Horst was heerlijk! 'k Heb zelfs gevaren en dat ging een paar keer echt prima. Het probleem was vooral de snelheid in de kite houden. Het was echt achtjes vliegen. Overgens een 14m2 vlieger. 'k Heb een hoop mensen met 17/19 zien vliegen dus ik was blij een 14 en geen 12 te hebben. De wind was namelijk zo matig dat soms echt gewoon kites spontaan uit de lucht vielen. De momenten waarop het wel even constant waaide heb ik echt een flink stuk kunnen varen met de kite gewoon laag boven het water volle kracht vooruit zonder rare bochtjes te moeten vliegen. Gewoon rechtdoor uiteraard dus niks speciaals maar het ging wel lekker en flink hard dus ik ben erg blij! Lekker dagje!
De tweede keer toen ik vrij ver was, was het mij gelukt om helemaal terug te varen in een ruk. Dat scheelde mij echt een takke eind lopen dus ik ben mooi gestopt daarna hehehe....
Leuke spot wel Horst. Een fijn strandje waar je tenminste je vlieger in alle rust kunt oplaten en daarna kun je gewoon rustig het water in lopen zonder moeite. Ideaal!