hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
verdorie gasten ook wij moeten weer gewoon werken!!
Thermiekje, is daar het water nu niet te warm voor geworden en de temp voor deze wk niet warm genoeg?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Huh John? Moest jij eens een keer werken? Slecht gepland man Heeft iemand een 35m kite te koop en een windsurf deur? Pas na het weekend gloort er weer hoop...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand hier die Clash board vaart ?
want? Clash is Cheap, boots, kunnen een stootje hebben...de trax is daar minder geschikt voor die beschadigd er te snel voor. De nieuwe F-one boards heb ik al voorbij zien komen, ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zien.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
... ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zien.
Ik ben meer benieuwd naar de kwaliteit.....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ook Parkie, ze mogen best wat steviger en krasvaster worden inderdaad.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Als ik zie dat er al mensen zijn die in 1 seizoen al aan hun 2e of zelfs 3e boardje toe zijn, mogen ze zich bij de kwaliteits controle wel eens achter hun oren gaan krabben.....
Wat ik hoor wordt het wel allemaal prima opgelost door de importeur.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ik heb zelf een F-One Acid 2012 en vind de oppervlaktekwaliteit gewoon slecht. Boardjes net als de Slingshots ogen veel slijtvaster....de 2013 F-one zagen er daarentegen al stukken beter uit.
Ik vaar de 2012 btw zo nu en dan met boots (met m'n billen samengeknepen dan wel....)
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik heb zelf een F-One Acid 2012 en vind de oppervlaktekwaliteit gewoon slecht. Boardjes net als de Slingshots ogen veel slijtvaster....de 2013 F-one zagen er daarentegen al stukken beter uit.
Ik vaar de 2012 btw zo nu en dan met boots (met m'n billen samengeknepen dan wel....)
De mijne heeft ook al flinke krassen... maarja komt vooral door m'n vaarstijl... ik ga te lang door in ondiep water. Heb ook al eens een gebroken vin gehad. Ik ga 'm wel vervangen voor iets anders binnen een paar maanden, want m'n lowend zuigt omdat dat board veels te klein is voor me.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Als ik zie dat er al mensen zijn die in 1 seizoen al aan hun 2e of zelfs 3e boardje toe zijn, mogen ze zich bij de kwaliteits controle wel eens achter hun oren gaan krabben.....
Dat klopt en maak daar maar 4, 5 van trouwens je wilt niet weten hoe mijn 2013 er nu uit ziet! Het zijn inmiddels bijna 2 boards
|
|
|
|
ronny
|
Dat klopt en maak daar maar 4, 5 van trouwens je wilt niet weten hoe mijn 2013 er nu uit ziet! Het zijn inmiddels bijna 2 boards maaer er zitten wel mooie vleugels aan voor mooie landingen
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
wind op de horizon!!! nou naar hopen dat de voorspellingen dit keer wel aan houden!!
|
|
|
feddomw
Gast
|
wind op de horizon!!! nou naar hopen dat de voorspellingen dit keer wel aan houden!!
Waar zie jij wind dan?
|
|
|
|
Yoram
|
Hopen dat het blijft staan, ik zie het ook
|
|
|
|
tgroot
|
ennnnnnnnnnnnnnnnnn weg is de wind
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
mijn 12m is praktisch versleten van deze zomer. mijn overige kites liggen ergens....geen idee meer waar kleine kans morgen namiddag grote maten...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dat zou mooi zijn Rudo. 6:00u hoog 2m+ 13:30u laag.
Klinkt prima met Noord!!!
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vandaag gaat het niet veel worden.
Maandag dan eindelijk weer wind...en regen. Dinsdag een Evan-loopwind....met extreem veel regen...klinkt ook niet echt hoopgevend...
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
nou, regen neem ik op de koop toe dan maar! eindelijk weer de 8 eens uit de tas halen!!
|
|
|