee.?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
er naar toe varen en omzagen, meter lichteiland Goeree is net zo goed en staat vlakbij.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Komen er vanmiddag nog meer mensen van de zon genieten aan het strand?
|
|
|
ronny
|
Oostvoornsemeer is beste denk ik
|
|
|
geloof68
|
Morgenochtend al voldoende wind volgens Guru. Regenvoorspelling is ook al een stuk minder geworden.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Morgen werken..... Denk het niet Eventjes de planning bellen, en de Slufter laten inroosteren
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Morgen werken..... Denk het niet Eventjes de planning bellen, en de Slufter laten inroosteren Ik zou de hele planning uitnodigen om mee te gaan. Kick ass wind! Oooh yeah...
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik moet naar school. Bah bah... Planning even gemanipuleerd en gezien de strakke planning van MV II daar maar even bijspringen morgenmiddag!! Te beginnen met het 1e gedeelte van de zachte zeewering........... Ik kan samen met Rob wel een bijlesje organiseren Marc, Rob? Dus laat gaan die in de schoolbankensessie en vraag anders hoe Jesse dat altijd doet!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jullie hebben mij weer overgehaalt, even snel een nieuw depowerkoord fiksen!
|
|
|
|