fone demon

ajk

Berichten: 43
April 16, 2007, 19:28:14
edit2Rapporteer  
hee weet iemand of de fone demon model 2006 veel of niet veel flex hebt.
het board is 125X38 lang en breed ik weeg zelf 75 kg.

bedankt
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #1 April 16, 2007, 19:57:04
edit2Rapporteer  
Ik heb hem eens in mijn handen gehad en even op gevaren. De flex was niet normaal ! Ik vond het een lekker boardje met veel pop. Had hem wel maar een half uurtje gevaren met minimale wind, dus kan er niet erg veel over zeggen, maar ik vond het een erg lekker board.

FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #2 April 16, 2007, 20:32:44
edit2Rapporteer  
Dit stond in de acces als testresultaat.
"De samenwerking tussen de F.One-teamriders Franz Olry en Etienne Lhote levert een board voor de freestyleriders, die een board zoeken dat maximale pop en een los gevoel geeft en perfect is in het korte bochtenwerk. De bouwwijze is dezelfde als van de SK8 en de Style en heeft zich ondertussen wel bewezen. Een flexibele houten kern voor het absorberen van de hardste klappen is afgewerkt met een 100% carbon top layer.
CONCLUSIE
De Demon geeft een goede pop en zijn breedte en flex zijn optimaal voor snelle landingen. Dat maakt hem heerlijk voor de veeleisende wakestyle kiteboarder. Met zijn losse wendbare karakter is golfrijden een eitje."

Ik vaar hem zelf ook en hij bevalt super. Heb hem gekozen omdat ie goed absorbeert. Ik mis een setje kniebanden en met een te hard board krijg ik daar flink last van. Met dit board geen pijn meer gehad.
En is heerlijk om mee te leren springen omdat hij zo makkelijk land.

Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #3 April 16, 2007, 22:16:27
edit2Rapporteer  
Ik heb de 124 maar heb er nog geen min puntje aan gehad nu zal iedereen zeggen ja maar hij loopt slecht hoogte maar heb ik geen last van gehad Wink gewoon lekker aankanten Grin en de pop is top Smiley helemaal perfect Grin

Groet Kèvin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.