|
Jacq
|
Ik kom 'smiddags.. Met de buien wel even uitkijken, de wind kan dan wel s rare dingen doen.
|
|
|
JorritPi
|
en neem je lilliputter kite mee! Ik hoorde dat het gisteren toen wij weg gingen nog harder ging waaien en dat een 9 echt bijna niet meer te houden was. Morgen gaat het nog een tandje harder waaien dan gisteren. Dus laten we inderdaad wel goed uitkijken!!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik ga met mijn 7 wel even checken of het wat is! morgen 6-7, mogelijk 8 voorspelddddd:P
|
|
|
Micky
|
Ach, de meest serieus te nemen weersite, watersportweer.nl geeft tussen de 20 en 24 kn door.... Was het gisteren heftiger...
|
|
|
R@bert
|
Gaan er morgen nog mensen kiten op het autostrand? En zo ja, is dat beetje te doen kiten als het regent??
Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Nat wordt je toch wel, haha
|
|
|
Paul79
Geen avatar
|
Welke windsite is meest betrouwbare dan? De een heeft het over windkracht 5 en een ander over 6-7. Scheelt nogal.
En met welke maat kite gaan jullie dan morgen?
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Watersportweer.nl KNMI luchtvaartbulletin Windguru.com MM5 model (niet GFS)
Voor mij in die volgorde aangezien het luchtvaartbulletin vrij algemeen is.
|
|
|
JorritPi
|
Welke windsite is meest betrouwbare dan? De een heeft het over windkracht 5 en een ander over 6-7. Scheelt nogal. met welke maat kite gaan jullie dan morgen?
De gene die het over windkracht 5 hebben, praten zeker over het binnenland.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Check watersport weer nu. Nu geven ze afnemende wind op in de avond. Die buien baren mij ook zorgen. Morgen voorspellen ze een zeer natte dag. Ik ben alleen maar waakzaam voor fikse windvlagen.
Ik neem in ieder geval mijn kites mee naar mijn werk, zodat ik in de middag eerder weg kan als het de moeite lijkt (check ook webcam Eurofun voor weerbeeld ter plaatse)
|
|
|
JorritPi
|
Check watersport weer nu. Nu geven ze afnemende wind op in de avond. Die buien baren mij ook zorgen. Morgen voorspellen ze een zeer natte dag. Ik ben alleen maar waakzaam voor fikse windvlagen.
Ik neem in ieder geval mijn kites mee naar mijn werk, zodat ik in de middag eerder weg kan als het de moeite lijkt (check ook webcam Eurofun voor weerbeeld ter plaatse)
nooit geweten dat ze een webcam hebben. tnx ja opeens lijkt het morgen helemaal niet zo'n winderige dag te worden.
|
|
|
JorritPi
|
We gaan zo rijden naar carplaya
|
|
|
JorritPi
|
Lekker dagje gehad!!! foto's komen er aan!
|
|
|
DENNS
|
gaan er morge 11 mei nog homos naar het autostrand??? k ben er ongerver half 3
|
|
|
|
|
|
Micky
|
ps: moeten wij dat voorstellen....die avator van jou... (tong_kitesmiley) Butthead
|
|
|
Micky
|
Gaan er morgen nog mensen kiten op het autostrand? En zo ja, is dat beetje te doen kiten als het regent??
Hee Paul, balen man dat je moest toekijken... (angry_kitesmiley) Snel een kleiner maatje erbij kopen en dan ook knallen...
|
|
|
Paul79
Geen avatar
|
Was zeker balen. Maar ja, ook niet echt slim geweest om een poging te wagen Ga zeker snel een kleinere maat kite erbij scoren!!
|
|
|