|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Nog tips voor rondjes draaien, vorige week maandag ging het wel erg lekker met mijn 6 meter maar nu staat eer toch weer wat meer wind. Gewoon doen en niet twijfelen lijkt mij de oplossing.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Slufter was dik! Heerlijk achterin golfjes geript. Vanochtend maar 4 man, later werd t idd gezellig druk.
Iemand ook nog die dooie bruinvis opt strand zien liggen richting 2e trap?
Jep, dat beestje was in z'n neus gebeten, tenminste die was hij kwijt. Wel een gespierd visje. Welke kite voor jij? Ik had vanochtend de knal oranje kite.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Slufter was dik! Heerlijk achterin golfjes geript. Vanochtend maar 4 man, later werd t idd gezellig druk.
Iemand ook nog die dooie bruinvis opt strand zien liggen richting 2e trap?
Jep, dat beestje was in z'n neus gebeten, tenminste die was hij kwijt. Wel een gespierd visje. Welke kite voor jij? Ik had vanochtend de knal oranje kite. Das die grote zeehond van gister geweest...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Kan iemand die belgische flapdrol morgen opsluiten die het voor veel mensen verprutste in de poel met zijn f one B 7m2. Thx
Ik moest die niet kijkende, backroll klotende vriend ontwijken en hopla in de lijnen van een blade, sorry daarvoor maar bij mij 2 lijnen af. Lekker achter een loopende kite aan, thx voor het pakken Ronnie. Ik heb zelf die blade nog kunnen pakken en onze belgische flapdrol gewoon niks doen en lekker doorvaren pfff
dikke bummer, het begon net lekker te worden......
@Marc dat was er dus aan de hand
Morgen maar met een nw setje proberen!
@bezem wat trek jij inmiddels dikke loopies baas TOP
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Kan iemand die belgische flapdrol morgen opsluiten die het voor veel mensen verprutste in de poel met zijn f one B 7m2. Thx
Ik moest die niet kijkende, backroll klotende vriend ontwijken en hopla in de lijnen van een blade, sorry daarvoor maar bij mij 2 lijnen af. Lekker achter een loopende kite aan, thx voor het pakken Ronnie. Ik heb zelf die blade nog kunnen pakken en onze belgische flapdrol gewoon niks doen en lekker doorvaren pfff
dikke bummer, het begon net lekker te worden......
@Marc dat was er dus aan de hand
Morgen maar met een nw setje proberen!
@bezem wat trek jij inmiddels dikke loopies baas TOP
Dat is waardeloos man! Later nog twee Blade's bij zichzelf in elkaar. Het ging weer goed, wanneer dit morgen het geval is ga ik me echt als een hufter gedragen.
|
|
|
ronny
|
marc je ben toch een hufter )
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Morgen ook weer eens die kant op. Uurtje of half 12 aanwezig. Hopen dat het niet al te druk is, en het anders maar rustig maken
|
|
|
ronny
|
zo druk morgen zie ik alweer
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik heb die vis ook zien liggen ..... triest einde .... zelfs bij een dode vis word ik emotioneel..... ik vond het erg vlagerig en choppy .... heb wel eens mooiere Slufterdagen meegemaakt ... Mijn 7m Cypher was behoorlijk gepowerd, zie ik een lichtgewicht met een 10m OR Diabolo. Hij had alle moeite om naar het water te komen maar daarna was hij lekkah aan het knallen ... 's middags nog een 12m Prodigy bij Barry gescoord. Nu is mijn Ocean Rodeo gear compleet ....
|
|
|
Yoram
|
Zo hij was vandaag weer erg lekker Belooft morgen een heel druk dagje @de Sluf te worden zo te zien
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
ik heb die vis ook zien liggen ..... triest einde .... zelfs bij een dode vis word ik emotioneel..... ik vond het erg vlagerig en choppy .... heb wel eens mooiere Slufterdagen meegemaakt ... Mijn 7m Cypher was behoorlijk gepowerd, zie ik een lichtgewicht met een 10m OR Diabolo. Hij had alle moeite om naar het water te komen maar daarna was hij lekkah aan het knallen ... 's middags nog een 12m Prodigy bij Barry gescoord. Nu is mijn Ocean Rodeo gear compleet .... Ha! Ocean Limbo, was je er ook zaterdag? met die groene Cypher? Ik was die andere badgast met ook die groen Cypher....heb ff naar je gezwaaid. Idd Marc, ik zag die zeehond ook, was het geen zeeleeuw? die zijn doorgaans groter, zijn kop was net zo groot als een medicijnbal schrok me de &^%$# @Kite87.. gewoon blijven oefenen en steeds meer de grens opzoeken.....hogere snelheid, harder poppen.... je moet ook een beetje mazzel hebben dat je zo'n dag hebt dat alles goed voelt, vaak lukken de loops dan veel beter en durf je meer.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo hij was vandaag weer erg lekker Belooft morgen een heel druk dagje @de Sluf te worden zo te zien jij op Rockanje gezeten?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik heb die vis ook zien liggen ..... triest einde .... zelfs bij een dode vis word ik emotioneel..... ik vond het erg vlagerig en choppy .... heb wel eens mooiere Slufterdagen meegemaakt ... Mijn 7m Cypher was behoorlijk gepowerd, zie ik een lichtgewicht met een 10m OR Diabolo. Hij had alle moeite om naar het water te komen maar daarna was hij lekkah aan het knallen ... 's middags nog een 12m Prodigy bij Barry gescoord. Nu is mijn Ocean Rodeo gear compleet .... Ha! Ocean Limbo, was je er ook zaterdag? met die groene Cypher? Ik was die andere badgast met ook die groen Cypher....heb ff naar je gezwaaid. Idd Marc, ik zag die zeehond ook, was het geen zeeleeuw? die zijn doorgaans groter, zijn kop was net zo groot als een medicijnbal schrok me de &^%$# @Kite87.. gewoon blijven oefenen en steeds meer de grens opzoeken.....hogere snelheid, harder poppen.... je moet ook een beetje mazzel hebben dat je zo'n dag hebt dat alles goed voelt, vaak lukken de loops dan veel beter en durf je meer. Nee Ron, zaterdag was ik beslist niet op de Slufter. Ik mag van mijn vrouw maar een keer per weekend een retourtje Limbabwe - Slufter nemen, en dat was dus vandaag... Ik vind het wel jammer dat ik we nog geen kennis gemaakt hebben .... zal er vast van komen.... zaterdag/zondag ziet er al weer goed uit.....
|
|
|
|
Yoram
|
jij op Rockanje gezeten?
Haha, voor die ballenbak pas ik. Wij waren gewoon in onze achtertuin bezig ;-) Tjonge, iedereen vakantie of zo?? Daar lijkt het wel op haha Ik iig als het waait
|
|
|
|
Wimt
|
Ha Ocean Limbo, was je op het laatst bezig met een beginners fout: kite op 12, slappe lijntjes, en zo naar het strand lopen met vlagerig weer? Was het bruin in je pak Ja Ocean, was een top weekend (ik mag van mijn vriendin een heel weekend weg blijven (en langer ) Ok, veel kitegebied verdwijnt, maar Slufter en 2de maasvlakte erbij, is toch een topper in Nederland. Het leukste volk komt daar ook, Ron, Marc, Louk enz enz
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Tjonge, iedereen vakantie of zo?? Nope, morgen ook gewoon werken
|
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ha Ocean Limbo, was je op het laatst bezig met een beginners fout: kite op 12, slappe lijntjes, en zo naar het strand lopen met vlagerig weer? Was het bruin in je pak Ja Ocean, was een top weekend (ik mag van mijn vriendin een heel weekend weg blijven (en langer ) Ok, veel kitegebied verdwijnt, maar Slufter en 2de maasvlakte erbij, is toch een topper in Nederland. Het leukste volk komt daar ook, Ron, Marc, Louk enz enz WFT "beginnersfout" .....? Ik kom aanlopen met mijn kite op 10 uur en jij komt mijn richting op met jouw kite ook op 10 uur .... Door de harde wind blijf je mijn kant op lopen en moet ik mijn kite wel omhoog sturen ...... Als ik jou zie dan wordt het al spontaan bruin in mijn pak .... en al helemaal als ik die meuk van jou zie .... je was lekker bezig in de golfjes met je directional ....... Jij bent dus niet meer mijn vriendje ...... zaterdag/zondag weer???
|
|
|