mightymark
Geen avatar
|
Lijst die up to date is!! 1 juni
1. Pascal 2. Marten 3. Peter 4. Leon 5. Sherida 6. Emma 7. Mark 8. Jorrit 9. Dennis 10. Sandra, 11. Chriz 12. Jeroen (ala Sissy slingshot) 13. Thomas 14. Arwin 15. en vriendin 16. Duncan (nog boeken) 17. Emieck (nog boeken) 18. Michiel (even snelbeslissen en boeken) 19. Daan (nog boeken)
wtf dit is geen geld..wilde net al boeken naar hurghada omdat ik daar twee mensen ken die bij colona les geven en eventueel in het appartement zou kunnen..ticket is 350eu maar dan zou ik wel twee weken gaan :-) misschien kan ik hetzelfde boeken en gewoon een week later terug :-) is er nog een plekje vrij? of anders boek ik zelf wel een twee persoonskamer...als er iemand mee wilt?stuur me maar een mail! visum is 25eu trouwens en annuleren zou ik nooit doen (grinnik_kitesmiley)
hoe ver zit je van het strand af? heb je all in en dan maak je er niet optimaal gebruik van dat is weer jammer....
|
|
|
Passie
|
we zijn nu met 6 man... En ik heb 'r zin inn..
zijn overigens nog steeds plekken
|
|
|
JorritPi
|
Post even een post als je ook wilt gaan want volgens mij is een 3 persoonskamer in verhouding veel goedkoper en dan kunnen we samen boeken.
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
ufo een drie persoonskamer is pp net zo veel als een 2 persoons.. ik ben momenteel in mn uppie en mag wel bij iemand bijboeken maar een nieuwe boeken en dus een extra kamer is veel makkelijker dus... heb je al een mail gestuurd
|
|
|
boardergirltjuh
|
Pascalll... waarom gaan jullie nou toch niet een weekje later
|
|
|
dk23
|
ik ga ook rond de 26e (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
gr dennis
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
ik blijf tot de 10 juli zo als het er nu naar uit ziet maar dan wel de laatste week in Hurghada erbij...Vanavond hoop ik te kunnen boeken....
dk23 is er wel maar mag niet van zijn meisje.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emma
|
Ik ga ook mee ... moet nog gebeld worden voor de officiele bevestiging, maar dan is alles geregeld, heb dan trouwens nog geen officiele vakantie, maar moet wel lukken. Kom ik terug, is de vakantie nog steeds officieel niet begonnen
|
|
|
JorritPi
|
Ik wil ook mee!!!!
|
|
|
JorritPi
|
Zijn er nog mensen die een kamer willen delen en een plaats over hebben?
|
|
|
JorritPi
|
ufo een drie persoonskamer is pp net zo veel als een 2 persoons.. ik ben momenteel in mn uppie en mag wel bij iemand bijboeken maar een nieuwe boeken en dus een extra kamer is veel makkelijker dus... heb je al een mail gestuurd
Ik lees net je mailtje! Boeken dan maar he? Wie wil er nog meer mee. Want dan boeken we voor 3. @ Mark ik heb je een mailtje gestuurd met mijn nr. Kunnen we even het één en ander gespreken.
|
|
|
Passie
|
dus wie gaan der nou mee?
|
|
|
Passie
|
Ik ga ook mee ... moet nog gebeld worden voor de officiele bevestiging, maar dan is alles geregeld, heb dan trouwens nog geen officiele vakantie, maar moet wel lukken. Kom ik terug, is de vakantie nog steeds officieel niet begonnen [/quote en als je nou geen vrij krijgt? stouterik
|
|
|
Marten
|
passie is 28 juni jarrig!!!!!!!!!!!!
en ik 4 juli!! dus laatste 2 uurtjes party in t vliegtuig!!!!!!!!!
wordt groot feest in egypte !!!
|
|
|
Passie
|
misschien wel leuk om te zien
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
Tijd voor een lijstje 1. Pascal 2. Marten 3. Peter 4. Leon 5. Sherida 6. Emma 7. Mark (nog even boeken) 8. Jorrit (nog even boeken) 9. Dennis (en vriendin)
|
|
|
Passie
|
wat een beeste bende
|
|
|
Emma
|
Ik ga ook mee ... moet nog gebeld worden voor de officiele bevestiging, maar dan is alles geregeld, heb dan trouwens nog geen officiele vakantie, maar moet wel lukken. Kom ik terug, is de vakantie nog steeds officieel niet begonnen [/quote en als je nou geen vrij krijgt? stouterik Nouja, de toetsweek is dan al afgelopen, dus dan heb je geen les meer ofzo, mss boeken inleveren oid, maar dat doet iemand anders dan wel voor me, en ik mis de herkansingen wss, dat is wel balen
|
|
|
Sherida
|
Jaaah.. Gaat echt gezellig worden! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd tenslotte Heb dan wel vrij, net examens achter de rug.. Mis dan alleen nog die 'geweldige' diploma-uitreiking
|
|
|
|
JorritPi
|
Update lijst:
1. Pascal 2. Marten 3. Peter 4. Leon 5. Sherida 6. Emma 7. Mark (geboekt) 8. Jorrit (geboekt) 9. Dennis (en vriendin)
PS: lekker windje daar in juni! Jongens...biertje??
PS2: Ik ben Jorrit en ik ben een Sjeik!
|
|
|
Passie
|
el jorrit, voeg me is toe op msn... kunne we misschien ff groepsgesprek doen met iedereen die meegaat
|
|
|
JorritPi
|
el jorrit, voeg me is toe op msn... kunne we misschien ff groepsgesprek doen met iedereen die meegaat
wat is je msn?
|
|
|
|