spam op kitehigh.nl

rob rookie

Berichten: 9
Antwoord #25 April 18, 2007, 13:55:19
edit2Rapporteer  
Doen!!
wonis

Berichten: 36
Antwoord #26 April 18, 2007, 14:24:34
edit2Rapporteer  
Hi all,

Even een huishoudelijk bericht. De laatste maanden is de spam op het forum zo waanzinnig toegenomen dat de moderators handen vol hebben om ze continue te verwijderen.  (huilen_kitesmiley) We hebben dus de keus moeten maken om anonieme berichten niet meer mogelijk te maken.  loser Iedereen die een forum bericht wil plaatsen zal zich moeten registreren.  We gaan dit tijdelijk uitproberen en kijken wat effecten zijn. Ondertussen kijken we of we op een andere manier spam tegen kunnen gaan omdat anonieme posts best wel waardevol waren.

Deze week gaan we de inlog doorvoeren. We wachten in spanning af wat jullie reacties zijn. :-)

vr. gr.

Thomas


Oplossing: een beveiligingsafbeelding bij registreren en anoniem posten. Zie Google: http://www.google.nl/addurl/?hl=nl&continue=/addurl

Dan maak je het de spammers onmogelijk.
Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #27 April 18, 2007, 18:39:11
edit2Rapporteer  

Oplossing: een beveiligingsafbeelding bij registreren en anoniem posten. Zie Google: http://www.google.nl/addurl/?hl=nl&continue=/addurl

Dan maak je het de spammers onmogelijk.



Das veel te veel werk zeg ik! Ik heb geen zin om elke keer een code te gaan invoeren voordat ik iets ga posten. Dat er alleen nog maar gereageert kan worden door in te loggen met een account vind ik een goede zaak! Zo voorkom je spam, maar ook meteen van die flauwe reacties van kleine kiddos die denken dat ze grappig zijn.....
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #28 April 18, 2007, 19:08:59
edit2Rapporteer  
Ik ben nu eenmaal recht voor zijn raap maar ik zie gewoon een hoop forums waarop men toch wat beter met elkaar om gaat en serieuzer is. Natuurlijk ben ik weer diegene die het zegt maar so be it. Het kan hier gewoon beter. Neem een voorbeeld aan vliegerforum.nl. Goede sfeer, goede mods die echt ingrijpen als een discussie uit de hand loopt. Was daar een topic over een dame die sexy werd genoemd en waar vervolgens commentaar op kwam. Op kitehigh zou men vrolijk foto's van roze homo's en lelijke vrouwen gaan posten om maar wat te noemen. Op dat forum echter zei een mod "en nu is het genoeg geweest" en was het weer rustig. Discussies op dit forum lopen snel uit de hand en de voorbeelden zijn legio.

oke meneer de fulltime crackhead(blijkbaar), vliegerforum is echt HEEEEEEL niks, als je geen hardcore buggy nerd bent tenminste, alles wat ze niet bevalt word weggemod en ook als je andere mening hebt wordt ie vaak weg gehaald...komt ook nog eens bij kijken,dat je daar kitesurf advies krijgt van buggy nerds die nog nooit een kitesurf kite in hun handen hebben gehad.
Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #29 April 18, 2007, 19:34:21
edit2Rapporteer  

oke meneer de fulltime crackhead(blijkbaar), vliegerforum is echt HEEEEEEL niks, als je geen hardcore buggy nerd bent tenminste, alles wat ze niet bevalt word weggemod en ook als je andere mening hebt wordt ie vaak weg gehaald...komt ook nog eens bij kijken,dat je daar kitesurf advies krijgt van buggy nerds die nog nooit een kitesurf kite in hun handen hebben gehad.


Toch ben ik het hier knetter hard mee eens. Ik zat 5 jaar geleden altijd op vliegerforum. Ben daar gewoon weggegaan vanwege het gene wat Piet Paulusma Grin hierboven beschrijft. Ze zijn zo kinderachtig daar.
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #30 April 18, 2007, 19:40:06
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik ben nu eenmaal recht voor zijn raap maar ik zie gewoon een hoop forums waarop men toch wat beter met elkaar om gaat en serieuzer is. Natuurlijk ben ik weer diegene die het zegt maar so be it. Het kan hier gewoon beter. Neem een voorbeeld aan vliegerforum.nl. Goede sfeer, goede mods die echt ingrijpen als een discussie uit de hand loopt. Was daar een topic over een dame die sexy werd genoemd en waar vervolgens commentaar op kwam. Op kitehigh zou men vrolijk foto's van roze homo's en lelijke vrouwen gaan posten om maar wat te noemen. Op dat forum echter zei een mod "en nu is het genoeg geweest" en was het weer rustig. Discussies op dit forum lopen snel uit de hand en de voorbeelden zijn legio.

Dude... Er zit verschil tussen Kitelounge en nieuws en disscussie.
Let op stat boven kitelounge:
Citaat
Niet zomaar een kiteforum. Allerlei interessant nieuws; ontroerend, grappig, sexy en soms bikkelhard.


Dit is dus alleen voor mensen die het aankunnen...

en don't f*ck  with the mods..die gasten hebben het al druk genoeg met spam (oja zo begon dit topic), bovendien verschilt elk mens en heeft de ene dus meer moeite met uitspraken dan de andere.
Zie als mod dan maar waaneer je moet gaan knippen  ThumpsUp

Als je vliegerforum chill vindt blijf dan daar...vraag alleen niks over kitesurfen want dan moet je 4 weken wachten  loser
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #31 April 19, 2007, 02:51:39
edit2Rapporteer  
Goeie zaak heren.
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #32 April 19, 2007, 03:17:57
edit2Rapporteer  
als je indd iets echt iets nuttigs te zeggen hebt dan moet je je maar inloggen
dat vind ik een goede zaak

--

en nog wat over het 2e hands gedeelte
ik heb daar iets te koop gezet, en nu krijg ik telkens mailtjes van mensen met een heel faag email adres.
In het mailtje staat dan bijv reclame  voor een site ofso
hebben meer mensen hier last van?
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #33 April 19, 2007, 16:58:21
edit2Rapporteer  
Ik ben nu eenmaal recht voor zijn raap maar ik zie gewoon een hoop forums waarop men toch wat beter met elkaar om gaat en serieuzer is. Natuurlijk ben ik weer diegene die het zegt maar so be it. Het kan hier gewoon beter. Neem een voorbeeld aan vliegerforum.nl. Goede sfeer, goede mods die echt ingrijpen als een discussie uit de hand loopt. Was daar een topic over een dame die sexy werd genoemd en waar vervolgens commentaar op kwam. Op kitehigh zou men vrolijk foto's van roze homo's en lelijke vrouwen gaan posten om maar wat te noemen. Op dat forum echter zei een mod "en nu is het genoeg geweest" en was het weer rustig. Discussies op dit forum lopen snel uit de hand en de voorbeelden zijn legio.
Over het vliegerforum: het is maar wat je een betere moderatie vindt: Ik kwam er in het verleden regelmatig, maar ik had nooit de behoefte om een account aan te maken. Ik las alleen maar. Tot ik vorig jaar een paar kites wilde verkopen. Ik een accountje aanmaken, en de zooi erop gezet. Ik wist dat je eerst een x-aantal posts moest hebben om te koop te kunnen aanbieden. Dit i.v.m. commerciele aanbiedingen. Maar goed, ik kon ze evengoed erop zetten. Een dag later waren ze , zonder tegenbericht, vanaf geknikkerd. Ik ze er weer op gezet, vervolgens er weer vanaf geknald. Toen maar een PB'tje gestuurd naar 1 van de moderators, die vervolgens naar de algemene voorwaarden verwees. Ik weer terugschijven met de mededeling dat ik vond dat dit niet de juiste methode was om commerciele postings tegen te gaan. Waarna ik vervolgens helemaal niet meer kon posten op het vliegerforum, zonder geen pb'tje terug te krijgen. Toen een maar wat pittiger PB'tje gestuurd van dat ik dit wel een heel raar beleid vond en dat ik het nogal een dictatoriaal gedrag vond, die ik niet in deze tijd vond passen. Vervolgens werd mijn hele account eruit geknikkerd..... Stelletje dictators daar!
Het is dus maar wat je een goed forum met goede moderators! ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #34 April 19, 2007, 17:32:16
edit2Rapporteer  
WORD NIG!
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #35 April 19, 2007, 17:55:10
edit2Rapporteer  
WORD NIG!
Kan je dat vertalen in abn?
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #36 April 19, 2007, 17:57:23
edit2Rapporteer  
AMEN MAN!
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #37 April 19, 2007, 19:32:24
edit2Rapporteer  
AMEN! (grinnik_kitesmiley)
Gwensio

Berichten: 728
Antwoord #38 April 19, 2007, 22:50:50
edit2Rapporteer  

Oplossing: een beveiligingsafbeelding bij registreren en anoniem posten. Zie Google: http://www.google.nl/addurl/?hl=nl&continue=/addurl

Dan maak je het de spammers onmogelijk.



Das veel te veel werk zeg ik! Ik heb geen zin om elke keer een code te gaan invoeren voordat ik iets ga posten. Dat er alleen nog maar gereageert kan worden door in te loggen met een account vind ik een goede zaak! Zo voorkom je spam, maar ook meteen van die flauwe reacties van kleine kiddos die denken dat ze grappig zijn.....


mss alleen die code voor mensen die niet geregistreerd zijn! xD
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #39 April 20, 2007, 00:22:10
edit2Rapporteer  
. Was daar een topic over een dame die sexy werd genoemd en waar vervolgens commentaar op kwam. Op kitehigh zou men vrolijk foto's van roze homo's en lelijke vrouwen gaan posten om maar wat te noemen.

Ja maar voor dat soort onzin is toch juist een lounge gemaakt? Ik kan er wel om lachen in ieder geval..
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #40 April 20, 2007, 02:03:34
edit2Rapporteer  
kweet niet hoe jij jezelf zo serieus kan nemen azrael.....drugsgebruiker, wannabee bodybuilder, wannabee DJ..fulltime vliegerforum aanhanger....geen enkel recht om ook maar enig commentaar te geven dus
Azrael
Gast
Antwoord #41 April 20, 2007, 18:13:07
edit2Rapporteer  
@Piet Paulusma
Stop maar eens een keer met je kinderachtige gedoe. Je kunt mij enkel persoonlijk aanvallen terwijl je mij niet eens kent. Allereerst deed ik aan powerlifting en geen bodybuilding (twee totaal verschillende dingen), ten tweede ben ik geen wannabe DJ maar heb ik gewoon gedraaid en ben ik los daarvan veelzijdig muzikant en ten derde gebruik ik hoogstens 1 keer in de 2 maanden drugs (hetzij alcohol hetzij wat anders). Dus ik ben van mening dat je nu wel fijn je mond mag houden.
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #42 April 20, 2007, 18:52:39
edit2Rapporteer  
haha...dat had je beter niet kunnen zeggen
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #43 April 20, 2007, 19:34:34
edit2Rapporteer  
hahha nu weten we hoe je ervoorstaat azrael

hoe kom je aan die info piet paulusma
ben je druksdealer feestganger en trainer in een sportschool ofso
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #44 April 20, 2007, 20:05:52
edit2Rapporteer  
Wat een &^*(&* site is dat vlieger forum
ik kan er nu weer niet op

dit krijg ik op mijn scherm

--------------------


Dit menu is uitgeschakeld
 >Vliegerforum.nl

> Board Bericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie. (doet het niet want dan krijg ik weer hetzelfde  ^$%&$%^*&(*& scherm)
De fout is:

Sorry, je mag dit board niet gebruiken
Je bent niet ingelogd, je mag je hieronder inloggen(doet het ook niet @#ERT*&%%@$#@&^$$%&)
Jouw gebruikersnaam
Jouw wachtwoord

Handige Links

    * Vergeten wachtwoord opvragen
    * Registreer een nieuw account
    * Onze help documentatie
    * Neem contact op met de beheerders
-------------

al geven ze er nou eens een reden voor

Azrael
Gast
Antwoord #45 April 20, 2007, 20:07:26
edit2Rapporteer  
Welnee, hij zoekt gewoon op google naar alles wat hij tegen me kan gebruiken dat is alles.
Azrael
Gast
Antwoord #46 April 20, 2007, 20:10:09
edit2Rapporteer  
Wat een &^*(&* site is dat vlieger forum

Cookies al verwijderd? Misschien is dat het probleem?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #47 April 20, 2007, 20:56:23
edit2Rapporteer  
Op dit forum krijg je overigens ook wel eens geen reply als je een admin pm-ed.......

en nu ophouden met dit kinderachtige gezeik, lijkt hier dikkedulle wel hanglos, zeker in de kitelounge.....
Azrael
Gast
Antwoord #48 April 20, 2007, 20:59:34
edit2Rapporteer  
Goed. Ik zal bij deze mijn mond er verder over houden.
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #49 April 20, 2007, 21:40:40
edit2Rapporteer  
hmmm. ik bemoeim e er niet mee
ik ga kiten. later!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.