dudes what about the Slingshot Link vs North Rebel

GFORCE

Berichten: 39
April 27, 2007, 19:40:11
edit2Rapporteer  
Kennen jullie de verschillen ? en graag jullie voorkeur! Thanks
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 April 27, 2007, 19:47:51
edit2Rapporteer  
Staat een testverslag in de KITEWORLD magazine.... zie afbeelding van het blad hier http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=24318.0
ralph local@noordwijk

Berichten: 412
Antwoord #2 April 27, 2007, 21:31:44
edit2Rapporteer  
sommige mensen moeten verbannen worden hier....

slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #3 April 27, 2007, 21:55:07
edit2Rapporteer  
Rebel,

Zeer snel sturende kite, tussen power en depower is het bijna geen overgang, veel high end, normale low end, north bar klote.

Link,

Lekker sturende kite, mooie overgang tussen power en depower, low en high en prima, goede bar, one pump.

Link zal je meer plezier aan hebben, ga je alleen maar golfrijden dan is de Rebel lekker.
litewave

Berichten: 607
Antwoord #4 April 27, 2007, 23:38:54
edit2Rapporteer  
precies, rebel kopen?, Ga ik voor SS
GFORCE

Berichten: 39
Antwoord #5 April 27, 2007, 23:42:40
edit2Rapporteer  
Lees net een review in KITE WORLD dat de stabieliteit slecht is van de ss Link?

Al ervaring mee?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 April 28, 2007, 15:28:52
edit2Rapporteer  
Jongens, kap eens met die reviews in kiteworld!. Hardstikke subjectief!

En voordat je gaat vragen naar de mening over een kite, gebruik de zoekfunctie eens. De Rebel is genoeg besproken, over de Link is ook al meer dan eens een mening gegeven (door mensen die hem getest hebben)
Sake
Gast
Antwoord #7 April 28, 2007, 19:54:21
edit2Rapporteer  
De een heeft een bridle en de andere niet. Was voor mij de reden om de eerste nooit te kiezen.
Je zet je eigen gewicht er niet bij, je noemt geen maten (Rebel 7/9 en 12 zijn op veel vlakken verschillend)
De Rebel7 wordt door een flink aantal kitesurfers op kiteforum als nagenoeg perfect ervaren. Over de 14 zijn de meningen erg verdeeld.
De eerste Links's hadden een foutieve bridle die door SS slechts kort geleden vervangen is door een goede. Erg lovende recensies heb ik nog niet gelezen.

Wil je het van anderen weten wat vliegeigenschappen betreft, neem dan vele meningen en neem daar het gemiddelde van. Rekening houdende met gewicht van de rider. Een kite zal met en zwaardere kiter sneller sturen, minder goede low end, beter high end hebben. Bij een kite die je veel kan verstellen en/of waar dit veel verschil maakt, moet je daar ook nog eens rekening meehouden. Het beste is dus zelf op een demodag een aantal kites te kiezen. Het liefst om en om. De verschillen zul je dus zelf moeten ervaren. Zoals al zo vaak hier verteld is.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.