herstart probleem

dimmie

Berichten: 32
April 28, 2007, 02:11:20
edit2Rapporteer  
wie kan mij vertellen hoe je een rhino / rebel kan herstarten
die plat op de LE lig met het doek naar je toe??????????

hoop dat iemand een idee heb  Huh
eelke

Berichten: 290
Antwoord #1 April 28, 2007, 02:12:46
edit2Rapporteer  
dimmie ===>>> dommie

eerst lesje nemen...
sjorsmaster

Berichten: 596
Antwoord #2 April 28, 2007, 02:27:08
edit2Rapporteer  
tjah ga google kan denk ik wel wat vinden maar miss heb je iets aan deze filmpjes
http://www.youtube.com/results?search_query=kite%20relaunch&search=Search
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #3 April 28, 2007, 04:44:48
edit2Rapporteer  
dimmie ===>>> dommie

eerst lesje nemen...

Denk dat Dimma meer heeft aan wat uitleg..
dimmie

Berichten: 32
Antwoord #4 April 28, 2007, 15:17:56
edit2Rapporteer  
he eelke wat denk je nou zelf dat ik niet kan kite of zo iets !!!!

ik zou wel graag even van iemand willen weten hoe hij dat doe als zen LE naar hem toe ligt Huh dus de ronding naar de kant van de bar .


 ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 April 28, 2007, 15:18:11
edit2Rapporteer  
Zie de North site. Staat een filmpje op hoe de Rebel te herstarten. Tevens is het hier al vaker besproken. Gebruik de zoekfunctie!


Klik maar op onderstaande link:
North Website/videos/instructural videos/Rebel Relaunch
Remko

Berichten: 146
Antwoord #6 April 28, 2007, 19:45:01
edit2Rapporteer  
Het is altijd prettig te zien dat een stel betweterige kleuters niet eens de moeite neemt iemands vraag fatsoenlijk te lezen. loser

Als de kite in het water met LE naar je toe ligt is het inderdaad erg lastig om hem te herstarten. De 5e lijn zal je dan niet helpen. Ik denk dat je dan het beste kunt proberen om je stuurlijn aan een kant binnen te halen. Als je dit met een lus om je bar of trapezehaak doet loop je minder kans dat je je aan je lijn snijdt. Zodra de kite haaks op de wind ligt laat je de stuurlijn los en trek je aan de andere stuurlijn. Met een beetje geluk ligt dan de kite in de gebruikelijke positie met de LE van je af en kan je hem met je 5e lijn herstarten.
Remko

Berichten: 146
Antwoord #7 April 28, 2007, 19:47:46
edit2Rapporteer  
Srry rebel je was me net voor.  (sealedlips_kitesmiley)
Myzrael
Gast
Antwoord #8 April 28, 2007, 19:50:36
edit2Rapporteer  
Exact. Je bent me net voor. Mensen lezen niet eens.
Ikzelf heb ook de grootste moeite om mijn kite te herstarten als de LE voor ligt. Het lukt me eigenlijk alleen met een sterke wind en ik heb er zelf nog geen goede manier gevonden. Meestal is het meer gelukt dan wijsheid. Ik trek gewoon flink hard aan alle lijnen en laat ze weer vieren. Meestal pakt de wind de kite dan op om vervolgens om te klapper.

Jouw tip van stuurlijnen binnen halen heb ik ook eens geprobeerd maar ook niet altijd met resultaat. De laatste keer ben ik gewoon naar mijn kite gegaan met safety van de 5th aan en heb ik hem omgekeerd. Verre van ideaal maarja....

edit: Dat filmpje is top! Ziet er niet eens zo moeilijk uit op die manier.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.