|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Wind was erg koud vandaag dus de handjes moesten wennen. Het water lekker warm En ik was blij dat ik mijn droogpak niet had meegenomen want ik heb het geen moment koud gehad.
Pooltje op Playa is veranderd waardoor je vandaag over een stuk strand kon spring om in het pooltje te landen. Blijft jammer dat ik mijn 8m niet mee had en vandaag alleen maar zweefsprongen kon maken.
Het meisje met de Kite binnenstebuiten (geinvert)als je een sprong maak moet je wel afzetten dan blijft er spanning op je lijnen of een Kite loop. Dan gebeurt het minder snel.(ja ik kan makkelijk praten ;-p, maar weet hoe vervelend het is) Maakt verder niet uit maar je heb geluk gehad dat je 5e niet je nieuwe Kite door midden heeft gescheurd
Peace allemaal Opa zit nu lekker op de bank na te genieten
Lauw ik heb je niet gezien?
zit ook lekker op de bank na te genieten :-) Heb het water dicht bij huis opgezocht, was een mooie sessie. Jammer alleen dat met noord ik niet mijn lekkere voet voor heb om af te zetten op golven voor een sprong
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Moet je toch wat vaker t water op gaan Laurens, dan maakt de kant niet meer uit Heb ook heerlijk gevlogen aan mn 10m!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Noord is voor mij wel mijn dominante voet Was ook geluk hebben om in die vlagen spanning in je lijnen te houden op het moment dat er een mooie golf/schans aan kwam rollen. Had je die mazzel, dan ging dat aardig de hoogte in ondanks de niet zo harde wind. Overigens oefen ik al jaren mijn niet dominante kant. Gaat steeds beter. @ Evan: zit jij nu aan de Sauerkraut of nog steeds in ons kikkerlandje?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ga je alleen met Rob rijden? Veel plezier, ze hebben gisteren al kunnen kiten!
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ga je alleen met Rob rijden? Veel plezier, ze hebben gisteren al kunnen kiten!
Wij hebben gisteren beter kunnen kiten en ik rij lekker rustig alleen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Haha, arme NKV boys Rij voorzichtig, en geef dat ouwe beesje van je niet de sporen op de Autobahn
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Gisteravond weer in Nl aangekomen. Het vliegtuig kwam over Zeeland aanvliegen en het is dan best leuk om de slufter en playa vanuit de lucht te zien.
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
Het meisje met de Kite binnenstebuiten (geinvert)als je een sprong maak moet je wel afzetten dan blijft er spanning op je lijnen of een Kite loop. Dan gebeurt het minder snel.(ja ik kan makkelijk praten ;-p, maar weet hoe vervelend het is) Maakt verder niet uit maar je heb geluk gehad dat je 5e niet je nieuwe Kite door midden heeft gescheurd
Bedankt voor de tip Ik was welliswaar niet dat meisje. Iets voor 21:00 probeer ik nog een sprongetje en ik vloog onder me kite, die vervolgens als een woggel naar beneden dwarrelde (wind was ook flink aan het afnemen voor een 10m). Toen stond ik daar met een omgekeerde kite voor het eerst. Ik heb toen maar me release getrokken en de kite sloeg vervolgens weer goed om.
|
|
|
Snackyman
|
Er is een kans dat er morgen gekite kan worden. Windfinder en guru spreken elkaar tegen. Ik heb morgen gelukkig vrij en heb een auto tot mijn beschikking dus ik kan iemand oppikken.
|
|
|
Robin73
|
Snackyman ik hou de voorspellingen goed in de gaten. Wordt het meer dan 15 knopen dan ga ik op Playa kijken. En windfinder en guru spreken elkaar inderdaad flink tegen.
|
|
|
Snackyman
|
Ik zie de wind alweer in kakken of je moet een sunrise sessie doen maar op een vrije dag om 07:00 het water opgaan is ook wat Iemand nog zin om morgenochtend om 07:00 te gaan varen?
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
wind is ook vandaag goed
Ik zie de wind alweer in kakken of je moet een sunrise sessie doen maar op een vrije dag om 07:00 het water opgaan is ook wat Iemand nog zin om morgenochtend om 07:00 te gaan varen? zie ''sessie plannen''. ben om 7:30/8:00 uur op sluf
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Snackyman ik hou de voorspellingen goed in de gaten. Wordt het meer dan 15 knopen dan ga ik op Playa kijken. En windfinder en guru spreken elkaar inderdaad flink tegen.
Beide geven volgens mijn info een steady 14 knopen aan heel de dag.........
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Knmi: Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden IJsselmeer Marken west tot zuidwest 4-5 eerst mogelijk 6, afnemend 3-4,eerst af en toe regen,zicht goed, in neerslag matig Ik sta om 9u op de dam, vroeger moet je toch niet willen
|
|
|
Robin73
|
Nu wel Hijo. Vanmiddag gaf windfinder nog 13 knopen aan. Vindt het vanaf 15 pas lekker maar met 14 is ook nog te doen. Morgen maar naar Playa
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Knmi: Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden IJsselmeer Marken west tot zuidwest 4-5 eerst mogelijk 6, afnemend 3-4,eerst af en toe regen,zicht goed, in neerslag matig Ik sta om 9u op de dam, vroeger moet je toch niet willen Waar benje aan te herkennen? Ik kom denk ik ook die kant uit rond die tijd.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Knmi: Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden IJsselmeer Marken west tot zuidwest 4-5 eerst mogelijk 6, afnemend 3-4,eerst af en toe regen,zicht goed, in neerslag matig Ik sta om 9u op de dam, vroeger moet je toch niet willen Waar benje aan te herkennen? Ik kom denk ik ook die kant uit rond die tijd. Als de enige kiter op het strand, denk ik
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Knmi: Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden IJsselmeer Marken west tot zuidwest 4-5 eerst mogelijk 6, afnemend 3-4,eerst af en toe regen,zicht goed, in neerslag matig Ik sta om 9u op de dam, vroeger moet je toch niet willen Waar benje aan te herkennen? Ik kom denk ik ook die kant uit rond die tijd. Als de enige kiter op het strand, denk ik lol
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Rond 9.30 zullen wij er ook wel zijn ,verwacht ik. Geniet dus maar van dat half uurtje rust.
|
|
|