Poke
|
wie gaat er morgen mee naar zandvoort? ben de hele dag vrij dus lekker beulen!!!
|
|
|
GetHigh
|
Zijn er vanmiddag nog mensen die naar wijk gaan. Ik moet eerst werken maar als de wind goed is hoop ik er een uurtje of twee te zijn. Wind lijkt nu goed bij actuele waterdata als die zo blijft ga ik zeker.
|
|
|
zteve
|
Ik ga er vanochtend al heen, misschien dat ik er om een uurtje of 14.00 nog ben. Wil eigenlijk voor de eventuele buien weer weg zijn
|
|
|
GetHigh
|
He zteve, zou je kunnen laten weten of het de moeite waard is om vanmiddag nog te gaan
|
|
|
Poke
|
en....was het iets in wijk of stond er te weinig wind???
|
|
|
robin..
|
Is ijmuiden een beetje relaxt? Rij meestal naar de slufter maar IJmuiden is net zo ver........kom binnenkort daar ook wel effe kijken!
waar woon je dan ergens
|
|
|
GetHigh
|
Nou was te weinig wind om echt lekker te kunnen varen, later in middag lukte het mij pas om wat te varen en daarna weer een stuk terug te lopen. Maar ja voor de 2de keer op zee was het best aardig om wat te oefenen. Volgende keer hoop ik op wat meer wind.
|
|
|
bandito
|
wie komt er vandaag ? naar zandvoort ik ga denk ff met me 7 waroo knallen
|
|
|
daanbanaan
|
nope word ijmuiden denk uurtje of 2
|
|
|
Poke
|
ik ben er dit weekend, zaterdag en zondag, moet alleen nog ff kijken of ik naar zandvoort of wijk ga...
|
|
|
Jelle
|
Zaterdagmiddag Zandvoort lekker stroom tegen de wnd in 12m Rebel wit of 8 m Switchblade blauw
|
|
|
Jelle
|
Zaterdagmiddag Zandvoort lekker stroom tegen de wnd in 12m Rebel wit of 8 m Switchblade blauw
Later in de middag, dat wordt dus de 8m.
|
|
|
|
Roni-Size
|
tjonge wat heb ik in de golven lekker lopen raggen wat gaat dat onwijs hard tussen de golven door en lamngs de kant dikke carve bochten getrokken haha... De sprongen gingen nergens over.... eerst wel drie keer in de ronte kijken was erg druk op deze onvergeterlijke dag met wind surfers.... en dan afgeschoten worden door een golf (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Was helemaal top deze dag....
Aloha !!!
|
|
|
bandito
|
was cker vet gister
|
|
|
Tjok
Gast
|
Ik ben er donderdag en vrijdag mits de wind goed is. Nog meer gegadigden?
|
|
|
bandito
|
ik ben er ook jochem bij the spot
|
|
|
bandito
|
wie morge bij the spot
|
|
|
|
Tjok
Gast
|
ff ontbijtje naar binnen werken en dan richting wijk! wordt een mooi daggie
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He jongens hoe was Wijk vandaag.. S.Hout was prima maar errug druk.. (huilen_kitesmiley) Ga morgen denk ook maar naar de kust, als mijn chauffeur ook wil tenminste (grinnik_kitesmiley) Was het op zee ook zo druk
|
|
|
Poke
|
gaan er nog mensen vanavond richting edam of muiderberg? hopelijk neemt de wind nog wat toe want voorspellingen zijn zwaar niks!!
|
|
|
Poke
|
zijn er nog mensen gisteren in wijk geweest??? was echt raggen tussen de golven!!!!!!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Waarom niet gewoon wijk? Wind wordt gewoon Noord toch..? Noordnoordoost is toch ook nog wel te doen op wijk?
Edit: Wind is nu al noord! 7m/s
|
|
|