|
Leon aero2
Gast
|
Je mag je board wel aan mij offeren? Ik weet zeker dat dat gaat helpen.
Gij zondaar!!!, door die opmerking weer een dag geen wind... Wees hier voorzichtig mee de volgende keer...
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Gij zondaar!!!, door die opmerking weer een dag geen wind... Wees hier voorzichtig mee de volgende keer...
Shit verpest ik het weer, sorry jongens...
|
|
|
Vlaardingen
|
ik offer mijn playstation3.......
|
|
|
Vlaardingen
|
Loepie, eikel! Wordt zo nix van het weekend!!!!!! Breng ff snel een offer!!!!!!
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Loepie, wel ff een foto plaatsen. Kan niet met lege handen komen he?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Offer ze dan maar, ik heb nog geen afscheid van ze genomen en dit kan ik ook niet...alles voor een goeie 6bft of meer..ik zal jullie gaan missen, maar heb geen keus het is voor goed doel immers.
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Trouwens laat het dan maar goed gaan poeieren ook het hele jaar door,neem deze dus ook maar meteen die staat toch al jaren niks te doen op mijn trap.
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
@Loepie; Waar ben je op uit vanavond gast...? Moet je mij hebben?? (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) Knip je nieuwe 11 aan gort hoor, samen met Matjas!! whahaha Al die 11 net als die vorige is, dan hoef je niet eens te knippen. Sorry Mark voor het pesten, je mag wel ff met mn fuel varen als je wilt.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Trouwens: Storm moeten we hebben, is even kijken dit kan ook wel weg...en hebben.... mag ook gerust geofferd worden hoor..
|
|
|
Vlaardingen
|
Net twee weken in huis, tja moet maar he?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
En ik offer deze gast... Hijs toch vervelend vanavond hahahaha Wordt het ritueel verbrand trouwens, die items...? Zo ja, doe ik er met plezier nog wel ff een jerrycan benzine bij. gnagna
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Respect hoor, André. Ik weet het, het doet auw, maar lang niet kiten gaat ten koste van je hele zijn...
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nou dan mijn compie scherm ook maar, heb toch nooit goed kunnen zien...
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Wat zal je fikken kreng!!! ;-)) Knisperend ga je ten onder, net als die 11 meter, die ik natuurlijk onderschep van de TNT. Die gaat ook meteen op de stapel... Toch een k*tmerk... hihi
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
gaan we weer.....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ok ok serieus. Ik hoorde van deze gast dat ie al z'n metaal op-offerd (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) Thanks dude!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wat een geluk dan vandaag zeg, deze 4 zijn al geld aan het inzamelen...voor een beter milieu en veel wind
|
|
|