Waroo 2006 bridles bevestigings punt uitgescheurd

matta

Berichten: 195
Mei 08, 2007, 23:40:18
edit2Rapporteer  
Beste Mensen,

Ik heb een best wel groot probleempje.. Waroo 2006 gekocht, stuurde de kite in naar links, hoor ik ineens pang... Kite zakte beetje in, vloog erna gewoon weer normaal... Maar toch zo snel mogelijk uit de lucht gehaald en even gekeken wat er aan de hand was...
Bleek een bevestigins punt uitgescheurd te zijn, met stof en al.... De tube is te zien....  (geschokt_kitesmiley)
De andere bevestigings punten zijn ook niet al te best meer, dus deze moeten ook gerepareerd worden.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?  Huh Zelf plakken/naaien? Dan moet dus de tube eruit, de naad eromheen losgehaald worden, plakken aan beide kanten  en weer vastzetten....
Of gewoon lekker opsturen naar kiterepair, en dan gewoon veel geld betalen om te laten repareren  ThumpDown
Wie kan me helpen?

Mvg,

Mattaaa

p.s. Foto's komen er zsm aan, ben best druk met examens  (cry_kitesmiley)
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 Mei 08, 2007, 23:44:27
edit2Rapporteer  
Bij een kiteshop (nieuw) gekocht?

Zo ja, neem daar contact mee op.

En anders laten repareren ja
diederik

Berichten: 908
Antwoord #2 Mei 09, 2007, 00:30:32
edit2Rapporteer  
pffffffffffff 't is wat met die 2006 warroos ik hoop dat de 2007 modellen sterker zijn!!! (kan ook aan de eigenaar liggen, volgens mij hebben een hoop beginners warroos gekocht). vaar zelf ook bestkites maar durfde de aankoop van een waaroo destijds (gelukkig) niet aan!
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #3 Mei 09, 2007, 00:34:08
edit2Rapporteer  
2006 is gewoon te snel op de markt gekomen, niet erg slim, maar 2007 lijken de zwakke plekken een stuk sterker te zijn o.a. LE versteviging ala OR.
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #4 Mei 09, 2007, 00:35:22
edit2Rapporteer  
Nou ik heb er echt geeeen problemen mee!
Hy is al vaak hard gecrashed en nooit mankementen ontdekt, controleer hem na elke vlucht.
Tuuuurlijk als ik dit heb gezegt zal je zien dat hy binnekort kapot gaat. dat zien we dan wel weer.
het is gewoon een heerlijke kite, en als ik een nieuwe zou kopen, koop ik een 2007 PRO, die PRO is nog beter afgewerkt en bestendigt voor crashen..
diederik

Berichten: 908
Antwoord #5 Mei 09, 2007, 00:42:32
edit2Rapporteer  
we zullen zien, ik hoop voor je dat het goed gaat!
boardbas

Berichten: 80
Antwoord #6 Mei 09, 2007, 01:16:05
edit2Rapporteer  
Waar heb je m gekocht. mijn LE was ook gescheurd. Opgestuurd naar best en ik kreeg zonder problemen een nieuwe. Succes ermee. laterss
matta

Berichten: 195
Antwoord #7 Mei 09, 2007, 01:59:06
edit2Rapporteer  
Ik heb em 2e hands gekocht, via een kiteleraar (gebruikt voor les dus, oefenen van trick's ed... ) YeSS was al gerepareerd, waardoor die ook lekker goedkoop was. Zelf heb ik em daarna nog in het prikkeldraad gelegd  (angry_kitesmiley) loser waardoor de waarde nog meer gedaald is. Dus profi laten repareren voor de waarde hoef ik niet te doen.... Voor de rest een lekkere kite hoor. Maar weet iemand ongeveer de reparatie kosten als ze de LE moeten openmaken, en dat dan waarschijnlijk 2x?
Groenten
Matta
Merc
Gast
Antwoord #8 Mei 09, 2007, 02:18:14
edit2Rapporteer  
kiterepair is niet zo heel duur. Bel ze ff zelf en vertel je probleem.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.