DaanD
|
Op tijd komen.
|
|
|
Coen2000
|
misschien moet je wat meer info geven......OF gewoon aan je vrienden/collegas vragen, zal vast wel zo een "date-king" tussen zitten haha
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
vragen of ze eerst pizza wil eten en dan wil bibsen?
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Dat spreekt voor zich.... Anaal en overdwars!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Een stevig glas Absint van mij gaan drinken samen, doe je beiden niks meer daarna... Tjah uhm, hoogstens elkaar even voor 7 min verliefd aankijken, maar daarna val je wel van de barkruk af hoor!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bossie
|
krijg ik geen suiker bij de absint dan???
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
krijg ik geen suiker bij de absint dan???
Is niet nodig bij die van mij? Maarre hoe dan ook, succes met je afspraak
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha ik ga het binnenkort op je uitproberen micky
|
|
|
Bossie
|
Ik wil juist weten wat we kunnen gaan doen ik zat zelf aan scheveningen te denken maar dat heb ik al zo vaak gedaan is ook niet meer zo boeiend (voor mij) en ik had gehoopt dat iemand hier misschien zo'n apart idee had van "dat moet je echt is gedaan hebben met een dame" snappie?????
Jullie nie snappe??
|
|
|
Coen2000
|
dat staat toch ook op die site. ff beter lezen
|
|
|
Bossie
|
okeej sorrij man zat alleen naar die first date tips voor mannen te kijken.
dat heb je he liefde maakt blind HIHI
|
|
|
|
Coen2000
|
staat?....ligt bedoel je , wahah
|
|
|
|
Micky
|
Wil je het nou echt romantisch doen....boek dan de vuurtoren in Harlingen... Kost een paar knaken maar dan heb je ook iets op eenzame hoogte... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Morres
|
Wil je het nou echt romantisch doen....boek dan de vuurtoren in Harlingen... Kost een paar knaken maar dan heb je ook iets op eenzame hoogte... (hangloose_kitesmiley) Dezelfde eigenaar van dat hotel heeft ook een oude kraan verbouwt tot hote, en ook ngo een oud reddingsschip. maar de kraan is echt pimping, kan ook 360graden draaien enzo. www.vuurtoren-harlingen.nl is het geloof ik en anders zonder -je
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Je kan natuurlijk gewoon (standaard) naar de bioscoop gaan ;-)) gewoon het donker opzoeken. Wel ff die bioscoopbroek zonder zakken aan hè "ah, pak jij m'n sleutels ff" hehe Wat zeg je van de wakeboardbaan. Of je gaat iets doen waar jij goed in bent, kan je meteen laten zien dat jij het mannetje bent!
|
|
|
Bossie
|
Zowww die vuurtoren klinkt wel peppie. Dat ga ik zeker een x doen als ik der wat langer ken.
En helaas weet ik nog steeds niks voor vrijdag maar dat komt vast wel goed ff beetje gaan brainsormen en hoppa.
|
|
|
Hessel
|
Als je die vuurtoren of kraan wat lijkt voor bv je trouwdag, moet je nu alvast boeken
|
|
|
Lieketjee
|
als ze beetje sportief is kan je met d'r gaan ijsklimmen in Den haag in The Globe..weet niet waar je woont maar da's super tof..en koud..kan je d'r daarna warmhouden Ghahah!!!! Baaaaaiiiiiii
|
|
|
D.D
|
Effe oftopic Bossie, kite je wel? (tong_kitesmiley)
Je moet gewoon een kitesurf les met je chick neme joh, als je het al kan vaar je meteen weg en lijk je vast wel een natuurtalent (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Morres
|
Als je die vuurtoren of kraan wat lijkt voor bv je trouwdag, moet je nu alvast boeken
jup, a 319Eur per dag (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Coen2000
|
nou koopje toch!, klein kasteeltje ofzo lijkt me duurder voor een dag
|
|
|