Kiten 9 mei? Vertrek omgeving Den Bosch.

G-knight

Berichten: 10
Mei 08, 2007, 22:31:01
edit2Rapporteer  
Ben morgen van plan te gaan knallen ergens aan zee. Wie gaat er mee? Vertrek omgeving Den bosch?
spice

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #1 Mei 09, 2007, 02:55:59
edit2Rapporteer  
ha g.night, helaas morgen afspraken. kom uit gestel anders hadden we samen kunnen driven. Ik ga vrijdag weer dan gaat het wederom knallen en woeien. Mischien dan eens samen richting slufter scheelt weer benzine en is toch gezelliger dan alleen rijden. wie weet gaat surf en soul ook naar het water en dan kunnen we met zijn 3en. ik hoor het wel mzzl
G-knight

Berichten: 10
Antwoord #2 Mei 09, 2007, 03:27:02
edit2Rapporteer  
Yo Spice,

Jammer van morgen. Lijkt me top om een keer te knallen. Vanuit brabant blijft het een teringeind om op goede spots te komen. Met meer personen kiten blijft toch leuker.

Mzzl,
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #3 Mei 09, 2007, 04:07:12
edit2Rapporteer  
Oostvoorne is een prima spot vanuit Brabant en er zijn wellicht mensen daar morgen.
spice

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #4 Mei 09, 2007, 06:18:42
edit2Rapporteer  
nou lancelot ik vind het zelf geen enkel probleem om mijn adrenaline rush de kost te geven maar het is toch wel gezellig om met mer mensen te gaan
als je een mooie dag hebt gehad blijft dat praatje pilsje einde toch flex
laten we een topic plaatsen als we gaan en dan zien we wel of we met meer mensen kunnen.
mzzl
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5 Mei 09, 2007, 06:21:36
edit2Rapporteer  
Hee spice, je hebt vandaag wel wat gemist....was helemaal super...  Joepie
Vanaf de playa naar de slufter gevaren en uiteraard ook weer terug...  schater
Lekker geknald met de 9m... (tong_kitesmiley)
spice

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #6 Mei 09, 2007, 06:31:10
edit2Rapporteer  
ja gast 3 dagen mezelf het laplazerus gewerkt en dan kom je je bed niet uit voor 13.00 Huh
helaass maar vrijdag en zondag gaan we weer knallen. je bent toch niet dor het mooie vogelrustgebied heen gevaren met je veel te veel overlast veroorzakende kite he Smiley
heb je veel regen gehad vandaag of viel het mee
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7 Mei 09, 2007, 06:33:16
edit2Rapporteer  
Welgeteld 3 druppels....  (grinnik_kitesmiley) en de zon ging ook nog schijnen....  Joepie
Echt balen dat ik moest werken... donderdag maar ff over doen....  (grinnik_kitesmiley)

Vogels....  Huh (grinnik_kitesmiley)
spice

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #8 Mei 09, 2007, 06:35:56
edit2Rapporteer  
ja donderdag heet het niet vor niets DONDERdag wordt gasgeven en knallen helaas afspraken staan die alle 3 geld gaan opleveren zodat ik nog mer kan gaan varen. als vrijdag de wind niet te hard is ga ik eerst soaren denk ik bij zw gaan we naar strand vuurtoren en als de wind aantrekt varen op de brouwers dam wat else you want.

Micky

Berichten: 4101
Antwoord #9 Mei 09, 2007, 06:44:55
edit2Rapporteer  
Huh?   Huh
Is dat Brabants....  (grinnik_kitesmiley)
Ik zit morgen vol en overmorgen geen ruk te doen dus knallen....  Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.