HuibN
|
12:00h is het laagwater. Als het mee zit ben ik er rond 11:30h. bij de Slufter. Eind van de middag nog wel een sessie bij chiropractor
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Om 10u laag overigens........
@Jochem wat is voor jou top getij?
Iemand morgenochtend om uurtje of 10 van de partij om lekker te spelen met de 9m2?
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
wat een klote dag, kan zo de top vijf in van slechste dgn 2014. zonde van mn vrije dag.
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
wat een klote dag, kan zo de top vijf in van slechste dgn 2014. zonde van mn vrije dag.
??? meen je dit nu, ik vond het juist 1 van de betere van dit jaar! Op Slufter was het heerlijk beuken.
|
|
|
HuibN
|
@ Ron, ik ben het helemaal met je eens. Beter krijg je het niet in december
|
|
|
Tim_GTS5
|
Begin middag was slufter wel ok voor de 9, later in de middag werd de wind al snel wat minder en meer chop.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
He Tim was jij het toch vanmiddag......Ozone invasie...
Van 12 tot 15 toch even lekker bezig geweest..... Wel nog beetje spelen met de juiste afstelling....
Zeldzame lekker dagje in december
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ja, was lekker! Ik zie in de logs van Kijkduin dat er 25-35 stond, maar zo hard was het toch niet op de Slufter?
Mooie kites die nieuwe C4, waren er aardig wat. Die gast met de Blade kite ging ook lekker! Heb je signature loopjes gemist John!
|
|
|
geloof68
|
Wat een topuurtjes op de sluf zeg. Ronald was flink aan het loopen, maar toch nog genoeg ruimte….. want we waren maar met zijn 2-en vanaf circa 15:00 uur .
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Wat een topuurtjes op de sluf zeg. Ronald was flink aan het loopen, maar toch nog genoeg ruimte….. want we waren maar met zijn 2-en vanaf circa 15:00 uur . Zeker weten andre! Was lekkere wind heel de middag. Na de buien t water op. En echt niet druk. Moet vaker zo zijn
|
|
|
geloof68
|
Meer liefhebbers vanaf 11:00 uur?
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Ik zie 45 knopen met stoten van 54, misschien handig om 112 onder de sneltoets van je tel te zetten.
|
|
|
geloof68
|
Ik zie 45 knopen met stoten van 54, misschien handig om 112 onder de sneltoets van je tel te zetten.
?
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
misschien kom ik ook ff buurten, van de week heerlijk geloopt met Bezempie, smaakt naar meer.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
was goed vandaag!!, niet te vergelijken met het halve werk van gistrn en eergistrn met die pure west,
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Kwam om 2 uur op de Dam aan, maar was bagger zeg... Dan maar zondag
|
|
|
geloof68
|
RTV Rijnmond verslaggever had nog niet zoveel gevoel bij de windsterkte. Was nog aan het verslaggeven, toen de piek al geweest was. Overigens nog even heerlijk gevaren met de 7m, voordat de wind (nog verder) afnam.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
yeah!!!!... de vroegste zonsondergang van het jaar is weer achter de rug!! heerlijke solo sessie gehad (klein beetje fris met omkleden maar goed) op 's gravezande gehad.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Sluf was lekker en druk! Leek wel voorjaar. Wind had iets harder mogen zijn, maar was erg lekker.
|
|
|