|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ziet er prachtig uit en je hebt ook nog eens lekker gekite da's meer dan wij hier kunnen zeggen 1 dag in 2 weken . denk dat ik ook maar eens die kant op ga prima reis en kite verslag wat een mooie lokatie kan je ook daar heen gaan met alleen en vlucht en daar een hotel pakken ?
|
|
|
VincentC
|
Ziet er echt superchill uit! Hoe bevallen je kites en je harnas? Is hij nog een beetje wit of istie ook al bruin geworden van het zonnetje? Als ik zo brutaal mag zijn, wat was je nou kwijt voor de vliegreis en het overnachten? Ziet er toch wel erg verleidelijk uit...
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
leuke foto's en verslagje. maare waarom heb je schoentjes aan? zelf ga ik in oktober 3 weken naar israel en 1 week naar eilath!!!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Zucht...........Echt te relaxed gewoon!! Geweldig dat het zo goed bevallen is!!
|
|
|
Azrael
Gast
|
Oh hemels! Dat ziet er echt gaaf ui! Die kameel ook.....lachen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wij hebben de vakantie geboekt bij Neckermann. Kosten 700 euro p.p voor 10 dagen all incl (normale prijs) Natuurlijk kun je ook alleen een vliegreis boeken en daar een appartement huren of gewoon onder de sterren hemel blijven slapen. Bij de Red Sea Zone bleven ook een aantal Polen gewoon crashen. Maar wanneer je apart moet betalen voor je ontbijt/lunch/diner en drinken dan ben je waarschijnlijk veel duurder uit. Ze verhuren daar de nieuwste spullen en geven les met de nieuwste 2007 Ozone kites. Ik heb daar ook kennis gemaakt met mijn nieuwe liefde namelijk het "Recoil board" 133 van Liquid Force. Dit board kon ik gewoon gratis testen. Vincentt... mij kites en harnas zijn helemaal top en ook nog helemaal wit :-) Die schoenen heb ik na de eerste dag geleend van een van die gasten van het kitestation. Er liggen veel schelpjes en als je 1 x op het rif gestaan hebt met je blote voeten, zoals ik gedaan heb, dan kan je kite vakantie snel over zijn. Je krijgt namelijk snel ontsteking aan je voeten en dat kite behoorlijk lastig...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ziet er goed uit zeg, Top!! En je hebt kunnen varen met 30 knopen ik hoop dat we dit hier ook weer is gaan krijgen..
Mooie foto,s
|
|
|
Micky
|
Hee Henk-Jan, mooie verslag en je hebt idd een prima periode uitgezocht... Hier was het echt drama.. (angry_kitesmiley) Snel afspreken zodat ik eindelijk een keer met die kite's van jou kan varen.. Ps: Leon, 30 knopen heb ik nog wel voor je liggen, zijn wel Deense... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Ik dacht al dat het zo rustig was op het forum (hangloose_kitesmiley)
Nee man, mooie verslagje, en het is idd heel verleidelijk om een keer daarheen te gaan!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Mooi verslag! Kunnen we ook nog een verslag verwachten van de Eclipse?
|
|
|
R@bert
|
Ziet er relaxed uit, HJ...weer eens wat anders dan 9graden op Muiderberg (sealedlips_kitesmiley), whahaha. Leuk verslag btw
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Kitepower (eerste station) is het beste station waar je kan varen daar. Op 1 plaats ligt nog wat koraal de rest is daar helemaal opgeruimd. Ook Kitepower zit er het langst en heeft de meeste faciliteiten. Ik ben er al 2x geweest en 3de komt eraan over 4 weken!!! Wel jammer dat die duitser er nog zit bij kitepower heb daar vorige x ook dikke mot mee gehad verder wel redelijke gast. Voor mij alleen Kitepower omdat het daar gewoon TOP geregeld is
|
|
|
|
DaanD
|
Top verslag! Red Sea Zone zitten inderdaad relaxte gasten en is stukken rustiger dan Kitepower.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wederom weer een goed verslag van MINE-ME ,Ik denk dat ik ook maar eens die kant opga ,Ziet er schitterend uit daar ..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja lekker Zwafra, Daar moeten we een keer met een man of wat heen gaan lijkt me wel gezellie... De prijzen zijn ook niet verkeerd. Mooi verslag by the way.
|
|
|
R@bert
|
@ Ro, al aan het boeken?! half mei een idee??
|
|
|
Passie
|
ik wil 5 mei ofzo gaan.. dan is alles nog relatief goedkoop. en ben ik vrij.Maar ben waarschijnlijk ook dan de enigste. iemand die mee wil?
|
|
|
R@bert
|
t is dan mei-vakantie he...is t dan niet duurder, dude??
|
|
|
Passie
|
valt mee, is geen verschil geloof ik. en ja, mei vakantie. boeiend:) 2 tientjes meer?:Pga je me?
|
|
|