Enkhuizen zondag 29/4

Dangerfield

Berichten: 380
April 29, 2007, 21:09:05
edit2Rapporteer  
Iemand op Enkhuizen geweest vandaag? Volgens Actuelewaterdata waait het flink op Wijk, alleen de verkeerde kant op. Aangezien het morgen ongeveer hetzelfde weer lijkt te worden hoop ik dat het in Enkhuizen ook waait vandaag.

Enkhuizen meteo geeft 4m/s aan, maar vertrouw ik voor geen meter...

Iemand meer informatie?
Zen

Berichten: 45
Antwoord #1 April 29, 2007, 22:54:38
edit2Rapporteer  
Schat dat het vandaag 6 Bft was op enhuizen. Wel erg druk.....
franco

Berichten: 874
Antwoord #2 April 29, 2007, 22:54:59
edit2Rapporteer  
gistere avond lekker op enkhuizen gekite en vandaag ook de geheledag genoeg wind nu iets minder maar denk dat morgen wel weer toppie is, maar let op je mag hier niet meer bij het strand kite maar wel op het grasveld met de vlonders.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #3 April 30, 2007, 00:59:00
edit2Rapporteer  
Het was een top dag een lekkere stevige wind (wel iets vlagerig ) Maar ik heb de hele middag met mijn 9 mtr goed kunnen varen ,Het is wel weer gelijk erg druk op het grasveldtje ,En het stikt er van de muggen ...Mijn kite zat er vol mee..
Dangerfield

Berichten: 380
Antwoord #4 April 30, 2007, 01:16:13
edit2Rapporteer  
Goed nieuws! morgen maar even kijken hoe het lijkt. wordt dan Enky of Medemblik...
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #5 April 30, 2007, 01:32:02
edit2Rapporteer  
  na 1,5 week niks doen ben ik zaterdag naar de camping gegaan bij  het kinseloniemeer   
was er om 10 uur er stond toen 15  knopen en heb echt de hele dag gevaren tot en met 8 uur in de avond  heb bijna 8 uur gevaren en nou komt het mooiste helemaal alleen wat een ruimte om te oefenen strakvlak water en 17 knopen in de middag onshorewind dus knallen met die waroo .
vandaag zelfde laken en pak eerst even met de 13 mtr en na 12 uur knallen met  de 9 mtr waroo
wat een topdag wederom alleen en  weer supervlakwater lekker geknalt superhard en dat merk je wel dat je  met dat vlakkewater lekkerder kan oefenen met draaien en zeker met springen
ik ga zeker de hele week daar varen mis wel mijn maatje  mark maar die komt ook zeker wel een keer hier varen  hoop dat iedereen weer veilig thuis is  is zeker wel ben helemaal op  groetjes   hans
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #6 April 30, 2007, 01:45:04
edit2Rapporteer  
He Beun, klinkt goed.
Waar ligt die spot precies??
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #7 April 30, 2007, 01:47:56
edit2Rapporteer  
is vlak bij adam op 10 km evem voorbij durgerdam  heb er een chalet voor de zomermaanden nou als het zo blijf doe ik die kiteloop voor de zomer vakantie  ThumpsUp
Dangerfield

Berichten: 380
Antwoord #8 April 30, 2007, 01:53:48
edit2Rapporteer  
Hans, Als ik ga morgen rijd ik wel ff langs kinselonië. kom ik mss ff bij je varen als ik je zie. anders kan ik altijd nog doorrijden naar enky.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #9 April 30, 2007, 01:57:48
edit2Rapporteer  
ben er morgen niet lucas  koniningendag  maar ga vandeweek zeker varen na mijn werk  ThumpsUp
dimoss
Gast
Antwoord #10 April 30, 2007, 03:00:36
edit2Rapporteer  
let op , het is verboden te kiten bij het eeste grasveldje , je moet een stukje doorrijden over het dammetje .richting het noorden

er staan verbodsborden op het recreatie terein
langs  het strand mag je ook niet kiten vlak onder de kant, in de zomer en voorjaar is er af en toe toezicht .
 let op dat er ook rots blokkken onder de kust zwerven optuigen is bij drukke dagen ook een ramp , alle auto's staan op het grasveldje
het is niet super hier
vandaag viel het wel mee , wel veel blik bij het strand
greetz

Dimoss
kiteboy
Gast
Antwoord #11 April 30, 2007, 03:02:57
edit2Rapporteer  
Toen ik aankwam was het lekker 1uurtje gevaren emt de 11. Daarna werd het minder en rond uur of 4,30 trok weer goed aan. Nog lange tijd gevaren met de 11 lekker vol gepowerd.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.