Ocean-Limbo
|
you lucky bastards ........ ik houd de economie draaiende .......
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Vandaag trouwens eerste keer gevaren met m'n nieuwe shinn monk forever dat is gewoon een wereld van verschil niet normaal(oud board north dragon) springen ging gelijk ook meters hoger niet normaal Apart dat een board zoveel verschil kan maken. Welke maat heb je ? Ik heb zelf een F-One Trax van een paar jaar geleden, ben ik ook heel tevreden over ... maar uiteindelijk is alles relatief.
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Ik heb de 130-40 . Ja inderdaad is relatief. Ik kite nog niet zo heel lang heb zo rond 25 a 30 sessies gevaren dus heel goed springen kan ik nog niet. Met het oude board kwam ik niet veel hoger dan 2,5 meter maar met de monk ging ik toch echt een stuk hoger.Kan gewoon makkelijker edge houden, met het oude board toch wel moeite mee zeker in de high-end. Maar goed materiaal zegt niet alles natuurlijk techniek is begin van alles maar het verschil tussen 2008 board en een 2013/2014 board is onmiskenbaar dat voel je al bij de eerste meters die je vaart
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgen rond 10:00 op Sluf, ff zeehonden kijken.
ik ook, mits Lin nog geen weeën krijgt.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Vandaag was werkelijk fantastisch op Slufter. Tegen de voorspelling in tussen 10.30 en 14.00 uur regelmatig zon en geen regen. De wind was stabiel en liep gestaag van 25 knp op naar 30 knp en later weer terug naar 25 knp. In het begin slechts met 3 man op het water en later iets drukker met 6 man .... zeldzaam rustig. Super vlak water in de poel en een amateurfotograaf die een uur lang foto's heeft staan schieten (hopelijk meld hij zich). Serieus hoog kunnen springen en vooral veel plezier gehad. Maar brrrrr 2 a 3 grd Celsius is toch niet echt heel warm, na 3 uur varen was mijn kitemaat behoorlijk onderkoeld en kon hij zijn bar niet meer vasthouden.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
vandaag lekker op sluf, jammer van de regen. lekker met zn 4en.
@Eagle-Jan, hoe is het met je knie?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja gaat, is nog een beetje dik. Maar idd t was lekker, toch nog even kunnen vliegen met de 9m
|
|
|
Ocean-Limbo
|
slufterdag: zaterdag .... of zondag?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
slufterdag: zaterdag .... of zondag?
Morgen, zaterdag dus. Aangezien er toch geen hufters meer komen roep ik mijzelf maar tot hufter uit. Morgen rond 12:00 uur present en ga ik weer eens lekker ouderwets de hufter uithangen!
|
|
|
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Man o man, wat een episch dagje weer vandaag! Heerlijk geknald op Rock, Playa en Sluf!
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
Ik ga morgen vanaf een uur of 10 naar het autostrand, nog meer liefhebbers?
Ik probeer er ook rond 09:00-10:00 uur te zijn. Ik draag een blauwe OR drysuitwind staat toch erg zuid en is minder dan voorspeld. Ik moet best een eind rijden. Ik had gisteren moeten gaan ik ga deze overslaan (wilde graag met een 9m varen), ondanks het mooie weer.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik ga toch mooi naar de Slufter, de voorspelling zijn ook voor in de middag nog rond de 20 knopen.
|
|
|
-=Banzai=-
|
Ik ga toch mooi naar de Slufter, de voorspelling zijn ook voor in de middag nog rond de 20 knopen.
okee, ik ga van me luie reet af, spullen gepakt en Goooo !
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Slufter was heeeeeeeerlik .... leek wel voorjaar... maar ook best druk (ik heb op 42 kites op het water geteld)... en ook wat gasten die een sprong, of keerpunt maken zonder te kijken of er geen medekiters in de buurt zijn ... en een zwarte Zeeko?(Boss) ..... in het vogelgebied .... om half elf het water op met de 10 meter ... redelijk gepowerd. om 13.00 uur de wind kakte wat in, dus ....de eerste test van mijn mijn nieuwe Prodigy 12m ........ zeer prettige, fijne, stabiele, voorspelbare, gemakkelijke kite ..... en nog veel lowend over ...... ook wat gezichten gezien van forumleden .....o.a. Evan .... Voelt goed.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Was een top dag @ de Slufter! Heel de dag goed gepowerd met de 14m gevaren. Aan het eind nog even met de 13m Edge van Roland gevaren. Dan merk je wel dat er 6 jaar verschil tussen de Edge en mijn Cabrinha zit. Misschien toch maar tijd voor een upgrade...
|
|
|
-=Banzai=-
|
Slufter was heeeeeeeerlik .... leek wel voorjaar... maar ook best druk (ik heb op 42 kites op het water geteld)... Het zag er inderdaad druk uit in de lucht, vanaf het autostrand normaal ben ik gewend dat het zo druk op het autostrand is. Wat een lekker zonnetje vandaag !
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Het leek wel zomer op de slufter. Gelukkig gingen velen naar huis toen het poeltje voldoende diep werd en kon er, samen met twee edge-jes, nog even lekker gevlogen worden
|
|
|
JimHantu
Logs: 0 | 192 uur
|
hele weekend me wakeboots uitgeprobeerd op playa echt super chill, alleen wel even wennen
gelukkig was het lekker rustig, genoeg wind, vlak water en een uitzicht op een veld van kites op sluf lol
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Was echt super op slufter inderdaad. Het poeltje was op gegeven moment zo ruim en ik heb het niet koud echt koud gehad met dat zonnetje erbij.
|
|
|