D.D
|
Fotos doen het niet, wel beter dat je weer nieuwe krijgt
|
|
|
Gwensio
|
kijk nog maar us een keer;)
|
|
|
Idefixe
|
tja......... heb ik waarschijnlijk toch het verkeerde merk gekozen. (cry_kitesmiley)
|
|
|
Gwensio
|
idefixe heb jij al wat gehoort? of is het al opgelost?
|
|
|
Jolien.
|
Damnn lelijk, gelukkig dat ze zo goede service leveren!! Natural high, ach ja.. die gasten zijn gewoon top
|
|
|
Idefixe
|
Wat ik ervan weet is dat m'n kite wordt "gerepareerd". Ik wacht nu ( nog steeds een beetje verdrietig) maar af..........
( ik begrijp natuurlijk dat het ook meetelt dat ik niet zo "merktrouw" ben , heb alleen maar een 6.5 , 8 , 10 , 12 ,14 ,14 en 18 van Cabrinha )
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ouch, 'k zag er pas op Muiderberg nog eentje op deze manier kapot gaan. Leading edge down en rats........
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
natural-high is dikke tjop en f-one zo te horen ook:)
|
|
|
martijn_e
|
Mmmmm kom je zeker weer niet werken nu je gratis nieuwe kite krijgt!! Kom maar gewoon anders krijg je die centen voor een 8 metertje nooit bij elkaar.
Maarhuu zaterdag 7:30 makker, wind of geen wind!!
P.S. Zondag gaan we wel varen kan je eventueel meerijden
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
natural high, helpt je echt met alles. is gewoon top shop
|
|
|
Gwensio
|
Mmmmm kom je zeker weer niet werken nu je gratis nieuwe kite krijgt!! Kom maar gewoon anders krijg je die centen voor een 8 metertje nooit bij elkaar.
Maarhuu zaterdag 7:30 makker, wind of geen wind!!
P.S. Zondag gaan we wel varen kan je eventueel meerijden
whaha zoals het der nu naar uit ziet wordt ut zondag werken:P en zaterdag kiten;)
|
|
|
|
martijn
|
jammer van die kite, maar idd goede service!
|
|
|
Gwensio
|
jammer van die kite, maar idd goede service!
ik vind het alleen jmmr dak waarschijnlijk geen zwarte meer krijg dit omdat veel mensen me hier op water aan herkende;)
|
|
|
Jolien.
|
Meld dan even welke kleur je nu hebt.. Gaan we je zoeken =D
|
|
|
Gwensio
|
weeek nog nietxD hij wordt opgestuurd:P
|
|
|
Jolien.
|
dan wachten we nog even af he=) we hebben geduld
|
|
|
Passie
|
trek je broek is op
|
|
|
milamber
|
die zwarte is echt zo mooi, en wat een top service! Geluukig heb ik er ook twee!
|
|
|
Buur
|
Heel fijn dat je een nieuwe krijgt , super van F-one!! de nieuwe versie heeft ook versteviging. op deze punten. Wel jammer want zwart is niet meer te krijgen, nu van de nieuwe versie..... Zijn niet zo veel merken met zulke goede service denk ik!
|
|
|
kiteboy
Gast
|
waarscheinlijk komt dit ook omdat f-one nooit echt goedkoper is dan. Bijvoorbeeld overige jarige slingshot. Die waren ong 500 euro en fone was dan nog 800. Hebben minder verlies of geen en kunne daar van weer andre kite's leveren.Die kapot gegaan zijn.
|
|
|
Buur
|
Het is belangrijk om klanten tevreden te houden, als dat inhoud dat je een kite die kapot gaat door een foutje of zo, vernieuwt dan is dat toch top geregeld, en goedkoop is niet altijd het BESTe
|
|
|
Gwensio
|
goed om te horen dat ze die punten verstevigd hebben niet dak over een paar weken weer met een gescheurde zit!
maar de prijs die je der voor betaald is het wel waard;)
|
|
|