bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Zo was lekker varen met de 7. Ik was op playa en wat een rust daar. Was in het begin als enige op het water. Niet echt verstandig maar wel lekker.
Klopt het dat 10 minutenwaarnemingen voor HvH geen windkracht meer weergeeft.
gister was het echt super druk op playa.
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Veel belgen hadden een dag vrij vandaag. Heb me goed vermaakt, Vlak voor de wind inkakte men dikste sprongen geboekt van het jaar volgens mij. Wat zijn die wainmans toch lekkere kites.
|
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
lekkere chill sessie gehad opslufter in de vroege avond morgen weer:D:D:D:D maar dan een volle dag
|
|
|
stefan-fone
|
Zo was lekker varen met de 7. Ik was op playa en wat een rust daar. Was in het begin als enige op het water. Niet echt verstandig maar wel lekker.
Klopt het dat 10 minutenwaarnemingen voor HvH geen windkracht meer weergeeft.
Ja dat had ik ook in de gaten,beetje jammer.
|
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Het waait ook heel dik.
Ok, de lucht is heel dik van alle regen. De windsnelheid is wat aan de lage kant....
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
volgens buienradar is het bijna voorbij... 's kijken of de metertjes dan weer aangaan
|
|
|
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ik ga niet voor 2 uurtjes want dan is het al weer donker. veel plezier als je gaat
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Vanmiddag zon op playa en aardige wind ineens! had uiteraard een verkeerde kite bij me,
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
morgen in de gaten houden, vanaf een uur of 2 trekt het lage druk gebied wat noordwaarts en neemt de regen wat af. PAS DAN WEL OP, binnen een kwartier kan de wind van 20 naar 35-40 knopen knallen. ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar de kans is groot. gaat dus op tijd het water af als je met een grote maat staat.
WEES DUS VOORBEREID, DIT ZIJN LINKE MOMENTEN!!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Zodan, ging richting het strand voor een treurige 15 kn vrieskou sessie. Wat denk je strak blauw met uitschieters in de 30+kn bah bah..
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Was nog best lekker aan het einde van vandaag, eerst met de 10m, zat ook aan een sessie te denken zoals als robbepop omschrijft. Echter ging de wind echt hard waaien en moest ik mijn 7m tevoorschijn halen. Heb er weer wat airmiles bij geboekt.
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
hier nog zo een wilde halverwegen omdraaien en naar huis rijden maar toen BAM!!! toch maar even door gereden naar slufter was lekker pittig windje voor me 9m
|
|
|