JorritPi
|
foto's zijn gemaakt door Suuz/Arwin/Emieck en nog een paar!
|
|
|
|
|
|
|
prokiter
|
Heyy Mensuuu, Nou een klein deel staat online. Ik heb even met El Jorrit overleg gepleegd. En de foto's die online staat lijken klein....maar zijn groot genoeg voor normaal formaat foto's. Als iemand nou een paar foto's specefiek groot uit wil gaan printen ofzo kan die gene mij mailen en dan stuur ik die foto's over de mail op groter formaat. De Link naar de site is..: http://picasaweb.google.com/kitefotosMeer als de helft moet nog komen.. Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
Zitten mooie foto's tussne hoor
|
|
|
TtHoM@s
|
eej arwin top man het werkt perfect zo (grinnik_kitesmiley) ik weet niet of het makkelijk is om die foto's om die site te zetten maar anders kan de rest ook z,n map aan maken het werkt top (kiss_kitesmiley)
|
|
|
|
JorritPi
|
TOPPIE nog gewoon VOOR de reunie op internet!
He Mark!! Hoe is het daar? Nog lekker kunnen varen?
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
pfff wel beetje lekker kunnen varen maar totaal geen wind...met vlak water is het echt een eitje... als het morgen klote is ga ik zondag naar el gouna en ga ik naar de beachparty en kiten bij zonsopgang maandag en dan weer naar hurghada.... wilde twee dagen gelee wakeboarden..accu leeg was vandaag 10min aan het wakeboarden..motor oververhit..grrr morgen hopelijk beter en vanavond stappen hoogstwaarschijnlijk!!!!!!!!!! rollators
|
|
|
dk23
|
rode broek in prullebak...........
|
|
|
JorritPi
|
ALL INCLUSIVE INTERNATIONAL!!!!
|
|
|
Passie
|
20 beer please. For all my friends
|
|
|
JorritPi
|
El Gouna gangers!!!!
|
|
|
|
Wie?
Gast
|
In de kerstvakantie weer:D
|
|
|
TtHoM@s
|
Meer als de helft moet nog komen.. Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley) ... :
|
|
|
prokiter
|
Heyy, HEHEHEHEH dan moet je mij niet zo aankijken maar Jorrit want die moetb ze mij sturen...!!!! Greetings...Pro Kiter..... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
schiet is op jorrit:D
|
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Jah ik weet niet precies wat er afgesproken is....maar ik had afspraken met Jorrit. Maar das ook goed jorrit....maar als mensen dan ook op groot formaat de andere foto's moet hebben die ik niet heb...dan moeten zij zig beroepen op de mensen die deze foto's wel hebben....!!!! Jorrit vergeet de muziek ook niet he..... heyy Emma als je zit leest....de strap zit er weer op.....ik kan hem zo met de hand niet los trekken....dus nu maar afwachten hoe hij zich houd bij jouw......ik hoor het wel hoe we het doen.....of je hem op komt halen ofzo.....A.U.B wel even insijnen...want ben vaak weg. Mensen ben met mn nieuwe vacuum tafeltje bezig.....boardje worden nog meer profie als dat ze al zijn..... Greetings...Pro KIter..... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
leuke fotoos Emmalalllalallalalala. Volgende keer gaan we met nog meer man in de toktok :-) yala yala
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
ohjah laatste dagje morgen en zo ongeveer heen de week geen wind gehad grrrr wordt dus tijd voor weer om dit met een andere vakantie goed te maken....
|
|
|