teleurgesteld telstar of cabrinha

Idefixe

Mei 07, 2007, 21:49:43
edit2Rapporteer  
Zoals velen weten vaar ik met Cabrinha ( ik heb zo'n beetje alle maten Nitro's die er zijn) Via Intersurf Sneek pas nog 3 Kite's aangeschaft. ik ben retezuinig op m'n spullen. Van m'n vrouw heb ik 6 weken geleden een nieuwe kite gekregen: een nieuwe (2005) Nitro 14 meter. Vorige week dinsdag op Enkhuizen: Ik laat m'n kite op en op 12 uur een GIGANTISCHE KNAL, m'n kite komt uit de lucht dwarrelen. L.E. ( doek en bladder over een afstand van zo'n meter uitelkaar geknald) Direct contact met telstar Harderwijk.
In eerste instantie krijg ik een leenkite mee en "ik hoefde me geen zorgen te maken" Ik zou gebeld worden.... Vrijdag wilde ik op Andijk de "leenkite" oppompen, jammer dan:  één kapotte stok in de kite en geen ventiel in de L.E. ( je zou maar een kitereisje hebben geboekt....)
Dat terugbellen gaat blijkbaar zeer moeilijk, we zouden zaterdag gebeld worden. Vandaag dus maar weer zelf bellen. Wordt ik net teruggebeld: Cabrinha heeft besloten dat de bladder er gedraaid inzat en dat het dus mijn eigen schuld is. EEN SPIKSPLINTER NIEUWE KITE ( 6 KEER GEBRUIKT) KNALT UITELKAAR EN HET IS MIJN SCHULD...............
De boel wordt nu "gerepareert" en in eerste instantie moest ik zelf meebetalen. Na wat "tegengas"van mijn kant werd ik nu teruggebeld dat cabrinha NL en Telstar de reparatiekosten op zich nemen maar m'n kite is dan wel naar een nul komma niks waarde teruggebracht.
verandering: titel maar ff veranderd is nu onduidelijk telstar of cabrinha........
The Submarine

Antwoord #1 Mei 07, 2007, 21:53:20
edit2Rapporteer  
Hier komt truustje trut de moraalridder: Maarre heb je een rechtsbijstandsverzekering?  Zo ja dan zou ik ze eens bellen!
Van Cabrinha is het bekend dat ze echt giga niks service hebben. Het is nooit de schuld van Cabrinha, maar altijd van de gebruiker. Jammer, want het zijn wel fijne kites.
VincentC

Antwoord #2 Mei 07, 2007, 22:00:18
edit2Rapporteer  
Wat een stelletje teringlijers, zowel bij Telstar als bij Cabrinha. Je gaat echt top met die kites om, doet er geen gekke dingen mee, nooit crashen oid maar het gaat wel altijd stuk. Zijn het die kudtventielen niet die lekken, knallen je bladders wel of lekt er iets anders.

Zeker aanvechten die hap!
alexfloor

Antwoord #3 Mei 07, 2007, 22:04:00
edit2Rapporteer  
jammer dit te horen...
Jolien.

Antwoord #4 Mei 07, 2007, 22:06:57
edit2Rapporteer  
ik vraag me echt af hoezo dealers en het merk zelf zo'n slechte service leveren.
Nu heb je zo'n boos verhaal , wat meer dan logisch is!!
ze kunnen toch beter hun klant blij maken met goede service, dat is alleen maar reclame voor zichzelf.. Maargoed, hebben ze misschien nog nooit aan gedacht.

Knudde voor je Idefixe!
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Mei 07, 2007, 22:21:53
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf cabrinha en vindt het super kites, maar als ik jou was zou ik toch iets gaan ondernemen en echt een nieuwe gaan eisen want dit kan echt niet natuurlijk!
[Pepper]

Antwoord #6 Mei 07, 2007, 22:26:13
edit2Rapporteer  
Wat een stelletje teringlijers, zowel bij Telstar als bij Cabrinha.

Je bedoelde natuurlijk: Dat is niet zo netjes van de dames en/of heren bij Telstar en Cabrinha......
Coen2000

Antwoord #7 Mei 08, 2007, 00:06:02
edit2Rapporteer  
Het spijt me om te zeggen ( ik WAS best wel Cabrinhagek) maar ga nu toch wel kijken naar een ander merk.....................

dan zou ik ook maar een ander email adres maken wahah
Mark-Fizzer

Antwoord #8 Mei 08, 2007, 00:06:37
edit2Rapporteer  
jeppes
Alferink

Antwoord #9 Mei 08, 2007, 00:09:45
edit2Rapporteer  
dat is BEST wel balen.     hopen dat het op een andere manier opgelost kan worden.
Idefixe

Antwoord #10 Mei 08, 2007, 00:36:47
edit2Rapporteer  
Kreeg net een telefoontje van Cabrinha met de mededeling dat één en ander gewoon goed wordt opgelost. Weer een beetje vertrouwen, wacht het nu maar ff af........
Morres

Antwoord #11 Mei 08, 2007, 01:00:29
edit2Rapporteer  
zkr topic gezien Wink
werkt altijd Grin
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #12 Mei 08, 2007, 01:00:35
edit2Rapporteer  
Waarom als er met een kite wat gebeurt meteen het vertrouwen kwijt zijn? Het is natuurlijk zeer *** maar ik zou ook wat foto's en je verhaal naar cabrinha internationaal doen als het nu niet goed word op gelost.
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #13 Mei 08, 2007, 01:05:49
edit2Rapporteer  
Ik was erbij toen hij plofte dus begrijp werkelijk niet waar cabrinha het vandaan haalt om te zeggen dat het je eigen schuld is. Laat ze dan maar uitleggen hoe het mogelijk is dat je kite in de lucht ontploft. Wat een dikke bullshit zeg. Zat te denken om de nieuwe x-bow aan te schaffen maar op deze manier laat maar lekker zitten. Kijk wel naar een ander merk, dat WEL service verleent.
Coen2000

Antwoord #14 Mei 08, 2007, 01:43:44
edit2Rapporteer  
waroooooooooo
Merc
Gast
Antwoord #15 Mei 08, 2007, 01:47:02
edit2Rapporteer  
waroooooooooo

Yep, lees het recente verhaal maar!!
Ik hoef ook niets anders meer!!!
Best is the BEST!!
kitemafkees

Antwoord #16 Mei 08, 2007, 01:47:32
edit2Rapporteer  
Dit zo posten =  ThumpDown

Jammer en zeer kinderachtig!
Alferink

Antwoord #17 Mei 08, 2007, 01:50:24
edit2Rapporteer  
Hoezo, toen hij het plaatste was het alleen 'eigenschuld',  nu is het 'we gaan repareren."  Dat was nadat hij dit topic geopend had.

En een topic helpt vaak wel om de afhandeling wat te versnellen.  Zolang je maar de (goede) afloop post.

VincentC

Antwoord #18 Mei 08, 2007, 01:54:14
edit2Rapporteer  
Hoezo, toen hij het plaatste was het alleen 'eigenschuld',  nu is het 'we gaan repareren."  Dat was nadat hij dit topic geopend had.

En een topic helpt vaak wel om de afhandeling wat te versnellen.  Zolang je maar de (goede) afloop post.

Toch jammer dat je eerst vaak over moet gaan tot dit soort acties voordat ze er echt iets aan gaan doen, nu maar hopen op een goede afloop  ThumpsUp
Matjas the scissor-kid

Antwoord #19 Mei 08, 2007, 01:55:15
edit2Rapporteer  
hmmm....tja testar weer he.....ik weet niet maar telkens als ik daar binnenkom heb ik het gevoel dat ik genaait word... ThumpDown....maar idefix...als je nog een goede kite wil...ik heb nog een ntro 2004 voor 500 ballen voor jou  loser loser
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #20 Mei 08, 2007, 02:01:09
edit2Rapporteer  
Dit zo posten = ThumpDown

Jammer en zeer kinderachtig!

Hij verteld toch gewoon wat er gebeurd is??
Ik vind het jammer en kinderachtig dat dit nodig is. Ik had liever een topic gelezen over goeie service.
Belly ItW

Antwoord #21 Mei 08, 2007, 02:10:55
edit2Rapporteer  
ey idefixe heb jijzelf cabrinha gebeld?zo niet neemt telstar wel de moeite om er voor je achteraan te gaan.door iets van cabrinha hoeft telstar niet op afgestraft te worden. en je zegt het niet helemaal duidelijk dus weet het niet zeker maar zo wel: dat als de kite geeneens van telstar af komt vind ik het onterecht om meteen te zeggen dat telstar slechte service bied. telstar had mss wat beter moeten opletten met wat ze je meegeven dat is idd niet netjes maar daarom regelen ze ook dat zij de kosten betalen van de reparatie. jeroen van telstar heeft mij altijd zeer netjes behandeld en mij nog nooit geprobeerd te naaien. ik ben nooit door een ander geholpen dus kan over de rest niet oordelen! maar volgens mij kunnen meerdere mensen niet oordelen wie reageren op jou post! maar ik wens je veel succes ermee
Belly ItW

Antwoord #22 Mei 08, 2007, 02:12:05
edit2Rapporteer  
hmmm....tja testar weer he.....ik weet niet maar telkens als ik daar binnenkom heb ik het gevoel dat ik genaait word... ThumpDown....maar idefix...als je nog een goede kite wil...ik heb nog een ntro 2004 voor 500 ballen voor jou loser loser
iemand een kite uit 2004 voor 500 euro aansmeren is geen naaien? hij is nog geeneens de helft waard
kootsie

Antwoord #23 Mei 08, 2007, 03:03:16
edit2Rapporteer  
ey idefixe heb jijzelf cabrinha gebeld?zo niet neemt telstar wel de moeite om er voor je achteraan te gaan.door iets van cabrinha hoeft telstar niet op afgestraft te worden. en je zegt het niet helemaal duidelijk dus weet het niet zeker maar zo wel: dat als de kite geeneens van telstar af komt vind ik het onterecht om meteen te zeggen dat telstar slechte service bied. telstar had mss wat beter moeten opletten met wat ze je meegeven dat is idd niet netjes maar daarom regelen ze ook dat zij de kosten betalen van de reparatie. jeroen van telstar heeft mij altijd zeer netjes behandeld en mij nog nooit geprobeerd te naaien. ik ben nooit door een ander geholpen dus kan over de rest niet oordelen! maar volgens mij kunnen meerdere mensen niet oordelen wie reageren op jou post! maar ik wens je veel succes ermee

Kijk eens linksonder op je toetsenbord. Zie je daar ergens een knop waar Shift op staat? Druk die eens in, en tegelijkertijd een letter..... Als er nu geen hoofdletter staat, moet je even met je toetsenbord terug naar de winkel.
globe

Antwoord #24 Mei 08, 2007, 03:21:29
edit2Rapporteer  
Citaat
Dat terugbellen gaat blijkbaar zeer moeilijk, we zouden zaterdag gebeld worden

Lijkt me stug. Ik kwam Erik / Cabrinha tegen op Vrouwenpolder, en zondag had hij een testdag iets verder op...

Ik weet zeker dat Telstar er alles aan gaat doen dit op te lossen. Cabrinha ook!

Verder zijn importeurs niet gevoelig voor dit soort topics hoor  ThumpsUp. Ik hoop dat het allemaal gefixed wordt en het op een misverstand berust.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.