-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
Ik blijk een verjaardag brunch te hebben in Den Haag rond 12:00. Het wordt helaas geen autostrand meer vandaag maar een late sessie op de Zandmoter.
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Het was zeker goed, mijn loopjes begonnen de laatste keer dat op het water ging ook een beetje te lukken. Wel eerste uurtje wat liggen proberen met men nieuwe boots, het gaat toch maar de kast in tot ik terug met blote voeten kan varen. Als men filmpje wat gelukt is zullen er wel wat dikke loops van evan en robbepop opstaan, straks eens checken
|
|
|
|
ronny
|
playa was lekker effe nog rondje rockanje geweeest morgen weer playa
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was weer een lekker dagje, toch blij dat ik nog een tweede keer het water op ben gegaan.
|
|
|
geloof68
|
Met welke maat hebben jullie gevaren? Ben benieuwd of het nog echt gewaaid heeft en of het voor mij morgen de moeite wordt. Weerbeeld ziet/zag er een beetje hetzelfde uit voor (over)morgen.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Met welke maat hebben jullie gevaren? Ben benieuwd of het nog echt gewaaid heeft en of het voor mij morgen de moeite wordt. Weerbeeld ziet/zag er een beetje hetzelfde uit voor (over)morgen.
Met de 7m. @ Robbegeval, echt waar ik heb nog prima kunnen varen. Stond zelfs nog een fotograaf foto's te maken. Ben benieuwd of dat nog wat is geworden.
|
|
|
|
ronny
|
Rock was ook lekker met z'n 6-en! Zag je nog voorbij varen Ronny!!
was jij dat die met zn 3e aan kwamen lopen ik dacht nog aan je maar zag je niet uitbundig zwaaien. ik was effe een rondje van de zaak aan het maken
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
@ Andre, 8m, maar een 9 of 10 hadden ook nog wel gekund (zwaar gepowerd, dat wel). Af en toe een lekker vlaagje voor een horizontale loop maar dat was het dan ook wel. Toch wel een goede sessie gehad, kan een heeel stukc slechter en dat voor eind december!
@ Marc, da's geen varen in mijn boekje. Slappe hap komt van de zomer wel weer in de winter moet je power hebben!
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
@ Marc, da's geen varen in mijn boekje. Slappe hap komt van de zomer wel weer in de winter moet je power hebben!
Was geen slappe hap Evan toen ik nog het water op ging. Toen ik eraf geen wel. En Robbegeval houd uw muil!
|
|
|
|
|
|
|
geloof68
|
Ik lees het al, weer ouderwets gezellig geweest op de slufter. Mooi 8-meter-weer dus .... als je op je juiste moment op het water stond.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
net even 10 min film gekeken, zal zodadelijk wa screenshotjes dumpen het is de moeite
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ja omdat ik echt nog even lekker heb gevaren namelijk. Slufter was vandaag toppie ... @ Marc; Jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben ..... hadden we wat kunnen bijpraten ... in elk geval de beste wensen voor 2013 en dat het veel mag waaien......
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ja de surf was ook best goed met 5m, toch wel een heerlijke daggie zo
|
|
|