Leon aero2
Gast
|
ok ok serieus. Ik hoorde van deze gast dat ie al z'n metaal op-offerd (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) Thanks dude! Het spijt me echt verschrikkelijk, maar we hebben niks aan hem, hij is nu al kleine 400x door de metaaldetector geweest maar dat ding blijft loeien.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha nou als de goden nu niet welgesteld zijn weet ik het echt niet meer hoor?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
En wij moeten het serieus houden André.... Maar goed, ook hierin sta ik je bij...Ik offer m'n schatjes
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Leon, ik denk dat dat z'n Prins Albert is... Die kan je er nog wel ff uithalen. Met je tanden, vindt ie lekker... ;-)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nou ik offer dan mijn schatje ook wel op, en dan heb ik gewoon niks meer enkel nog dartbord Ben morgen dus op het water te vinden dan he met mijn 7m2
Past ie er nog tussen overigens bij alle andere offers, was ik vergeten te vragen?
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Bij deze mijn offer...lang getwijfeld maar toch... (hehe ik heb toch nieuwe)En met pijn in mijn hart gaat ook deze de deur uit voor de goede wind..
|
|
|
TtHoM@s
|
Bij deze mijn offer...lang getwijfeld maar toch...
WHAHAH en waar ga je nu mee vliegen als het waait (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Offers moeten iets meer van betekenis krijgen, dus hierbij mijn zusje.
|
|
|
Micky
|
Bij deze mijn offer...lang getwijfeld maar toch...
WHAHAH en waar ga je nu mee vliegen als het waait (tong_kitesmiley) De vraag is meer: waar ga je nou mee knippen als je weer een kite in een doos terug krijgt... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Die vraag lijkt me beter ja
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Naast de crx vandaag gaan deze twee er ook op, op de brandstapel dan hè. Maar eerst op mij natuurlijk. nog ff 1 keer...
|
|
|
Lex
|
ik oofer dan maar deze op
|
|
|
Coen2000
|
Naast de crx vandaag gaan deze twee er ook op, op de brandstapel dan hè. Maar eerst op mij natuurlijk. nog ff 1 keer... FAKE, de echte twins hebben geen boobS
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Echhhh welllll ha
Vind ze allebei wel lekker. Kom maar ff bj ome Mark op schoot zitten hahahah
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
De vraag is meer: waar ga je nou mee knippen als je weer een kite in een doos terug krijgt... Stanly mes... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) whaha vinnie op de brandstapel... oja mark mag ik de olsen twins ook nog ff...of ben ik net te laat
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Be my guest!!! hahahaha je weet het hè, kiters onder elkaar hè
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Met een staalborstel gaat het vast sneller... Je weet, ik laat nooit iets netjes achter...
|
|
|
|
Vinni
|
Hee, dat ben ik 2 jaar geleden
|
|
|
Vlaardingen
|
Nou de @%#& met die F%@#$K Aeolus !!! Gewoon een verwend @&#* mannetje, gewoon lekker laten afweten met die wind. Volgens mij een mietje!
(misschien wordt die nu wakker)
|
|
|