|
Ozzie Wright fan
|
blijft gevaarlijk daar, weet iemand wie die north kiter was? gelukkig is die in goede conditie terecht!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat deed hij daar? Dat is Hoek van Holland en gisteren was de wind daar aflandig???? Wellicht zo nog ff skimmen met grote maten. Het is natuurlijk 3x niks, maar beter iets dan niets. Gisteren behoorde niet tot de mogelijkheden.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Was hij niet bij de laatste parkeerplaats van de Maasvlakte 2 bezig? Daar hingen een aantal kites in de lucht en vanaf daar drijf je zo richting HvH.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Het kan daar ook gruwelijk stromen. Ik herinner me dat een hier op het forum ZEER bekende kiter richting dam afdreef. Die was rennend nauwelijks in te halen... Lang geleden, hè Rob!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Hahaha, dat was me kite. Waar ik 1-2 km achteraan heb lopen rennen als een wortel aan een hengeltje iedere keer net mis hahahaha. Met Noorder wind. Wel gelachen hahaha
Maare, het waait weer. We moesten maar weer eens die kant op...
|
|
|
|
|
pallo
|
Zijn er nog bikkels die morgen ergens gaan knallen?
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Misschien een dapper rakje op ouddorp - wel fris hoor
zeg maar gerust koud Hoop op 6 april betere temperaturen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Pfff, bij mij op balkon staat de thermometer op een 0, ondanks het zonnetje. Zelfs de rode circustent was wit vanochtend. Het lijkt wel een nieuwe kleine ijstijd
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
pffffff. ik twijfel wel hoor, die berichten zien er wel top uit zeg.....
maar zaterdag en zondag gevoelstemp. van -12 tot -15. dat gaat dwars door alles heen. misschien niet je drysuit, maar hier zijn geen handschoenen en schoentjes tegenop gewassen, althans niet de 3 mm die we gewend zijn....
|
|
|
stefan-fone
|
Word tijd dat er weer west in de voospellingen komt en betere temperatuur,dit begint wel te vervelen. Mss maar weekje dakhla boeken...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Drysuit gaat het zeker uithouden met de juiste onderkleding. Cap ook, Handschoenen idd. zal al lastig worden, tenzij je keukenhandschoenen of latex chirurgenhandschoenen eronder doet die waterdicht zijn. Schoentjes ben ik ook niet zo heel bang voor. Echter je gezicht. Met name je lippen, neus en ogen. Daar kunnen geen potten vaseline tegenop... Ik wordt ook echt kriegel van dit weer. Al ruim twee maanden niet op water in vloeibare staat gestaan
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik ben inmiddels ook depressief: 2 maanden niks kunnen doen....Ik overweeg zaterdagmiddag een hit &run bij het AC grevelingendam, maar wil eerst ff afwachten hoe het voelt morgen. Meer gekken?
|
|
|
berttt
|
Drysuit gaat het zeker uithouden met de juiste onderkleding. Cap ook, Handschoenen idd. zal al lastig worden, tenzij je keukenhandschoenen of latex chirurgenhandschoenen eronder doet die waterdicht zijn. Schoentjes ben ik ook niet zo heel bang voor. Echter je gezicht. Met name je lippen, neus en ogen. Daar kunnen geen potten vaseline tegenop... Ik wordt ook echt kriegel van dit weer. Al ruim twee maanden niet op water in vloeibare staat gestaan Overlaatst zag ik een duitser met een helm + zo een kapje van een F16 helm voor zijn ogen. Hij zei dat het hardstikke goed was na dat hij met zijn flysurfer de lucht in vloog met een onweersbui en we hem aan de kant konden helpen. Moet je alleen nog maar vaseline op je lippen smeren. haha
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
nou jongens,jullie hebben een lekkere sessie gemist op Playa Lake hoor!! echt geen -10 en water leek wel iets warmer dan zeewater. beetje vlagerig maar mocht de pret niet drukken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
nou jongens,jullie hebben een lekkere sessie gemist op Playa Lake hoor!! echt geen -10 en water leek wel iets warmer dan zeewater. beetje vlagerig maar mocht de pret niet drukken.
En hier het bewijs dankzij Eurofun op Facebook
|
|
|
|
|
|
|