Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Een flink regenfront trekt over. in de middag ziet het er wel aardig uit
|
|
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Vandaag heerlijk gevaren op de Slufter met Barry en Paul en met inderdaad ook zonneschijn :-)
|
|
|
|
ronny
|
autostrand was weer effe lekker met de 14 m heerlijk weertje
|
|
|
|
|
|
|
|
rdeheld
|
wie o wie is er morgen, probeer 10 uur bij slufter te zijn
Weet niet of ik 10 uur ga halen, maar ik ga ook wel denk ik
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Morgenochtend nog iemand op sluf te vinden? Voorspellingen lijken prima, wind en kans op een zonnetje.
|
|
|
JimHantu
Logs: 0 | 192 uur
|
gister dik gepowered met de 10 gevaren vandaag begon het ook heel lekker toen ik om 12u aankwam op rockanje, maar opeens ging de wind helemaal uit rond 13u, kite uit de lucht. wat een tegenvaller zeg! sta je dan in de regen hopelijk morgen beter.. maar ik kijk het even aan, je kan tegenwoordig maar beter al je kites meenemen want die voorspellingen zijn ruk
|
|
|
rdeheld
|
Ik ga over uurtje ff kijken
|
|
|
Windhoos
|
T was weer smullen op sluf vanochtend!! Was alleen m'n lycra vergeten voor onder m'n wetsuit, ik was iig snel wakker.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Is morgen de richting niet te Oost voor Slufter? ... Of is het nog te doen?
|
|
|
Windhoos
|
Daar zullen de meningen over verdeelt zijn denk ik maar volgens mij wel te doen, heb daar keer gevaren met OZO en ging prima. En anders omeer om de hoek...
|
|
|
Windhoos
|
Na lange tijd weer eens op Rock geweest vandaag, was ff leuk. Nog best druk. Hoe was t op sluf?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Meh ik had vandaag moeten gaan, maar de voorspelling was weer niet zo geweldig. Morgen Z tot ZO en ook weer regen. Ik sla over en ga wel een keer een darttoernooi spelen.
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Oostvoorne was vandaag ook prima met een paar man, Slufter zag er behoorlijk crowded uit. Vandaag trouwens eerste keer gevaren met m'n nieuwe shinn monk forever dat is gewoon een wereld van verschil niet normaal(oud board north dragon) springen ging gelijk ook meters hoger niet normaal
|
|
|
ronny
|
Kom op met die woeiiiii
|
|
|
|