pallo
|
Heerlijke sessie gehad samen met Markus bijna heel de tijd met z'n 2en op het water gestaan! lekker zeehonden gekeken en genoten van de zon.
Na de sessie een nieuw speeltje opgehaald dus mijn dag kan niet meer stuk!
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Pallo, wij hebben nog even staan praten denk ik? Ik ging weg en heb dan ook nog ff je kite opgegooid. Weer een gezichie bij een naam, aangenaam!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ja was zeker lekker Paul! En ik maar denken dat je Joris heet en je zo noemen!! Ben zo slecht in namen hè.
|
|
|
sanderw
Gast
|
Maakt niet uit wanneer je gaat, je zal er altijd met Markus zijn
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ben je werkloos Markus?
Hoe komt het trouwens dat ik je zo vaak ziet zwemmen met een ongerstartbare kite?
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
was heerlijk bij autostrand met de 12 ^^ lekker constante wind ook, genoten
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ben je werkloos Markus?
Hoe komt het trouwens dat ik je zo vaak ziet zwemmen met een ongerstartbare kite?
Werkeloos? nou nee, eigen baas he. kite is erg moeilijk te herstarten met niet te harde wind en 213.000 bridles en ik ben gek op zwemmen. das t enige minpunt van deze kites,of plakken aan t water,of doorrollen en niet meer omhoog te krijgen. beetje raar eigenlijk,maar ze zijn eigenlijk alleen maar om zo hard mogelijk te gaan op vlak water. Maar ik moest weer wat anders. maar prima kite verder hoor! ik vaar nog full power met de 12 als de rest met 8 of 9 vaart. range is bizar. de 8 komt pas tot leven bij een knoop of 28 en verder.
|
|
|
pallo
|
Pallo, wij hebben nog even staan praten denk ik? Ik ging weg en heb dan ook nog ff je kite opgegooid. Weer een gezichie bij een naam, aangenaam!
Klopt windhoos, aangenaam haha!
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Mensen waar halen jullie toch de vrije tijd vandaan om te kiten. Sinds ik werk heb ik geen mogelijkheid meer om te kiten omdat het al donker is.
Is het trouwens nog druk qua kiten of zijn de meeste kiters begonnen aan de winterstop?
|
|
|
sanderw
Gast
|
Inschrijven bij de KVK! Wekkertje 2 uur eerder zetten? Langer doorgaan!?
|
|
|
chico
|
Mensen waar halen jullie toch de vrije tijd vandaan om te kiten. Sinds ik werk heb ik geen mogelijkheid meer om te kiten omdat het al donker is.
Is het trouwens nog druk qua kiten of zijn de meeste kiters begonnen aan de winterstop?
Dat is een hele goeie. Dat vraag ik me ook wel eens af. Af en toe loopt het op naar 50hr en dan nog de kind/vriendin/huishoud besteding. Hoe was het ook al weer. Jong=tijd, zin maar geen geld voor leuke dingen Middelbaar=zin, geld maar geen tijd voor leuke dingen Oud=geld, tijd maar geen zin meer
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Dat is een hele goeie. Dat vraag ik me ook wel eens af. Af en toe loopt het op naar 50hr en dan nog de kind/vriendin/huishoud besteding. Hoe was het ook al weer. Jong=tijd, zin maar geen geld voor leuke dingen Middelbaar=zin, geld maar geen tijd voor leuke dingen Oud=geld, tijd maar geen zin meer Haha goed omschreven.
|
|
|
ronny
|
Hoe laat gaan we
|
|
|
|
|
ronny
|
hij was lekker
|
|
|
|
Yoram
|
Zo hij was toch weer even lekker met de 7m, we hadden heel de spot in het begin voor ons alleen Morgen weer op naar de volgende sessie....
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
Gaan er morgen nog mensen varen in Oostvoorne?
Ga er dalijk heen, beetje vroeg, want de wind wordt alleen maar minder. Ziet er op de webcam wel goed uit trouwens als je kijkt naar de wieken.
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Lijkt inderdaad goed ja. Ik stap zo in de auto, maar moet nog wel ff een uur rijden. Misschien tot zo dan.
|
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
het was geweldig ^^ stond veel meer wind dan verwacht, denk wel 20 kn ofzo, zonnetje erbij heerlijk. zag maar 3 kites bij slufter en 5 bij oostvoorne, super ^^
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Wind kwam wel pas laat. Toen ik rond elf uur aan kwam was het echt niet veel. Vanaf een uur of een was het wel lekker varen, maar had niet de indruk dat het 20 knopen was hoor. Maar misschien ligt dat aan mijn inschattingsvermogen. Meetpunt Hoek van Holland komt ook niet boven de 16 knopen, afgezien van de vlagen uiteraard. Overigens wel met je eens dat het een mooie sessie was, zeker voor de tijd van het jaar. Jammer dat ik moest stoppen door een losse binding en gebrek aan schroevendraaier
|
|
|