Drukmeter aan pomp bevestigen

Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
April 11, 2007, 22:40:36
edit2Rapporteer  
Ik heb laatst twee nieuwe kites gekocht, en hier wert mij verteld dat voor het recon2 systeem de kite altijd perfect op druk moet wezen. (duuuh  (grinnik_kitesmiley)) Maargoed ik kreeg een losse druk meter die ik in het ventieltje moest doen. Ik vond dit echter niet zo handig dus, heb ik hem tussen mijn slang en pomp gezet.

Gebruikte materialen:
1x t- stuk P.I. druk PVC
1x Slangpilaar 20mm P.I. druk PVC
1x verloop 20mm P.I. druk PVC x 3/8
1x verloop 3/8 x 1/4
1x drukmeter
gastape, P.I. PVC vullijm.

Ik werk bij een loodgieter dus mocht het hele handeltje zo mee nemen.  ThumpsUp ThumpsUp
Maar normaal ben je aan het materiaal zo rond de 7 euro kwijt. Het enige nadeel is de lijm die iets van 7 euro per tube kost.  ThumpDown

Verder heb ik de koppeling die normaal op de slang zit losgesneden en in het T-stuk gelijmd.
De hele zooi kan dus nog ook altijd los van de pomp. ook heb ik de slang op de nieuwe slang pilaar niet gelijmd. deze zit er dus alleen stevig overheen gedrukt.

Waar je wel rekening mee moet houden dat het lijmen van het zwarte pvc (van pomp zelf) op het grijze druk PVC eigenlijk niet kan. Doe hier dus goed veel PVC vullijm tussen en wacht tot het goed is uitgehard.  Op deze manier houd het het wel. (vullijm zet uit en wordt knetter hard)ThumpsUp

Hier wat foto's:










Als je wat wit weten, vraag maar raak  ThumpsUp

Groet, Matthias


Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #1 April 11, 2007, 22:44:53
edit2Rapporteer  
ziet der goed uit hoor Wink Wink

alleen recon 2 hoeft niet perfect op druk te weze, btj inschatte kan ook Wink , maar met pompie met drukmeter is natuurlijk wel grappig Smiley
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #2 April 11, 2007, 22:47:21
edit2Rapporteer  
hehe ja en ik had toch vrij.. ThumpsUp

toen ik te horen kreeg dat ik alles zo mocht mee nemen was het helmaal feest  ThumpsUp ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #3 April 11, 2007, 23:36:45
edit2Rapporteer  
Whaha ouwe spijbelaar loser
Maar zie er goed uit!
Gaan we vanavond even testen hé ThumpsUp
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #4 April 12, 2007, 23:57:38
edit2Rapporteer  
mwa zelfs lekke kite's vliegen nog goed met recon.... k snap t nie helemaal ??
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 April 13, 2007, 00:38:30
edit2Rapporteer  
drukmeters zijn suf:P gewoon oldschool aan LE voelen is ruim voldoende
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #6 April 13, 2007, 00:40:16
edit2Rapporteer  
hehehe....het werkt iig goed...

tja sorry recon werkt ook wel maar het waterstart systeem werkt beter.
en mijn druk meter is helemaal hot hoor...Grin

mzzsl
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.