Expertise gevraagd!!!!

kasperthecamel

April 11, 2007, 05:37:43
edit2Rapporteer  
Hola...

Graag jullie de mening aangaande de volgende kite:

Gaastra vision 2...

Ben eind vorig jaar begonnen en nog dus nog geen pro... Is deze een beetje te handelen voor een beginner..

Latersss
Morres

Antwoord #1 April 11, 2007, 06:29:25
edit2Rapporteer  
ik kan je niets over 2 vertellen, hopend dat deze reactie niet te onnuttig is, kan ik je vertellen dat de vision 1 echt een BOUTkite is.En dat zeg ik als ervaren kiter.
Power zit er wel in, maar zn lage stand in het windvenster, gecombineerd met het ontbreken van depower en zn jelly-fish(zwiebelen) karakter maakt het een van mijn laagst gewaardeerde kites Smiley.

Maar.....misschien is de vision 2 wel top
ralph local@noordwijk

Antwoord #2 April 11, 2007, 17:09:07
edit2Rapporteer  
gewoon lekker een bow-kite kopen

lekker veilig!!!
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #3 April 11, 2007, 18:06:43
edit2Rapporteer  
Verder zoeken...Gaanstra vision is niet echt een top kite ... er is zijn genoeg betere kites op de tweedehands markt te koop ...
wittie

Antwoord #4 April 11, 2007, 18:47:20
edit2Rapporteer  
Heb zelf de Visions uit 2005 gehad. Heb 't kiten er mee geleerd en ze bevielen me goed. Heb inmiddels bow kites en als ik ze nu vergelijk met de Visions, zijn de Visions een stuk minder. Maar dat weet je niet voordat je met andere kites hebt gevaren.
Met andere woorden: als je met de Visions kunt varen, kun je varen met alle kites.

greetz Wittiel
Sjemmel

Antwoord #5 April 11, 2007, 22:40:03
edit2Rapporteer  
In Israel ligt een zwaar terrorgebied dat de Gazastrook heet, in mijn garage ligt de Gaastrastrook

Groetjes
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #6 April 12, 2007, 00:16:59
edit2Rapporteer  
Haha, wat een onzin ! Vision2 is value for money !!! Hele stabiele kite, goed afgewerkt, voldoende lift, leuke hangtime en aardig goedkoop te krijgen. Ik vlieg zelf met de 6 meter met mijn 90 kg in 8+ Bft en heb daar lol mee terwijl er dan veel aan de kant blijven...

Ik heb ook de Vision1 12, Stealth 16, 8 en 10 gevlogen en ook dat waren leuke, goed afgewerkte en stabiele kites. Waar voor het weinige geld wat er er voor betaalde. Zeker als beginner prima hoor. Als gevorderde mis je uiteindelijk wel wat spronghoogte in de grote maten maar de kleintjes rocken !
kasperthecamel

Antwoord #7 April 12, 2007, 00:41:12
edit2Rapporteer  
Thanks for the info.... en the laugh!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.