Board kwijt Airtool

Mieke

Geen avatar

April 12, 2007, 23:03:44
edit2Rapporteer  
Afgelopen zondag ben ik in Workum mijn board kwijtgeraakt op het strandje!! Het gaat om een Airtool geel met sterren. Wie heeft hem gezien. Ik beloon de vinder met 50 euro!!
Alferink

Antwoord #1 April 12, 2007, 23:05:14
edit2Rapporteer  
Afgelopen zondag ben ik in Workum mijn board kwijtgeraakt op het strandje!! Het gaat om een Airtool geel met sterren. Wie heeft hem gezien. Ik beloon de vinder met 50 euro!!

Ho-ho, kratje bier is genoeg hoor  schater

maar je had toch hier al ergens een topic staan.

Hou marktplaats ook in de gaten zou ik zeggen, aangezien het een vrij herkenbaar board is.
emieck

Antwoord #2 April 13, 2007, 03:23:56
edit2Rapporteer  
ik heb je board gevonden!! geef je nummer even dan bel ik je er nog over of stuur een persoonlijk bericht!
wouterb

Antwoord #3 April 13, 2007, 14:26:53
edit2Rapporteer  
D'r email vind je door op haar naam te klikken. (grinnik_kitesmiley)

Goeie actie, dude! ThumpsUp ThumpsUp
Mieke

Geen avatar

Antwoord #4 April 16, 2007, 03:37:37
edit2Rapporteer  
Heey hallo, ik heb je email ontvangen echt super!!!
Bel me even als je wilt! Mijn o6 nummer staat in het emailtje wat ik je gisteren gezonden heb! Ik ben oozzooo blij!
ik heb je board gevonden!! geef je nummer even dan bel ik je er nog over of stuur een persoonlijk bericht!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.