Ik weet niet hoe zwaar je weegt maar de Naish Haze 133 van dit jaar is een waanzinnig board! Die ga je echt niet ontgroeien. Sol moet je van houden en de Jaime is ook een prima allrounder, maar duurder.
Haze -> Beginnersboard Sol -> Allrounder Jaime -> Freestyler Volgens mij is dit hoe het in elkaar steekt, mocht je het geld kunnen missen zou ik eens Jaime kopen, hoort niets dan goede dingen over die boards.
Haze (zoals ik al vaker gezegd heb) geen echt beginnersboard maar door zijn eigenschappen wel prima te gebruiken als beginnersboard. Bij choppy sessies op binnenwater vaart dit beter dan een Thorn of een Jaime.
Sol is een freerider (nothing comes closer to snowboarding...), Jaime 2007 een Allrounder. Je zit er helaas naast Vincentt (grinnik_kitesmiley). De Jaime was voorgaande jaren wel een freestyler trouwens, maar daar heeft North nu de Cesar en Sky voor. (en de Young Blood voor de kleinerre mannekes)
Commentaar van Arno (die zelf altijd extreme freestylers vaart) nav een boardtest van alle North/RRD/Naish boards:
Bij de kiteboards wordt het meestal persoonlijk wat men lekker vindt, maar overall kwam de nieuwe 2007 Haze er het beste uit, een verrassing als men bedenkt dat het een goedkoop board is,
Ik weet niet hoe zwaar je weegt maar de Naish Haze 133 van dit jaar is een waanzinnig board! Die ga je echt niet ontgroeien. Sol moet je van houden en de Jaime is ook een prima allrounder, maar duurder.
75 kg wat voor maat adviseren jullie maar over de soll en jaime zeggen ze dat ze wat beter voor je knie en rug zijn
ik zou voor een niet te duur board gaan.. en vrij groot hier leer je 't makkelijker op dan op een klein boardje .. en je bent minder geld kwijt.. en aangezien je 't aan 't ''leren'' bent .. word je board behoorlijk gaar de 1ste maanden.. dus 't is zonde van je geld om gelijk een dure tekope!!
er zijn winkels als je een kite koopt dan krijg een board erbij voor wat minder als normaal nu wil ik dat wel misschien wel doen maar dan moet het wel een board zijn waar een beginner wat aan heeft niet dat ik wat heb wat achteraf niks voor een beginner is
« Laatste verandering: Mei 10, 2007, 03:30:26 door remco81 »
Ik sluit me aan bij de iets kleiner varende mensen. Het is wel zo dat je op een groter board snellen weg komt, maar binnen 10 keer echt varen kan je makkelijk op een kleiner board waar je veel langer plezier van zult hebben. Zelf ben ik begonnen op een Slingshot 132sx waar ik absoluut niet lang over deed om daar op te kunnen knallen!! succes !
er wordt eindelijk begrepen dat de naish haze 2007 niet alleen een beginnersboardje is (wat wordt gedacht door de grote maten die ervan uitkomen) maar ook echt een volwaardig board