Nieuw design Mighty Raven Dark

Geronimo79

April 10, 2007, 19:10:13
edit2Rapporteer  
Hey heb weer eens een nieuw design af. Dus denk ik goh laat het jullie wel ff zien.
Hoop dat jullie het wat vinden.

jeroen90

Antwoord #1 April 10, 2007, 21:49:12
edit2Rapporteer  
hehe jij kan ondertussen ook al 300 boardjes laten bouwen. Maar al je ontwerpen zien er goed uti.
Alferink

Antwoord #2 April 10, 2007, 23:09:00
edit2Rapporteer  
Ik vind m niet zo mooi, een beetje te....te... sja ik weet niet eigenlijk

Je F16 daarintegen.  Joepie Joepie

Hoeveel van je ontwerpen zijn nu uiteindelijk ook echt in een board terecht gekomen?
Geronimo79

Antwoord #3 April 10, 2007, 23:40:54
edit2Rapporteer  
Beetje te... donker? duister? heheh.. kan allemaal. tja blijft een smaak iets heh. Heb zelf iets met duister... maarjah een donker boardje is zo moeilijk te vinden in het water.. Heb ook een hoop designs met heldere kleuren.. zal binnenkort even een collage uploaden.

Tot nu toe zijn 3 designs van mij op boardjes gekomen, anubis, Ozone en F-16.
Er komen wel meer aan, rond eind mei zullen er nog 2 bij komen. maar welke weet ik nog niet.
En er zit een heel klein kansje in dat ik voor de 2008 of 2009 series van een bepaald internationaal merk een design mag uitbrengen. Grotendeels is ie al klaar. De importeur in Nederland heeft een bestelling gedaan en daar zal dit design ook op komen (athans deels, onderkant is niet af voor een wereldwijde release (als dat gebeurd dan heh))

En met een beetje geluk ga ik over een tijdje een eigen website maken waar ik de designs op aanbied. En evt customs zou kunnen maken..
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #4 April 11, 2007, 01:08:12
edit2Rapporteer  
ziet er gelikt uit hoor dude.
Alferink

Antwoord #5 April 11, 2007, 01:16:09
edit2Rapporteer  
Beetje te... donker? duister? heheh.. kan allemaal. tja blijft een smaak iets heh. Heb zelf iets met duister... maarjah een donker boardje is zo moeilijk te vinden in het water.. Heb ook een hoop designs met heldere kleuren.. zal binnenkort even een collage uploaden.

Tot nu toe zijn 3 designs van mij op boardjes gekomen, anubis, Ozone en F-16.
Er komen wel meer aan, rond eind mei zullen er nog 2 bij komen. maar welke weet ik nog niet.
En er zit een heel klein kansje in dat ik voor de 2008 of 2009 series van een bepaald internationaal merk een design mag uitbrengen. Grotendeels is ie al klaar. De importeur in Nederland heeft een bestelling gedaan en daar zal dit design ook op komen (athans deels, onderkant is niet af voor een wereldwijde release (als dat gebeurd dan heh))

En met een beetje geluk ga ik over een tijdje een eigen website maken waar ik de designs op aanbied. En evt customs zou kunnen maken..

Duister is wel een aardige omschrijving ja

Je bent iig aardig 'profi' bezig moet ik zeggen.  YeSS

Ga zo door  ThumpsUp
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #6 April 11, 2007, 03:32:26
edit2Rapporteer  
Dat ziet er goed uit Dude!! ThumpsUp Mag van mij nog wel meer naar "The Darkside" (hangloose_kitesmiley).
Geronimo79

Antwoord #7 April 11, 2007, 03:51:58
edit2Rapporteer  
hehehe Leon, "Darkness has it atractions wich only hypocrits denie"

Heb wel meer duistere dingen, pentragrammen en dergelijke.. maar het ultieme duistere board nog niet gemaakt... misschien als ik wat ideeen kan vinden met Baphomet, beelzebub, Levaithan, azrael of lucifer.. wie weet.
Henp

Geen avatar

Antwoord #8 April 11, 2007, 03:53:33
edit2Rapporteer  
@themplar, waar heb je die F 16 sticker laten drukken en wat kost zoiets, Groeten Henk.
Geronimo79

Antwoord #9 April 11, 2007, 04:09:09
edit2Rapporteer  
Henp, geen idee wat het kost, ik ben er ook mee bezig het uit te vinden.
Dit heeft de oude eigenaar van het boardje laten drukken voor de nieuwe eigenaar.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.