nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Plenst hiet nu ook. (rozenburg)
Heb je nog reserve boardje Markus? Hopen dat iemand hem vind en een belletje doet. Wel spijtig maar goed dat het je board maar is, het waren dikke bakke waar je in het begin lag toen ik een kijkje kwam nemen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zie op BR en sateliet een gat boven zeeland. Maar of er ook genoeg wind is...?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
@john, ja ik heb nog een boardje. thx. @ michiel, kom net van slufter. Iedereen was aan t inpakken. Zelfs een FS 15m. kwam niet weg.
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Zijn er nog geen bekeuringen uitgeschreven op Slufter na 1 oktober ?
|
|
|
geloof68
|
Voor wat? Crashen van je kite op het strand?
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Je mag er toch niet meer kiten na 1 oktober ? ... Alleen nog op dat idiote sportstrand, of wordt het inmiddels gedoogt tijdens de wintermaanden ?
|
|
|
|
|
geloof68
|
Der Slufter ist tatsaechlich verboten fuer Kitesurfer! Am Brouwersdam geht es los!
|
|
|
tjoep
|
Niet naar de slufter gaan!!!!! Is echt ten strengste verboden
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Jij heb toch al 8 tientjes boete aan je broek hangen Tjoep??
Ik heb hem laatst gekregen hoor op de slufter, van zo'n groene boskabouter, hij had zelfs 2 platte petten bij. Geen 8 tientjes maar €180,- zelfs, voor kitesurfen buiten de zonering voor extreme sporten :/ Ik zei nog, het staat nergens aangegeven, maar ik moet het maar aanvechten zei hij. Ga ik wel doen..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jij ook al, Ed?
Ik ook. Misschien kunnen we elkaar wel helpen met het bezwaar maken!
Mij zie je er niet meer.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dan laat ik dat maar zitten om daar nog heen te gaan, €180 is voor een student net even te veel geld om zo weg te gooien.
|
|
|
richard
|
Oh nee Hier was ik al bang voor met dat veranderen van windrichting. Vooruitzichten zijn niet uitgekomen. Er staat nog maar iets van 10 knopen ipv de 18-20 die eerder aangegeven was. Balen zeg. Programma omgegooid voor niets
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zeg Richard, niet zo somber! In de middag wordt het ws. droog en is er nog minstens 12-15kn over. En jij bent nog wel in de luxe situatie dat je een 15m deluxe superfoil hebt Dus....waar spreken we af?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Tis pas half 10 en buien. Denk met een beetje geduld.... Of misschien ook niet.
Maar waar nu te gaan nu het in de achtertuin niet meer mag.
|
|
|
|
richard
|
hmm, ja, nu 10.5 ineens. weird. Ineens hagelkogels hier in den haag. That'll be the day
Even snel een ontbijtje. Kan ik het nog even aankijken.
@michiel: tja, ik denk toch de zandmotor want als het tegenvalt ben ik tenminste snel weer terug.
By the way, iemand een idee hoe je een losbladderende bovenlaag van je board, kan fixen, zo aan de zijkanten ? Ik vaar nu 2 seizoenen met een trax maar op allerle plekken aan de zijkant rondom begint die toplaag te bladderen.
Schoonmaken, met föhn warm maken en iets van lijm er tussen ?? TIps ?
Of teruggaan naar F-one ? Een board schuurt natuurlijk weleens door het zand (daar zal het door komen) maar een beetje board is toch op die condities wel gemaakt (het staat tenslotte niet in een museum). Ik weet dat John er mee terug is gegaan, maar die van hem liet helemaal los.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Rob, wellicht permanent emigreren naar Sal?
Hier nu weer droog, waterig zonnetje & wind! Vanmiddag ff buurten bij de noordzeekust
|
|
|
richard
|
Hier nu weer droog, waterig zonnetje & wind! Vanmiddag ff buurten bij de noordzeekust
Heb je die magic lantern al uitgeprobeerd ? Is dat niet gewoon verbeterde firmware of zo ? Heb zelf alles Nikon maar oude body (F70)
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Nou Sal sla ik even over, maar andere goede ideeen Denk dat ik zo toch ook maar gewoon ga rijden, Autostrand ofzo.
|
|
|
stefan-fone
|
Hoeveel knopen geeft die momenteel aan?
|
|
|