Hoe fix ik dit?

naish23

Geen avatar

Berichten: 762
April 27, 2007, 00:29:19
edit2Rapporteer  
Onderwater een rots meegepakt.... Zit te denken om de scheuren op te vullen met epoxy, maar zou dat niet breken als m'n board buigt bij een landing ofzo?

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 April 27, 2007, 00:37:51
edit2Rapporteer  
jezus, das een flinke jaap!!

uhm,  tja, beste is goed  schoonmaken, drogen, en een lapje glas met verdikte epoxy denk ik, maar als je er geen ervaring mee hebt, ff naar boardreperateur brengen.

zij hier iig veel lui die er meer verstand van hebben dan ik, maar het kan gefixt worden iig Smiley
adrenalin

Berichten: 897
Antwoord #2 April 28, 2007, 20:40:51
edit2Rapporteer  
uhm,  tja, beste is goed  schoonmaken, drogen, en een lapje glas met verdikte epoxy denk ik, maar als je er geen ervaring mee hebt, ff naar boardreperateur brengen.

Volgens mij zit er een soort kunstof laag aan de bovenzijde van dat board, waar epoxy etc, niet goed op hecht.

Je kunt hem het beste wegbrengen....
Fré

Berichten: 393
Antwoord #3 April 30, 2007, 14:31:22
edit2Rapporteer  
Is er al iemand die't geprobeerd heeft met van die speciale ski-reparatie-kits?

Oz? Leon? Zijn die gaten op te vullen met van die gesmolten plastic sticks?
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #4 April 30, 2007, 15:06:06
edit2Rapporteer  
Heb 't nu gefixed met epoxy.... Beetje vaag spul van Hart, zonder matjes maar er zou al glasvezel inzitten ofzo.... Vandaag maar proberen, misschien post ik nog wel een fototje.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.