|
NW
|
als je op 500 meter van het water woont is da nie errug toch (tong_kitesmiley)
|
|
|
Kondor 11
|
en wat ben je dan....? Ehh, dommer dan een loempiavouwer?????
|
|
|
sjembek
|
Een loempiavouwer heeft nog een bepaalde hoeveelheid expertise nodig, je trapeze vergeten is gewoon dezelfde actie als dat je gaat kakken zonder tp.
|
|
|
sjembek
|
I need TP for my bunghole! gngngngn
|
|
|
|
|
D-Flex
|
snoei hard op je bek gaan en je board verliezen en geen geld hebben voor een nieuw board?
|
|
|
sjef
|
ik slik er ook medicijnen voor :
|
|
|
sjef
|
kan er ook mee door, en nu
|
|
|
godfather
|
Ik had in plaats van mijn trapeze mijn safety leash vergeten en daar kwam ik pas achter toen ik mijn kiite op wilde gaan laten. Met surfpak aan in de auto en naar vdberg geraced, nieuwe leash gescoord :-P zwaar balen, wel gekite !!
|
|
|
Passie
|
ik vergeet soms nog wel is m'n board of kite hoor. normale zaak
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
wrijf het er ff lekker in. Het was te verwachten hè whahahahaha heerlijk!!!!!
|
|
|
Kondor 11
|
Ik vergeet altijd me verstand maar ja dat kun je niet vastlijmen in een leeg hoofd toch
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het ergste wat kan gebeuren is volgens mij ver uit de kant je spulletjes te water laten met je pootjes verstrikt raken in je lijntjes en dan.................................... ....................................... ......................
blub blub blub..... (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
dat gebeurt zo natuurlijk, met je pro - lidmaatschap
|
|
|
alexfloor
|
Het ergste is, .. het ergste is ehhhhhhhhhhhhhhh.... oh oh.. vergeten.... Das erg
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
let maar op overmorgen fly away (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
chico
|
hmmm, op autoplaya tot de ontdekking komen dat je een te grote kite hebt opstaan na 1 rakje varen. De boel weer leeglaten lopen, opvouwen, teruglopen naar parkeer terrein, andere kite pakken weer stukje wandelen en weer de kite opblazen. Dat kost 50 min. Grmblllllllll.
|
|
|
hifly
|
Het ergste ? geen wind ...
|
|
|
Micky
|
hmmm, op autoplaya tot de ontdekking komen dat je een te grote kite hebt opstaan na 1 rakje varen. De boel weer leeglaten lopen, opvouwen, teruglopen naar parkeer terrein, andere kite pakken weer stukje wandelen en weer de kite opblazen. Dat kost 50 min. Grmblllllllll.
Was dat vandaag? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|