Design voor dames boardje

Geronimo79

Mei 09, 2007, 04:18:01
edit2Rapporteer  
Hey,

Mijn vriendin is ook begonnen met kitesurfen, en moet natuurlijk een boardje hebben, nou ergens in juni is het zover. En dit is één van de mogelijkheden voor de print op het boardje.
M'n vriendin vind em al leuk, maarjah.. je weet hoe dat gaat... kan nog wel 10 keer veranderen....
Maar goed hoop dat jullie het ook wat vinden.

D.D

Antwoord #1 Mei 09, 2007, 05:33:02
edit2Rapporteer  
Ik vind hem wel vet, als je je board kwijt bent in het water valt hij ook erg duidelijk op (tong_kitesmiley)
LOEN

Antwoord #2 Mei 09, 2007, 07:12:14
edit2Rapporteer  
Let wel ff op als je dit gaat printen hij er knetter flets uit komt omdat dit nog in RGB is...
Misschien is dit een overbodig bericht, omdat ik las dat je vaker boards heb bestickerd maar is een beetje lullig als je hem juist zo fel rose hebt bedoeld hij er heel flets uit komt...  (huilen_kitesmiley)

Verder een tof design  ThumpsUp
Jacq

Antwoord #3 Mei 09, 2007, 15:15:48
edit2Rapporteer  
Vind m helemaal top  ThumpsUp
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #4 Mei 09, 2007, 17:33:00
edit2Rapporteer  
Vind hem ook top hoor. Gewoon doen zou ik zeggen  ThumpsUp
Tommie

Geen avatar

Antwoord #5 Mei 09, 2007, 18:15:15
edit2Rapporteer  
mmmmm dat vind ik zelf ook wel mooi, maar dan licht blauw......
¦Tim¦

Antwoord #6 Mei 09, 2007, 19:38:54
edit2Rapporteer  
ten eerste zou ik je pads omdraaien zodat die bloemen aan de onder kant komen
ten tweede zou ik die tekst op de onderkant of anders of in de langte van het board doen dit ziet er niet gestroomlijnd uit naar mijn mening
globe

Antwoord #7 Mei 09, 2007, 21:09:17
edit2Rapporteer  
wijvending zeg!
Morres

Antwoord #8 Mei 10, 2007, 01:15:11
edit2Rapporteer  
wijvending zeg!
fijne bijdrage....staat toch ook al in titel

ik vind em wel surf
Geronimo79

Antwoord #9 Mei 10, 2007, 01:23:03
edit2Rapporteer  
nouw lorenzo.. help me out... ik meende al zoiets te lezen op die ts-visuals site.. (dit worden de eerste pbts...)

Hoe krijg ik die kleuren uiteindelijk wel zo scherp op de pbt? bedoel kan wel wat dingen maken.. maar wat de helft betekend weet ik ook nie.. weet alleen wel dat met ckmy (ofzo) er geen velle kleur in te krijgen is.

@ tommie, blauw gaat ie ook nog wel worden, maar dit is nog maar de eerste versie voor m'n vriendin.

@ tim, je hebt gelijk er van uitgaande dat je je linkerbeen voor hebt (wat toevallig zo is) ik sta zelf liefst met m'n rechterbeen voor, daardoor zijn de bloemen al op de "achterkant/onderkant"
maar goed die gaan idd ff omgedraait worden.. was het bijna vergeten..
idd onderkant is nog niet zoals het moet. tekst ga ik nog ff aanpassen.. op zich vind ik het wel kunnen, hoeft niet persee er dwars op te zetten (is zoww standaard) Maar ben er zelf nog niet helemaal tevreden over.

@ globe... JAH DUHHH...
Geronimo79

Antwoord #10 Mei 10, 2007, 03:48:34
edit2Rapporteer  
Zow, bij deze wat variaties, die laatste is just for fun.. om wat te proberen.
Onderkant zou nog wel eens kunnen gaan veranderen, maar dat moet m'n meissie nog wel goed vinden..
En ja pads heb ik nog niet veranderd...

¦Tim¦

Antwoord #11 Mei 10, 2007, 03:58:37
edit2Rapporteer  
die derde most defenitly

die is onwijs mooi
Kevin

Antwoord #12 Mei 10, 2007, 04:55:02
edit2Rapporteer  
zoeizo de 3de die is koning Smiley
LOEN

Antwoord #13 Mei 10, 2007, 05:19:56
edit2Rapporteer  
nouw lorenzo.. help me out... ik meende al zoiets te lezen op die ts-visuals site.. (dit worden de eerste pbts...)

Hoe krijg ik die kleuren uiteindelijk wel zo scherp op de pbt? bedoel kan wel wat dingen maken.. maar wat de helft betekend weet ik ook nie.. weet alleen wel dat met ckmy (ofzo) er geen velle kleur in te krijgen is.

Euhm ja hij zal toch echt in CMYK moeten anders worden de kleuren zelf omgezet en dan word hij dus zo als je hem van deze RGB omzet naar CMYK. heel vlak/plat/flets/lelijk....

De kleur die het beste overeen zou komen is 100%M (magenta) dus zoveel mogelijk met magenta werken.

Wat ook een optie zou kunnen zijn (weet niet of ts-visuals dat doet) is om het op te bouwen uit 2 kleuren
(wat met dit ontwerp makelijk kan)
Bvb: Zwart en een fel roze pantone kleur, dan kan hij tot fuloriserend roze gedrukt worden...
Maar lees gedrukt!, dit zal ook wat duurder zijn omdat er dan een soort van zeefdruk word gemaakt

Maar de 3e vind ik net als voorgaande berichten wel het meest spreken en dit is goed te behalen met CMYK.

Hoop dat het een beetje duidelijk is.
(ik weet wel hoe het zit maar uitleggen is een 2e  loser)
succes  ThumpsUp
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #14 Mei 10, 2007, 05:25:00
edit2Rapporteer  
Als ik moest kiezen voor mijn vriendin, de 2-e van links.

Ik vind de 'bloemen' en lijnen ook beter uitkomen dan bij die andere kleuren.

super geronimo!
Geronimo79

Antwoord #15 Mei 10, 2007, 05:33:21
edit2Rapporteer  
Mm.. lorenzo.. snap het nog niet helemaal... Maar ik wil geen vletse kleuren... wil ze zo hebben als op de plaatjes... Lekker fel...

Hey Leon mocht je dit lezen... hoe heb jij dat gedaan? want die prints zijn wel kleurig...
royboy

Antwoord #16 Mei 11, 2007, 00:40:01
edit2Rapporteer  
2e en 4e rule Grin voor je chick zou ik de 2e doen Grin maar dan wel met die witte plek in de midden loser
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #17 Mei 11, 2007, 01:45:31
edit2Rapporteer  
Wow themplar!!  Jij bent lekkuurrrr bezig!! ThumpsUp
Ik vind de 3e en 4e het mooist...maar de "Dudessen" op dit forum moeten maar beslissen.

De kleuren zijn inderdaad op hun best wanneer je "CMYK" gebruikt. In Illustrator is dit een makkie...wanneer je een nieuwe "*.ai" aanmaakt kan je via een windowtje de kleurinstelling instellen via "Color Mode" en dan selecteren CMYK of RGB. Daarna kan je via Window-> Color het kleurenwindow oproepen.

Bytheway...m'n nichtje (de kitedudes in de dop op m'n website) wil ook een eigen design...dus ik moet weer aan de slag! schater

Mazzel!

Leon
~Kas

Antwoord #18 Mei 11, 2007, 02:00:19
edit2Rapporteer  
allemaal mooie boards hoor Tongue
Geronimo79

Antwoord #19 Mei 11, 2007, 02:30:15
edit2Rapporteer  
Hey Leon, kan ik deze pds filetjes dan saven in illustrator? dat niet eerst overnieuw moet gaan beginnen? Werk nog maar een maandje of wat met dat progje.. dus echt helemaal door heb ik het niet. Probleem als ik in photoshop met CMYK werk, dat de kleuren niet helder te krijgen zijn.. mooie fel groen bv... die veranderd gewoon in dof groengrijs... en dat probleem heb ik niet met RGB.. ik heb meer boardjes die gePbtet gaan worden en die zijn dus ook op RGB... zoals die honeycombs bv..
boardergirltjuh

Antwoord #20 Mei 11, 2007, 04:03:35
edit2Rapporteer  
vind het allemaal maar matig..die roze is wel een leuke kleuren-combi zo.. maar die print van de achterkant...
Geef mij maar gewoon een 'heren' boardje..
Geronimo79

Antwoord #21 Mei 11, 2007, 05:50:59
edit2Rapporteer  
boardergirl, wat zou jij dan een mooi idee van een dames boardje vinden?
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #22 Mei 11, 2007, 16:16:42
edit2Rapporteer  
Themplar,

Misschien is het een idee om te saven als *.eps en daarna weer in te lezen in illustrator...

Maareh...gebruik je Photoshop??
boardergirltjuh

Antwoord #23 Mei 11, 2007, 20:43:43
edit2Rapporteer  
Nou, ik vind de standaard boardjes die nu op de markt zijn gewoon wel mooi..
Vaar nu met Carved Popper XT.. weinig poespas, maar gewoon wel mooi. Ook vind ik Naish uhmm..(waar Kevin L nu op vaart) wel mooi..
Maar, zou ik echt gaan voor een damesboardje.. Tja, zou ik nog over na moeten denken.
Maar in ieder geval niet met zoveel poespas. Vooral die bloem (of wat het ook is) die nadrukkelijk op de achterkant aanwezig is, vind ik niet mooi.
Wanneer ik mijn smaak nog 's wat beter kan definieren, hoor je het wel op msn ;-)
Owja, vind het wel knap bedacht allemaal! Zou er zelf nooit op komen!!! Het is alleen mijn smaak niet.
Geronimo79

Antwoord #24 Mei 12, 2007, 00:53:02
edit2Rapporteer  
Hey Leon, jah ik gebruik photoshop cs2 en cs3. Ben niet zo handig met illustrator.
Ik zal et eens proberen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.