12m, zal waarschijnlijk idd een goede kitemaat zijn. maar hangt af van je gewicht.
je kunt idd goedkoop een 2003 kite bemachtigen.. maar daar zijn de meningen wel over verdeeld.
Als ik je een tip mag geven.. kijk eens op internet, ehmzz... meende iets van esport.de (zoek ff met googel op Best Yarga 2006 11m.. Deze is te koop Nieuw voor 250 euro kiteonly, en das niet duur. 2006 best yargas zijn goede kites. Bij xworkxkiteboarding (ook een duitse site) heb ik 2 barretjes 5e lijn (heel wenselijk) voor 170 per stuk gekocht.. super levering!
Kwa merken... jah.. ieder z'n eigen smaak. Kijk als je kan... koop een bowkite.. stond van de week een waroo 2006 voor rond de 700 euro compleet op kitehigh.. daar kun je vaak nog meer mee.. mijn gok is als jij een 12 C kite aangeraden krijgt.. een 9 m bowkite (waroo) je nog veel meer aan hebt. Maar goed afhankelijk van je gewicht.
Koop vooral niet te oud... tis soms wat goedkoper maar toch... vanaf 2005 is het vaak veel beter...
evt heb ik wel 2 kites te koop.. een Naish X3m 12m (2003) en X2 8m (2002), moet je er zelf ff een barretje bij regelen... Maar goed.. ik zou gaan voor die yarga 06.
succes met je zoektocht.
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||