leondezeeuw
Gast
|
yo submarine, de light is natuurlijk een Kite die erom bekend is dat die Een grote Windrange heeft, en de Sport is gewoon in 11 9 en 7 de TOP! in jou geval zou ik gaan voor de Light omdat je die in grote maten gewoon sneller jou op t water krijgt , ook is de kite gewoon heel chill uit te haken en voor Hangtime is de Light ook een Topper, maar voor de wakestyle tricks/freestyle een 11/9/7 SPORT
|
|
|
robin..
|
heb je de kites al eens getest
ik heb er 1 getest (weet niet meer welke) maar ik vond ze echt bagger michien vind jij ze super
|
|
|
H98
|
Hmm, bagger? Heb net de 9 en de 13 besteld René.
|
|
|
The Submarine
|
Ik ken de instinct 2006 en die is echt lekker.
|
|
|
|
Hessel
|
Van den berg verkoopt ze ook
|
|
|
H98
|
Ozone dealers in nederland VliegerOp in Den Haag, NL Distributeur.
|
|
|
The Submarine
|
de shops ken ik wel hoor, maar evengoed bedankt voor de tips
|
|
|
Leon de Zeeuw
|
dit weekend zijn de Ozone's te testen bij de Vd Berg Roha test dag, zowel de light, edge, als Sport + de Nieuwe UNderground Boards
|
|
|
The Submarine
|
Wel jammer dat Ozone leveringsproblemen heeft.
|
|
|
The Submarine
|
Heb mijn 12 meter Light ontvangen.. jessss. Alleen nog even mee gevliegerd: Hij voelde meteen vertrouwd en stabiel aan.... Nu maar hopen dat ik er snel het water mee op kan. Ennuh als ik er mee heb gevaren dan komt mijn persoonlijke "beginners" review!
|
|
|
H98
|
Hop, de 9 sport is al binnen (grinnik_kitesmiley) Wel ff wat anders als een Yakuza, eerst maar eens wat droog oeffenen en dan het water bij IJmuiden op. Neem wel een paar uurtjes les René.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Dus morgen zien we René vol gaan met die 9m² op Ijmuiden!
Tuurlijk is het anders dan een yakuza. Maar volgens mij heb je na een half uur de kite zeker door en kan je er direct mee varen!
proficiat submarine, veel plezier ermee!
|
|
|
Passie
|
Marjolein. Suppppeeeeerr. ik ben benieuwd
|
|
|
H98
|
Moin David, Nope, boardje, pak, trapeze, vest heb ik nog niet. Vrijdag afhalen bij Marc René.
|
|
|
Davidov
|
Moin David, Nope, boardje, pak, trapeze, vest heb ik nog niet. Vrijdag afhalen bij Marc René. Wat voor boardje en trapeze?
|
|
|
H98
|
Wat voor boardje en trapeze?
Boardje van F-One, Trax 2007 gold edition 135*39 Trapeze Pat Love. Pakkie van O'Neill, schoes en impactvest van Mystic. Moet gaan lukken denk ik zo
|
|
|
Davidov
|
Kijk, dat is het betere werk. Zal ook wel wat geld gekost hebben maar met jou connecties komt dat wel goed.
Nu die buggy nog weg of hou je die bij voor je rommel naar het strand te slepen.
(heel handig kan ik je vertellen)
|
|
|
H98
|
Nu die buggy nog weg
Buggy is verkocht, dus het word ouderwets slepen met het spulletje. Aangezien wij bijna elk weekend in Zandvoort zitten, camping af, weg over en ik ben op het strand....
|
|
|
Davidov
|
Ja, bij mij begint het nu ook te kriebelen. Heb yakkies,... Maar geen 9m² instinct en die wil ik wel. Maar de keuze
|
|
|
H98
|
kriebelen
Mwoh, ik liep al een tijdje met het id rondom te stoppen met buggyen. Op het water heb je toch iets meer de ruimte als op het strand, en het is geen gesleep meer met +100 kg aan kitespul. Ik kan er zo al 2 opnoemen die zijn gaan surfen: Rob en Nootje Nu jij nog...
|
|
|