|
KiterHans
|
Zo aan de windverwachting te zien kom ik daar zaterdagochtend uit......
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Iedereen al in winterslaap?
Het is al sinds het weekend huilen met de pet op...en de temperaturen van vandaag zijn ook niet motiverend. Vanochtend slechts 1 graad boven nul. Moet mijn ijskrabber weer gaan zoeken... Het is wel weer tijd om het water op te gaan, laat de wind maar weer komen!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Komt goed volgende week. Al hoop ik wel dat de wind beetje gunstig draait.
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
zijn er morgen nog mensen die naar ruckanje toe gaan of weten jullie een beter spot om te gaan kiten met de voorspelde windrichting zzw?
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
mv2 is toch alleen voor de elite? ik begin namelijk net fatsoenlijk te springen dus denk dat ik nog niet tot die klasse behoor
|
|
|
Anton82
Geen avatar
|
Ik ben pas deze zomer begonnen met kiten, nu heb ik de laatste paar maanden weinig tijd gehad. Dit weekend weer wel, maar ik zit even te kijken welke plek het beste kan, zoveel kan ik nog niet.
Ik ben vooral bij Scheveningen bezig geweest, maar daar lijkt de wind niet zo goed.
Nu zat ik te kijken naar Rockanje voor morgen rond 1 uur 16 knopen, stoten tot 22, Z-ZO wind, 10 graden. Dit gaat goed lukken toch met een 10?
Kan ik bij Rockanje meer mensen verwachten? Of is het daar stiller dan bij scheveningen? Omdat ik nog een beginner ben, heb ik altijd liever dat er meer mensen aan het kiten zijn om me heen.
Anton
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Dat is op zich prima te doen. Maar Rockanje wordt het water snel diep. Kun je rakjes varen of ben je nog met de waterstart bezig? Want het water is natuurlijk stuk kouder geworden laatste maanden. En dan is het plezier er snel af als je nog veel in het water ligt, plus dat je gevaar loopt onderkoeld te raken met alle ellende van dien.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
mv2 is toch alleen voor de elite? ik begin namelijk net fatsoenlijk te springen dus denk dat ik nog niet tot die klasse behoor Daarom ook!
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Er is toch wind morgen? Alleen tijd, dat heb ik morgen niet. Daar kom ik maar niet aan
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Er is toch wind morgen? Alleen tijd, dat heb ik morgen niet. Daar kom ik maar niet aan yeahy prijs de heer.... 15kts... @ Marc als ik jou op zondag op het water zie cruisen dan zal ik de bijbel mee nemen!
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Je hebt helemaal gelijk Michiel, het zag er zo lekker uit op de voorspelling: flauw zonnetje met 10gr. Als dat was uitgekomen boeit de wind niet zoveel meer. Maar nu met 5gr en mist moet het minimaal stormen om me nog bij de kachel vandaan te krijgen. KNMI heeft het over max 7gr in het westen, dat geeft ook niet veel hoop.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Nou iedereen succes hier met de temperatuur en de wind, hopelijk valt er nog wat te kiten. Au3 en ik zijn het zat hier en vertrekken, zonder wetsuits , naar Downunder om te kiten. aan iedereen die hem wilt hebben en tot volgend jaar
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Nou iedereen succes hier met de temperatuur en de wind, hopelijk valt er nog wat te kiten. Au3 en ik zijn het zat hier en vertrekken, zonder wetsuits , naar Downunder om te kiten. aan iedereen die hem wilt hebben en tot volgend jaar Nee, hier krijg ik meer zin van Niemand die me wel naar t water toe krijgt vandaag? Snacky + Au3, veel plezier in Australië! Kijk je uit dat je niet aanbrand daar in de zomer!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Had wel zin om te kiten vandaag, maar zo naar buiten kijkend krijg ik toch steeds minder zin...
|
|
|
Evan
Administrator
|
Rob is onderweg naar de Maasvlakte 2, krijg zo te horen of hij zijn bus uit durft.
|
|
|