design op je board maken

maaike

Geen avatar

April 12, 2007, 03:08:25
edit2Rapporteer  
Ik heb een paar designs voor mijn kiteboard gemaakt in illustrator
Maar nu wil ik ook dat het ontwerp ook echt op mijn board terecht komt.
Kan iemand me vertellen hoe ik het beste mijn design kan verwerken op mijn board...

alsvast bedankt,
groet
Maaike
maarten.v.a

Geen avatar

Antwoord #1 April 12, 2007, 03:37:34
edit2Rapporteer  
PB leonB even, user op dit forum... Die heeft volgens mij DE manier om een ontwerp op een board te bouwen... Ik ga ervanuit dat het om een zelfbouwboard gaat...

Groet, Maarten.
Geronimo79

Antwoord #2 April 12, 2007, 04:09:13
edit2Rapporteer  
LAAT ZIEN!
Morres

Antwoord #3 April 12, 2007, 05:58:10
edit2Rapporteer  
http://www.freaksoffashion.com/boarddesigns/
hier kan je ook je eigen laten maken geloof ik.

hoovah doet het ook(pbpeter ofzo op het forum) en er zijn wat lui die het ook ergen zelf laten doen geloof ik)
globerider
Gast
Antwoord #4 April 13, 2007, 02:09:57
edit2Rapporteer  
Ziet er vet mooi uit sommige dingrn op die site maar ik kom er niet uit hoor wat dat allemaal betekend in het duist. Lijkt mij dat ze het over een poster hebben en dan over een sticker voor boven en onderkant of samen.

Voor de rest wel een goed idee want mn board ziet er niet meer uit zo kaal is het
Geronimo79

Antwoord #5 April 15, 2007, 18:46:01
edit2Rapporteer  
Hey globerider, je kunt idd een soort sticker over je boardje doen, als je hem goed schoonmaakt van te voren, ziet ie er uit als nieuw. Dat is met dat f-16 boardje ook gedaan en eerder heb ik een keer een ozone boardje gepost die is ook op die manier gedaan. Zolang je niet al te bizarre dingen mee doet, zoals over schelpjes slepen, dan blijft ie prima. gaat ie minimaal een jaartje of 2 goed

Maareh maaike, laat dat design zien dan!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.